@SaJoonas kirjoitti:
@Baron kirjoitti:
Palataanpa tuohon ketjun alkuperäiseen aiheeseen, asiakkuudesta tulevaan alennukseen.
Olisiko Telia kehittynyt toivomaani suuntaan näiden kuukausien aikana.
Meidän perheessä on taas kaksi puhelinta säröillä, ja katselin tuollaista Huawei p smart pro puhelinta tilalle.
Dna, Elisa ja Gigantti, mm. 299€.
Jos nyt Telian asiakkaana ostaisin puhelimen Telialla, niin paljonko minun pitäisi maksaa per kappale?
Huawei P Smart Pro -puhelin ei ole tällä hetkellä alennuksessa ja se on saatavilla verkkokaupastamme hintaan 349 €.
Oletko pohtinut näiden kahden puhelimen näyttöjen korjaamista? Meillä on käynnissä kampanja, jossa puhelimien ja tablettien näytön korjaukset saa -10% alennuksella helmikuun loppuun asti.
Okei, kysymys oli paljonko maksan Telian asiakkaana, Entä paljonko ulkopuoliset maksavat? Jos he maksavat saman, niin seuraava kysymys on, miten ne teidän päättäjät perustelivat sen, että Telian asiakas ei saa alennusta omalta operaattorilta?
Tällä kertaa, please, älkää vastatko antamalla linkkiä vaihtuviin tarjouksiin.
Jos Telia on voittoa tuottava, niin tulee mieleen noista hinnoista, että Telian saa jollain muulla tavalla ne lukuisat asiakkaansa.