Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 62867
Kirjoituksia 171833

Asiakasviestinnästä



Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎19-07-2016
Kirjoituksia: 9
1/8

Asiakasviestinnästä

Liityin Soneran asiakkaaksi 19.7. Sain tekstiviestinä yhteystietoja häiriötilnteita ym. varten. Hyvä näin, paitsi...

 

Viesti on lähetetty tänä aamuna klo 5:17. Siis aamu viideltä, parhaaseen loma-aikaan. Siinä saattaisi herkkäunisempi ihminen ihmetellä mitä on tapahtunut ja kenellä on hätä ja kuinka suuri.

 

Ihan oikeasri, miten meni asiakasviestintä, noin niin kuin omasta mielestä? Keskikesällä, loma-aikaan ei oikein odota, että aamu viideltä saa tietoa yhteystiedoista operaattorille. Saakos operaattorilta apua vastaavaan aikaan?

0 tykkäystä
7 vastausta
Highlighted
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 387
2/8

Vs: Asiakasviestinnästä

Hei V12SO ja tervetuloa Klaaniin!

 

Sitähän sanotaan että aikainen lintu madon nappaa Hymiö Silmänisku

 

Ei vaan harmi että lähettävät Soneralta viestejä väärään aikaan. Viestien tulon voi kyllä estää omilta sivuilta, jos ei halua niitä ja Soneran asiakaspalvelu on tavoitettavissa 24/7 omien sivujen chatin kautta Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Highlighted
Kunniajäsen
Rekisteröitynyt: ‎08-08-2012
Kirjoituksia: 1 279
3/8

Vs: Asiakasviestinnästä

Muistaakseni näistä (etenkin teksti)viestien lähetysajoista on ollut täällä aiemminkin puhetta. Syy tais olla se, että järjestelmä pyörittelee jotain automaattiajoja aamuyön hiljaisina tunteina läpi, joiden lopputulemana sitten viestejä napsuu. Noiden viestien lähettämisen myöhentäminen eri ajankohtaan taisi olla vähän isompikin homma, joten sitä tuskin tulee tapahtumaan.

 

Ongelma on kieltämättä ärsyttävä, mutta loppupeleissä aika harvoin niitä viestejä kenellekään tulee sieltä. Ja useimmat meistä kai pitävät puhelinta äänettömällä  / älä häiritse-tilassa öisin niin ei piippaukset kuulu tekstareista ja sähköposteista.

 

Samalla tavallahan sähköpostilistojen viestitkin tuntuvat usein paukkuvan yöaikaan, niin itse ainakin hiljennän luurin jo niidenkin takia yöksi.

0 tykkäystä
Highlighted
Kunniajäsen
Rekisteröitynyt: ‎21-02-2015
Kirjoituksia: 1 361
4/8

Vs: Asiakasviestinnästä

Tämähän on pelkästään hyvä uudistus jos viestit tulee nykyään läpi myös yöllä. Ei ole vähään aikaan Sonera viestejä laitellut, mutta aiemmin tuli vasta klo 8.00 luuriin esim. viihteen unohtuneet tunnukset/pin-koodin tilasi yöllä.

Luulisi että puhelimen voi laittaa yöksi äänettömälle jos viestit häiritsee.

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎19-07-2016
Kirjoituksia: 9
5/8

Vs: Asiakasviestinnästä

Niinpä... Sama meno kuin muillakin operaattoreolla. Maksavan asiakkaan vika... Mitäs häiriintyy, ja miksi pitää puhelimessa ääntä. Operaattorihan ei tässäkään tee mitään väärää tai mitään minkä voisi korjata.

0 tykkäystä
Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 874
6/8

Vs: Asiakasviestinnästä

@tilasto Viihteen Pin-koodiviesteihin ei ole tullut muutoksia. Eli ne lähtee asiakkaille edelleenkin vasta aamusella.
@V12SO Epäilen että taustalla on jokin tekninen juttu. Tämä on nyt vain "musta tuntuu" -kommentti, mutta epäilen että kun liittymä avautuu, menee asiakastiedot sun muut tietyn prosessin läpi. Ja jossain kohtaa asiakkaalle lähtee sitten tuo viesti. Parastahan olisi että yöaikaan nuo olisivat jäissä, ehkä niin on tarkoituskin, mene ja tiedä. Laitan toki kyselyä eteenpäin jotta saadaan ainakin selville se onko kyseessä vika vai ominaisuus Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 874
7/8

Vs: Asiakasviestinnästä

@V12SO Sen verran sain selville että kyseessä on vika. Viesti pitäisi lähteä klo 8-22 välisenä aikana. Jos laitat tarkemmat asiakastiedot vaikka Facebookin yksityisviestillä tai Chatin kautta niin saadaan tämäkin homma kuosiin!

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎19-07-2016
Kirjoituksia: 9
8/8

Vs: Asiakasviestinnästä

Tämä on sellainen vastaus jota odotin, ja sellaiselta taholta jolta odotin. Kyllähän virheitä järjestelmissä tapahtuu, mutta on hyvä tietää, että toiminta on suunniteltu sellaiseksi että tavoitteena on välttää tällaiset tapaukset.

0 tykkäystä