Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64894
Kirjoituksia 176489

Alennus Telian asiakkaille uuden laitteen oston yhteydessä



Highlighted

Alennus Telian asiakkaille uuden laitteen oston yhteydessä

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 180 kpl

Alennus Telian asiakkaille uuden laitteen oston yhteydessä

1/17

Ostin puhelimen Telian chatin kautta, ja kysyin saako Telian asiakas alennusta verrattuna ulkopuoliseen. Ei saa. Ostin kuitenkin, koska kilpailijoilla sama hinta ulkopuolisille. 

Menin hakemaan puhelimen liikkeestä. Kysyin saako nyt asiakkaana halvemmalla panssarilasi puhelimeen. Ei saa. 20e kaikille. Hohhoijaa..

 

Edit ReOlivia: Muokattu otsikkoa

Vastaa
0 tykkäystä
16 vastausta
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 250 kpl

11/17

@NikoNo  kirjoitti:

@Baron  kirjoitti:

Ok, 

Jos kohderyhmiä on monta, joille eri tarjoukset, niin me joudumme neuvomaan Teliaan siitä mihin ryhmään kuulumme. Ei täällä ole mukavaa keskeyttää työt ja katsoa puhelimeen tullut tarjous, 1300€ maksava telkkari. 

Onko Telialla sellaista kohderyhmää jolle terjotaan asiakkuuden vuoksi alennusta noin 200€ maksavista puhelimista? Meitä on tuhansia sellaisia. Ja meidän perheessä neljä. Jos ei niin miksi?

Nyt olisi mahdollista harjoitella miksi-kysymykseen vastaamista, joka on ollut Telialle kovin vaikeaa. 


Markkinointi ei toimi siten, että jokainen asiakas voisi ilmoittaa mistä laitteista tai minkä hintaisista asioista on kiinnostunut ja sen mukaan valittaisiin jokin postituslista käyttöön. Meillä pyritään toki aina kohdentamaan asiakkaille parhaiten soveltuvia etuja ja toisinaan myös iloisia yllätyksiä. Ensiksi kannattaa ainakin tarkistaa kirjautumalla telia.fi sivuille ja valikosta "Omat tiedot ja asetukset", jonka alta "Asiakastiedot". Tältä sivulta löytyy paljon asetuksia markkinointiin ja asiakasviestintään liittyen.

 

Suosittelenkin sallimaan viestien personoinnin, jolloin saat parhaiten juuri sinulle sopivaa viestintää. Tässä alla esimerkki minun omista tiedoistani, jossa näkyy myös nämä oleelliset valinnat.

 

markkinointiluvat.PNG


Nikolta tulee - taas kerran - aika paksua huttua. On aivan väärin sanoa, että markkinointi ei toimi noin. Voit sanoa, ja mikä lienee tottakin, että TELIAN markkinointi ei toimi noin. Voisin tähän listata useita esimerkkejä, joissa on ns. kohdennettu markkinointi/mainonta käytössä. Itse näistä jonkin verran ymmärtävänä voin sanoa, että hintaluokkiin tai rajoituksiin pohjautuenkin tuollainen olisi jopa aika helppo toteuttaa. Onko se tarkoituksenmukaista tai toisiko se jotain lisäarvoa Telialle on sitten toinen asia. Omasta puolestani muuten totean siis vaan, että markkinointi/mainonta toimii juuri niin, kuin markkinoija haluaa sen toimivan.

Vastaa
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 180 kpl

12/17

Palataanpa tuohon  ketjun alkuperäiseen aiheeseen, asiakkuudesta tulevaan alennukseen. 

Olisiko Telia kehittynyt toivomaani suuntaan näiden kuukausien aikana.

Meidän perheessä on taas kaksi puhelinta säröillä, ja katselin tuollaista Huawei p smart pro puhelinta tilalle.

Dna, Elisa ja Gigantti, mm. 299€.

Jos nyt Telian asiakkaana ostaisin puhelimen Telialla, niin paljonko minun pitäisi maksaa per kappale?

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 484 kpl

13/17

@Baron  kirjoitti:

Palataanpa tuohon  ketjun alkuperäiseen aiheeseen, asiakkuudesta tulevaan alennukseen. 

Olisiko Telia kehittynyt toivomaani suuntaan näiden kuukausien aikana.

Meidän perheessä on taas kaksi puhelinta säröillä, ja katselin tuollaista Huawei p smart pro puhelinta tilalle.

Dna, Elisa ja Gigantti, mm. 299€.

Jos nyt Telian asiakkaana ostaisin puhelimen Telialla, niin paljonko minun pitäisi maksaa per kappale?


Huawei P Smart Pro -puhelin ei ole tällä hetkellä alennuksessa ja se on saatavilla verkkokaupastamme hintaan 349 €.

 

Oletko pohtinut näiden kahden puhelimen näyttöjen korjaamista? Meillä on käynnissä kampanja, jossa puhelimien ja tablettien näytön korjaukset saa -10% alennuksella helmikuun loppuun asti.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 180 kpl

14/17

@SaJoonas  kirjoitti:

@Baron  kirjoitti:

Palataanpa tuohon  ketjun alkuperäiseen aiheeseen, asiakkuudesta tulevaan alennukseen. 

Olisiko Telia kehittynyt toivomaani suuntaan näiden kuukausien aikana.

Meidän perheessä on taas kaksi puhelinta säröillä, ja katselin tuollaista Huawei p smart pro puhelinta tilalle.

Dna, Elisa ja Gigantti, mm. 299€.

Jos nyt Telian asiakkaana ostaisin puhelimen Telialla, niin paljonko minun pitäisi maksaa per kappale?


Huawei P Smart Pro -puhelin ei ole tällä hetkellä alennuksessa ja se on saatavilla verkkokaupastamme hintaan 349 €.

 

Oletko pohtinut näiden kahden puhelimen näyttöjen korjaamista? Meillä on käynnissä kampanja, jossa puhelimien ja tablettien näytön korjaukset saa -10% alennuksella helmikuun loppuun asti.


Okei, kysymys oli paljonko maksan Telian asiakkaana, Entä paljonko ulkopuoliset maksavat? Jos he maksavat saman, niin seuraava kysymys on, miten ne teidän päättäjät perustelivat sen, että Telian asiakas ei saa alennusta omalta operaattorilta?

Tällä kertaa, please, älkää vastatko antamalla linkkiä vaihtuviin tarjouksiin. 

 

Jos Telia on voittoa tuottava, niin tulee mieleen noista hinnoista, että Telian saa jollain muulla tavalla ne lukuisat asiakkaansa. 

 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 955 kpl

15/17

@Baron  kirjoitti:

@SaJoonas  kirjoitti:

@Baron  kirjoitti:

Palataanpa tuohon  ketjun alkuperäiseen aiheeseen, asiakkuudesta tulevaan alennukseen. 

Olisiko Telia kehittynyt toivomaani suuntaan näiden kuukausien aikana.

Meidän perheessä on taas kaksi puhelinta säröillä, ja katselin tuollaista Huawei p smart pro puhelinta tilalle.

Dna, Elisa ja Gigantti, mm. 299€.

Jos nyt Telian asiakkaana ostaisin puhelimen Telialla, niin paljonko minun pitäisi maksaa per kappale?


Huawei P Smart Pro -puhelin ei ole tällä hetkellä alennuksessa ja se on saatavilla verkkokaupastamme hintaan 349 €.

 

Oletko pohtinut näiden kahden puhelimen näyttöjen korjaamista? Meillä on käynnissä kampanja, jossa puhelimien ja tablettien näytön korjaukset saa -10% alennuksella helmikuun loppuun asti.


Okei, kysymys oli paljonko maksan Telian asiakkaana, Entä paljonko ulkopuoliset maksavat? Jos he maksavat saman, niin seuraava kysymys on, miten ne teidän päättäjät perustelivat sen, että Telian asiakas ei saa alennusta omalta operaattorilta?

Tällä kertaa, please, älkää vastatko antamalla linkkiä vaihtuviin tarjouksiin. 

 

Jos Telia on voittoa tuottava, niin tulee mieleen noista hinnoista, että Telian saa jollain muulla tavalla ne lukuisat asiakkaansa. 

 


Lähtökohtaisesti laitteiden hinnat ovat kaikille samat riippumatta siitä oletko liittymäasiakkaamme vai et. Toki joitain poikkeuksia ja erikoistarjouksia voi olla.

Puhelimissa tarjoukset vaihtelevat tasaisin väliajoin. Meiltä voi saada tietyn luurin halvemmalla kuin mistään muualta ja päinvastoin. Yleensä hinnat ovat suurinpiirtein samassa linjassa muiden verkkokauppojen kanssa.

Meidän asiakkaana saat paljon muita etuja, mm. kolmen vuoden pidennetty takuu, mobiilinetti etuhintaan, maksuttomia kanavapakettikokeiluja ja alennuksia liittymien hinnoista. Vaikket linkkiä halunnutkaan, niin muille lukijoille tiedoksi, että lisätietoa asiakaseduista löytyy täältä

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 180 kpl

16/17

@IlariJR  kirjoitti:

@Baron  kirjoitti:

@SaJoonas  kirjoitti:

@Baron  kirjoitti:

Palataanpa tuohon  ketjun alkuperäiseen aiheeseen, asiakkuudesta tulevaan alennukseen. 

Olisiko Telia kehittynyt toivomaani suuntaan näiden kuukausien aikana.

Meidän perheessä on taas kaksi puhelinta säröillä, ja katselin tuollaista Huawei p smart pro puhelinta tilalle.

Dna, Elisa ja Gigantti, mm. 299€.

Jos nyt Telian asiakkaana ostaisin puhelimen Telialla, niin paljonko minun pitäisi maksaa per kappale?


Huawei P Smart Pro -puhelin ei ole tällä hetkellä alennuksessa ja se on saatavilla verkkokaupastamme hintaan 349 €.

 

Oletko pohtinut näiden kahden puhelimen näyttöjen korjaamista? Meillä on käynnissä kampanja, jossa puhelimien ja tablettien näytön korjaukset saa -10% alennuksella helmikuun loppuun asti.


Okei, kysymys oli paljonko maksan Telian asiakkaana, Entä paljonko ulkopuoliset maksavat? Jos he maksavat saman, niin seuraava kysymys on, miten ne teidän päättäjät perustelivat sen, että Telian asiakas ei saa alennusta omalta operaattorilta?

Tällä kertaa, please, älkää vastatko antamalla linkkiä vaihtuviin tarjouksiin. 

 

Jos Telia on voittoa tuottava, niin tulee mieleen noista hinnoista, että Telian saa jollain muulla tavalla ne lukuisat asiakkaansa. 

 


Lähtökohtaisesti laitteiden hinnat ovat kaikille samat riippumatta siitä oletko liittymäasiakkaamme vai et. Toki joitain poikkeuksia ja erikoistarjouksia voi olla.

Puhelimissa tarjoukset vaihtelevat tasaisin väliajoin. Meiltä voi saada tietyn luurin halvemmalla kuin mistään muualta ja päinvastoin. Yleensä hinnat ovat suurinpiirtein samassa linjassa muiden verkkokauppojen kanssa.

Meidän asiakkaana saat paljon muita etuja, mm. kolmen vuoden pidennetty takuu, mobiilinetti etuhintaan, maksuttomia kanavapakettikokeiluja ja alennuksia liittymien hinnoista. Vaikket linkkiä halunnutkaan, niin muille lukijoille tiedoksi, että lisätietoa asiakaseduista löytyy täältä


Kiitos vaan mutta taas jäi vastaamatta kysymykseen. 

Marraskuussa te veitte (vai veittekö) tiedudustelua päättäjillenne alennuksesta laiteostoissa vain omille asiakkaille, lue tilaajille.  Minkä he antoivat syyksi ettei tämä toteudu?

Meidän kauppakeskuksessa on kolme operaattoria vierekkäin. Mikään ei nyt motivoi menemään oman operaattorin kauppaan kun perheessä rikkoontuu puhelin. Lisäksi kilpailija saa hyvän tilaisuuden houkutella heidän liittymäasiakkaaksi. 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 955 kpl

17/17

@Baron  kirjoitti:

@IlariJR  kirjoitti:

@Baron  kirjoitti:

@SaJoonas  kirjoitti:

@Baron  kirjoitti:

Palataanpa tuohon  ketjun alkuperäiseen aiheeseen, asiakkuudesta tulevaan alennukseen. 

Olisiko Telia kehittynyt toivomaani suuntaan näiden kuukausien aikana.

Meidän perheessä on taas kaksi puhelinta säröillä, ja katselin tuollaista Huawei p smart pro puhelinta tilalle.

Dna, Elisa ja Gigantti, mm. 299€.

Jos nyt Telian asiakkaana ostaisin puhelimen Telialla, niin paljonko minun pitäisi maksaa per kappale?


Huawei P Smart Pro -puhelin ei ole tällä hetkellä alennuksessa ja se on saatavilla verkkokaupastamme hintaan 349 €.

 

Oletko pohtinut näiden kahden puhelimen näyttöjen korjaamista? Meillä on käynnissä kampanja, jossa puhelimien ja tablettien näytön korjaukset saa -10% alennuksella helmikuun loppuun asti.


Okei, kysymys oli paljonko maksan Telian asiakkaana, Entä paljonko ulkopuoliset maksavat? Jos he maksavat saman, niin seuraava kysymys on, miten ne teidän päättäjät perustelivat sen, että Telian asiakas ei saa alennusta omalta operaattorilta?

Tällä kertaa, please, älkää vastatko antamalla linkkiä vaihtuviin tarjouksiin. 

 

Jos Telia on voittoa tuottava, niin tulee mieleen noista hinnoista, että Telian saa jollain muulla tavalla ne lukuisat asiakkaansa. 

 


Lähtökohtaisesti laitteiden hinnat ovat kaikille samat riippumatta siitä oletko liittymäasiakkaamme vai et. Toki joitain poikkeuksia ja erikoistarjouksia voi olla.

Puhelimissa tarjoukset vaihtelevat tasaisin väliajoin. Meiltä voi saada tietyn luurin halvemmalla kuin mistään muualta ja päinvastoin. Yleensä hinnat ovat suurinpiirtein samassa linjassa muiden verkkokauppojen kanssa.

Meidän asiakkaana saat paljon muita etuja, mm. kolmen vuoden pidennetty takuu, mobiilinetti etuhintaan, maksuttomia kanavapakettikokeiluja ja alennuksia liittymien hinnoista. Vaikket linkkiä halunnutkaan, niin muille lukijoille tiedoksi, että lisätietoa asiakaseduista löytyy täältä


Kiitos vaan mutta taas jäi vastaamatta kysymykseen. 

Marraskuussa te veitte (vai veittekö) tiedudustelua päättäjillenne alennuksesta laiteostoissa vain omille asiakkaille, lue tilaajille.  Minkä he antoivat syyksi ettei tämä toteudu?

Meidän kauppakeskuksessa on kolme operaattoria vierekkäin. Mikään ei nyt motivoi menemään oman operaattorin kauppaan kun perheessä rikkoontuu puhelin. Lisäksi kilpailija saa hyvän tilaisuuden houkutella heidän liittymäasiakkaaksi. 


Meillä ei ole tällä hetkellä varsinaista asiakasetulaite-konseptia, vaan laitteet ovat pääsääntöisesti samanhintaiset kaikille, kuitenkin kilpailukykyiseen hintaan. Meillä tulee lisäksi kampanjaluonteisesti erikoisdiilejä asiakkaillemme, esimerkiksi nyt viimeksi Luurinmetsästyspäivien yhteydessä. Tällä mennään tällä hetkellä, mutta katsotaan mitä tulevaisuus tullessaan. Kiitos palautteesta!


Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.