Aspan "palvelu"


Soitin tänä aamuna asiakaspalveluun keskustellakseni nettisopimuksen sekä Viihteen jatkosta, koska määräaikaisuus on päättymässä. Aspan mukaan tietojärjestelmässä oli jokin ongelma, eikä hän nähnyt tietoja "kunnolla". Lupasi soittaa myöhemmin takaisin: sovimme jopa kellonajan, mutta puhelua ei tullut koko päivänä. Huomenna soitan ja irtisanon koko roskan - toimii järjestelmänne tai ei.


3 kommenttia

@hillevi

Ikävä kuulla, voi toki olla että aspassa on ruuhkaa ja tämän takia ei aina voida olla juuri tuolloin yhteydessä takaisin. Suosittelen odottamaan jos ne huomenna viimeistään ottaisivat sinuun yhteyttä.

Jos heillä oli koneissaan jotain ongelmia ja eikä nähneet tietojasi kunnolla niin on ehkä parempi saada kyseinen ongelma ensin korjattua.
Täh? Aspa nimenomaan halusi itse soittaa ja ehdotti aikaa - minä kun olin ensin sanonut, että soitan jokin toinen kerta uudestaan. Järjestin menonikin tänään sitten, että voin puhua rauhassa sovittuna ajankohtana.

Jotain harmittavaa siellä on täytynyt tapahtua, kun soitto on jäänyt tulematta, esimerkiksi sairastuminen :smileysad: Jos ei soittoa ala kuulua huomiseen mennessä, laita  minulle viestillä jotain asiakastietoa, selvitetään miksei soittoa ole tullut.

Vastaa