räkning

  • 5 December 2017
  • 1 kommentti
  • 11 katselukertaa

Hej, Jag gjorde ett e-faktura avtal hos er för ca en månad sen.

idag fick jag räkning från sergel om att jag inte betalt räkningarna.

Jag har inte fått någon räkning från er och e-faktura verkar inte heller ha fungerat.

Försöker sätta in efaktura igen, kan ni vänligen meddela om det inte fungerar så jag vet!?

 

Simon Burman


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

 



@enilorac88 kirjoitti:

Hej, Jag gjorde ett e-faktura avtal hos er för ca en månad sen.


idag fick jag räkning från sergel om att jag inte betalt räkningarna.


Jag har inte fått någon räkning från er och e-faktura verkar inte heller ha fungerat.


Försöker sätta in efaktura igen, kan ni vänligen meddela om det inte fungerar så jag vet!?


 


Simon Burman




Hej @enilorac88 och välkommen till Telia Yhteisö! Om du har fått påminnelse från Sergel, betyder det att du har inte betalt fakturan soms förfallodag har varit en eller två månad sedan. Om du har gjort en e-faktura avtal en månad sen, skulle nästa faktura kom till din nätbank. Har du kollat om där finns nu en ny fakturan i din e-bank? Tidigare räkningar har skicat per email eller per post. Minns du om du har varit email avtal i bruk? Om du har haft tex gmail addressen, rekommenderar jag att du kolla också "trash mail".


 


Alla räkningar hittar du också från telia.fi . Logga in med Telia-konto eller e-bank id. Efter inloggning, välj din namn och "laskut ja viestit". Där hittar du alla räkningar som vi har skickat till dig. Sidorna är endast på finska men vi hjälper dig gärna om du vill vet något. Försök hur det lyckas!

Vastaa