omat sivut

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 13 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Minulla on liittymä ja nyt olen tilannut puhelimen Sonera kaupasta.

Olen luonut uudet tunnukset omille sivuille että pääsisin sieltä näkemään myös puhelimen luottoa koskevat tiedot mutta eipä vain onnistu. Puhelinnumerolla kyllä pääsee kirjautumaan omille sivuille mutta siellähän näkyy vain liittymää koskevat tiedot ja luomallani uudella tunnuksella en pääse omille sivuille, ei hyväsky sitä ei.
Olisin siis halunnut muuttaa paperilaskun sähköpostilaskuksi , enkä turhaan maksaa siitä että tulee yhä edelleen paperilasku. Ei nimittäin jostain syystä onnistunu tuo e-laskunkaan aktivointi. Meneeköhän siihen monta päivää? Voisin yrittää sitäki uudelleen??????

5 kommenttia

Hei pimmaus! Kokeiletko luoda Sonera Tunnuksen vielä uudestaan tämän linkin kautta: https://www4.sonera.fi/aureg/linkAccoun ... e=register

Ilmoittele, mikäli kirjautuminen ei vieläkään onnistu.
Hei!

No nyt sain kyllä tunnukset toimimaan. :)
Mutta en saanu valittua sitä s.posti laskutusta siihen rahoitukseen. Aina tuli vaan ilmoitus että muutoksia ei ole tallennettu ja siinä ohjeessa oli et pitää varmistaa se sähköposti osoite mutta jospas taas huomenna yrittäis. Kun näyttää ettei kahta asiaa saa hoidettua samalla kertaa. 😞
pimmaus: No melkoisen kinkkiseltä kyllä kuullostaa! Sieltä Omilta Sivuilta se sähköpostilaskun kytkentä pitäisi ihan sutjakkaan onnistua kyllä! Kokeile vielä ja hihkaise, jos ongelmia eteen tulee.
Tässä vielä erilliset ohjeet E-Laskun kytkentään.
Hei vaan taas!
Pikkasen kummastuttaa kun sain tässä välissä YHDEN sähköpostilaskun TeliaSonera Financelta ja taas tulla tupsahti paperilasku.
Kun kirjaudun sinne rahoituspuolelle ja menen katsomaan niin siellä kyllä on valittuna se SÄHKÖPOSTI lasku vaihtoehto. Ihan vaan vähän vituttaa maksaa turhaan tuota laskutuslisää. Että missäköhän mättää????

Ja sitten seuraavanlainen kysmys: Miksi Google Chrome selaimella ei pääse kirjautumaan Omille Sivuille? Aina ilmoittaa että väärä tunnus tai salasana.'
Siksi oli ihan aluksi ongelmia tuon kirjautumisen kanssa mutta siten kun vaihdoin Mozilla Firefoxiin niin sillä onnistuu kirjautua.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Kokeile tyhjentää Chromen välimuisti ja yritä kirjautua sen jälkeen sisälle.

https://support.google.com/chrome/answer/95582?hl=en

Vastaa