Asiakaskokemus Jyväskylän Sepän myymälässä

  • 2 October 2020
  • 3 kommenttia
  • 9 katselukertaa

Hei!


 


Haluan kertoa pettyneen asiakaskokemuksen ja tiedoksi tästä kyseisestä myyjästä, jotta voitte kehittää henkilöstöänne tulevaisuudessa. Myyjän tunnus on KS156 77.


 


Ostin puhelinliittymän vaihdon yhteydessä 2.12.2019 Telia Yhteys kotiin L-liittymän, joka oli määräaikainen, mutta minulle oli tulossa eri yrityksen tarjoama valokuituliittymä, vaikkakin varmaa tietoa minulla ei ollut että mikä päivä sen saan käyttöön, tämän saman selitin myös tälle myyjälle. Kysyin sen jälkeen yllämainitulta myyjältä, että onko mahdollista PERUA Yhteys kotiin L- määräaikainen liittymä, kun saan valokuidun käyttöön ja hän vastasi, että se on mahdollista.


 


Nyt kun sain valokuituliittymän käyttööni ja kävin Telia myymälässä kyseisen myyjän luona aikeena perua Yhteys kotiin L-liittymä, hän väittikin, että määräaikaisen liittymän voi VAIHTAA teidän tarjoamaan valokuituun, mutta valokuituliittymän jonka sain, on yksinomaan Kuuskaistan verkossa, johon ei saa Telian liittymää. Eli minua on suoraan sanoen huijattu sanomalla, että Yhteys kotiin L-liittymän voi PERUA kun saan valokuidun käyttöön, vaikka myyjä olikin tarkoittanut, että määräaikaisen liitymän voi VAIHTAA Telian valokuituliittymään, mutta nyt olenkin kahden liittymän loukussa; Teidän ja Kuuskaistan valokuituliittymän kanssa vain siksi, kun myyjä ei osannut valita sanojaan oikein ja ohjasi minua harhaan, koska jos olisin tiennyt, että en pystykkään peruuttamaan liittymääni, en olisi sitä ottanut.


 


Olen hyvin pettynyt Telian tapaan toimia tässä tapauksessa, koska oletin, että Teillä Telialla asiakaspalvelu on ensisijaisen tärkeää ja vaikkakin sopimus oli suullinen, tulisi sen olla yhtä pätevä.


 


Edit MinnaLN: kommentointi suljettu aloittajan pyynnöstä.


3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Hei @ksasiakas ja tervetuloa tänne Yhteisöön! Mukavaa, että löysit tänne😁> Täältä usein löytää vastauksia kysymyksiin, voi olla muille avuksi ja pääsee lukemaan muitakin juttuja. 


 


Ikävä kuulla liittymäsopimuksesi kuviosta. Pahoittelen omasta puolestani, että myyntitilanteessa ei ollut käynyt selkeästi ilmi se seikka, että valokuituyhteyden tosiaan tulee olla Telialta senkin, jotta joulukuussa avattu liittymä voidaan vaihtaa siihen.


 


Koska näin julkisella foorumilla ei ole mahdollista päästä asiakastietoihin tarkemmin katsomaan merkintöjä, niin en valitettavasti sen tarkemmin voi tapaukseesi ottaa kantaa. Voin kuitenkin laittaa palautetta eteenpäin. Jos haluat, niin voit vielä olla meidän asiakaspalveluun yhteydessä esimerkiksi Minun Teliassa sovelluksen tai sivujemme kautta sekä Facebookin tai Twitterin yksityisviestillä. Tässä vielä kootusti yhteydenottokanavamme. 


 


 


@AaTanja@  kirjoitti:

Hei @ksasiakas ja tervetuloa tänne Yhteisöön! Mukavaa, että löysit tänne😁> Täältä usein löytää vastauksia kysymyksiin, voi olla muille avuksi ja pääsee lukemaan muitakin juttuja. 

 

Ikävä kuulla liittymäsopimuksesi kuviosta. Pahoittelen omasta puolestani, että myyntitilanteessa ei ollut käynyt selkeästi ilmi se seikka, että valokuituyhteyden tosiaan tulee olla Telialta senkin, jotta joulukuussa avattu liittymä voidaan vaihtaa siihen.

 

Koska näin julkisella foorumilla ei ole mahdollista päästä asiakastietoihin tarkemmin katsomaan merkintöjä, niin en valitettavasti sen tarkemmin voi tapaukseesi ottaa kantaa. Voin kuitenkin laittaa palautetta eteenpäin. Jos haluat, niin voit vielä olla meidän asiakaspalveluun yhteydessä esimerkiksi Minun Teliassa sovelluksen tai sivujemme kautta sekä Facebookin tai Twitterin yksityisviestillä. Tässä vielä kootusti yhteydenottokanavamme. 

 

 


Hei!

 

Kiitos vastauksesta!

 

Juttelin asiakaspalvelun kanssa ja pääsimme kompromissiin asiassa johonka olen nyt tyytyväinen, onneksi jälkipuinti onnistui mallikkaasti!

 

Tämän viestiketjun voitte nyt sulkea!

 

 



@ksasiakas 


Tämän viestiketjun voitte nyt sulkea!




Ketjun kommentointi on nyt suljettu! Julkaisuja ei ensisijaisesti poisteta Yhteisöstä kokonaan. Hienoa kuulla, että ratkaisu löydettiin näinkin haastavassa tilanteessa.

Vastaa