@Silver kirjoitti:
Kaikkien mutkien jälkeen sain ehjän uuden tv:n 3.4.Pieni ihme että tällä kertaa lähetyksessä oli myös se puhelinnumerokin mukana.
Joten varautukaa siihen että saattaa kestää pitkäänkin laitteiden saapuminen ja saat olla itse aspaan usein yhteydessä.
100e hyvitys kohtuuttomasta 2kk odottamisesta on olematon ja ei todellakaan anna hyvää kuvaa miten hoidatte asiakassuhteita tyhjine lupauksineen ja odotatte että asiakas soittaa Teille ja saa vain tyhjiä lupauksia.
Mielenkiinnosta onko kellään muulla vastaavia kokemuksia ja hyvittikö Telia mitään?
Heippa @Silver ja lämpimästi tervetuloa tänne Telia Yhteisöön!
Ensinnäkin suuret pahoittelut tästä tapahtuneesta. Asian selvittäminen ei ikinä saisi olla asiakkaillemme näin hankalaa ja aikaavievää. Todella harmi kuulla ettei luvattuja soittoja sinun suuntaasi syystä tai toisesta tehty, ja jouduit tämän vuoksi olemaan useampaan otteeseen yhteydessä ja asian selvitys varmasti siitäkin syystä venyi aivan liian pitkäksi.
Näin Yhteisön kautta meillä ei ole asiakastietoihin pääsyä, eli voin kommentoida yleisellä tasolla miten näissä tilanteissa lähdetään meidän päässä yleensä etenemään. Televisioita vaurioituu ajoittain kuljetuksessa, mutta onneksi kuitenkin hyvin harvoin. Pääsääntöisesti pyydämme ensin kuvat vaurioituneesta televisiosta, jolloin saamme nämä myös aina postille tietoon. Tällöin teemme päätöksen vaurioituneen laitteen noudosta, sekä tehdään tilaus uudesta vastaavasta televisiosta. Kun asia on käsitelty, toimituksesta ollaan vielä asiakkaan suuntaan yhteydessä.
En toki tässä sinun tilanteessasi tiedä, onko esimerkiksi tuo television hinnanmuutos, tai joku muu seikka vaikuttanut siihen että sinun piti tehdä tilaus itse uudelleen. Joka tapauksessa tämä ei meidän osalta ole mennyt maaliin, sillä asia olisi pitänyt kerralla kanssasi selvittää kuntoon.
Voit halutessasi kopioida tämän tekstin meille yhteydenottolomakkeelle tarkempien tietojesi kera, jolloin pystymme vielä katsomaan tapahtumaketjua uudelleen, ja välittämään palaute eteenpäin asiaa hoitaneille! Kiitos kun toit asian esille, tämä on meille tärkeää informaatiota palvelumme kehittämiseksi.