Pyytäisin selkeytystä luottotieto-asiaan joka on minulle uusi. Olisin siirtäyt liittymäni black friday -tarjouksen vuoksi telialle, mutta maksuhäiriömerkinnän vuoksi tämä ei onnistunut ollenkaan. En osannut varautua ongelmaan, mutta en myöskään löytänyt verkosta ajankohtaista tarkkaa tietoa... Jos uuden normaalisti laskutettavan liittymän avaus on täysin mahdotonta luottotiedoissa olevan merkinnän takia, toivoisin sekä asiakkaan että asiakaspalvelijoiden ajan säästämiseksi että tämä tieto lukisi jossakin. Tässä tapauksessa myymälässä minulle tarjottiin ainoaksi vaihtoehdoksi liittymän avaamista jonkun muun nimissä, mikä ei sopinut minulle. Maksuhäiriömerkintäni on viime vuonna saatu ja rekisteröity maksetuksi, mutta tällä ei siis ollut vaikutusta asiaan.
Kiitän etukäteen jos joku telian työntekijä vastaisi tähän tiedusteluun.