Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Veksi64_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ainalta Soneralle

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Huh! Kaikenlaista ongelmaa 07.10.2014 alkaen kun siirto tuli. Mix-s kanavapaketin sisältö alkoi näkymään omilla sivuilla vasta vko:lla 45. Asiakaspalvelun kautta piti kanavamuutokset tehdä. 7.11 selvisi että laskujakin lähetetty ei vaan ole sähköpostiin tullut, lokakuun puolella ollut kuulemma jo eräpäivä ja 5.11 on kuulemma laitettu uutta laskua tulemaan, ei vaan perille tule. Omien sivujen laskuarkisto tyhjää täynnä. laadukasta toimintaa. Täytynee alkaa laskua laittamaan teillepäin puhelinkuluista ja työtunneista.

Veksi
1 vastaus
Mariela_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 292 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Heippa Veksi64,

Tokihan perehdytään asiaan tarkemmin, jos lisäät profiiliisi asetuksista vaikkapa asiakasnumerosi? Löytyy myös omilta sivuilta.

Kaapelikorttilaskuthan eivät sinne Omille Sivuille tule ollenkaan näkyviin, joten niitä ei sen vuoksi sieltä löydykkään.

Kun laitat tuon asiakasnumeron niin katsotaan tilannetta ja mietitään ratkaisua tähän. 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu