Asiakaspalaute.Tv:n tilaaminen verkkokaupasta ja aspan tyhjät lupaukset

  • 7 April 2019
  • 3 kommenttia
  • 15 katselukertaa

Tilasin tv:n verkkokaupasta 8.2.19,ensin puuttui lähetyksestä puhelinnumero ja pakettia ei saatu toimitettua.Posti vaati aspan yhteydenottoa ja puh.numeron ilmoittamista,aspa sai Postille ilmoitettua numeron ja lopulta ja sain tv:n 20.2.
Tv tuli mutta jo pakettia avatessa näkyi että näyttö oli rikki.
Tv haettiin pois 26.2 ja sovin aspan kanssa ensin että saan uuden tv:n rikkinäisen tilalle ja asia olisi kunnossa.
Soitin aspaan 8.3 kysyin missä tv viipyy ja aspa lupasi tutkia ja selvittää missä tv viipyy ja missä on vika.
Minulle sanottiin että soitetaan takaisin 9.3,tätä soittoa ei ikinä tullut.
18.3 soitin uudelleen missä tv viipyy ja mikä on tilanne,taas luvattiin soittaa seuraavana päivänä,ei soitettu.
22.3 tai 23.2 kävin Telian myymälässä,taas luvattiin soittaa seuraavana päivänä.Yllätys,ei soitettu.
26.3 soitin taas aspaan,asiaa yllättäen selvitetään.
27.3 sain vastauksen viimein että uutta tv ei ollut ollutkaan tarkoitus lähettää minulle automaattisesti rikkinäisen tilalle.Minun pitää tilata uusi tv verkkokaupasta,luottotilille palautetaan rikkinäisen tv summa ja saan 100e hyvityksen koska tv:n hinta oli jo tässä ajassa muuttunut.
Tähän mennessä olin jo odottanut ehjää tv:tä vajaa 2kk.
Kaikkien mutkien jälkeen sain ehjän uuden tv:n 3.4.Pieni ihme että tällä kertaa lähetyksessä oli myös se puhelinnumerokin mukana.

Joten varautukaa siihen että saattaa kestää pitkäänkin laitteiden saapuminen ja saat olla itse aspaan usein yhteydessä.
100e hyvitys kohtuuttomasta 2kk odottamisesta on olematon ja ei todellakaan anna hyvää kuvaa miten hoidatte asiakassuhteita tyhjine lupauksineen ja odotatte että asiakas soittaa Teille ja saa vain tyhjiä lupauksia.

Mielenkiinnosta onko kellään muulla vastaavia kokemuksia ja hyvittikö Telia mitään?

 


3 kommenttia

Hyvä että kerroit tämän ja muutaman muun kokemuksesta päättelen että on 

parempi käydä kivijalka kaupasta hakemassa uusi töllö.

Kyllä Telialla on töitä tehtävänä saadakseen as.palvelu edes välttävälle tasolle!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

No jopas on sattumuksien summa. Onneksi toimiva laite on kuitenkin sinut tavoittanut. Itselläni on pääsääntöisesti Telian toimitukset onnistuneet, mutta jos jokin on mennyt pieleen, niin Posti on onnistunut sekottamaan paketin kulun aivan perusteellisesti. Onneksi mitään ei ole kuitenkaan päässyt katoamaan. Tosin noin 7v sitten yksi asiakaspalautustuote, DNA:n mokkula katosi postiin. Laskutus lähti rullaamaan, mutta kun laitetta ei meillä ollut ja eikä postin toimipisteessäkään, johon se oli todistetusti viety, ei voinut kuin todeta se hukkuneeksi.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@Silver  kirjoitti:

Kaikkien mutkien jälkeen sain ehjän uuden tv:n 3.4.Pieni ihme että tällä kertaa lähetyksessä oli myös se puhelinnumerokin mukana.


Joten varautukaa siihen että saattaa kestää pitkäänkin laitteiden saapuminen ja saat olla itse aspaan usein yhteydessä.
100e hyvitys kohtuuttomasta 2kk odottamisesta on olematon ja ei todellakaan anna hyvää kuvaa miten hoidatte asiakassuhteita tyhjine lupauksineen ja odotatte että asiakas soittaa Teille ja saa vain tyhjiä lupauksia.


Mielenkiinnosta onko kellään muulla vastaavia kokemuksia ja hyvittikö Telia mitään?


 




Heippa @Silver ja lämpimästi tervetuloa tänne Telia Yhteisöön!


 


Ensinnäkin suuret pahoittelut tästä tapahtuneesta. Asian selvittäminen ei ikinä saisi olla asiakkaillemme näin hankalaa ja aikaavievää. Todella harmi kuulla ettei luvattuja soittoja sinun suuntaasi syystä tai toisesta tehty, ja jouduit tämän vuoksi olemaan useampaan otteeseen yhteydessä ja asian selvitys varmasti siitäkin syystä venyi aivan liian pitkäksi. 


 


Näin Yhteisön kautta meillä ei ole asiakastietoihin pääsyä, eli voin kommentoida yleisellä tasolla miten näissä tilanteissa lähdetään meidän päässä yleensä etenemään. Televisioita vaurioituu ajoittain kuljetuksessa, mutta onneksi kuitenkin hyvin harvoin. Pääsääntöisesti pyydämme ensin kuvat vaurioituneesta televisiosta, jolloin saamme nämä myös aina postille tietoon. Tällöin teemme päätöksen vaurioituneen laitteen noudosta, sekä tehdään tilaus uudesta vastaavasta televisiosta. Kun asia on käsitelty, toimituksesta ollaan vielä asiakkaan suuntaan yhteydessä. 


 


En toki tässä sinun tilanteessasi tiedä, onko esimerkiksi tuo television hinnanmuutos, tai joku muu seikka vaikuttanut siihen että sinun piti tehdä tilaus itse uudelleen. Joka tapauksessa tämä ei meidän osalta ole mennyt maaliin, sillä asia olisi pitänyt kerralla kanssasi selvittää kuntoon.


 


Voit halutessasi kopioida tämän tekstin meille yhteydenottolomakkeelle tarkempien tietojesi kera, jolloin pystymme vielä katsomaan tapahtumaketjua uudelleen, ja välittämään palaute eteenpäin asiaa hoitaneille! Kiitos kun toit asian esille, tämä on meille tärkeää informaatiota palvelumme kehittämiseksi.


 


 

Vastaa