Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Osku
Vakiokalustoa ☆☆
  • 40 custom-general.kudos
  • 312 custom-general.replies
  • 4 custom-general.solutions

Chat logit

Moikka
Vielä toukokuussa aspan kanssa käydyt chat-keskustelut tallentuivat automaattisesti omille sivuille, näemmä enää ei. Miksi? Sieltä oli kätevä tarkistaa mitä oli sovittu yms. 

https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/support

 

10 vastausta
irritus
Konkari
  • 541 custom-general.kudos
  • 946 custom-general.replies
  • 82 custom-general.solutions

Keskustelut eivät näy Omilla Sivuilla välittömästi chatin päättymisen jälkeen.

 

Jos chatin päättymisestä on alle puoli tuntia – tunti aikaa, odota ja tarkasta Laskut ja viestit / Tuki -osio myöhemmin uudelleen.

Osku
Vakiokalustoa ☆☆
  • 40 custom-general.kudos
  • 312 custom-general.replies
  • 4 custom-general.solutions

Keskusteluista on useampi päivä-

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 808 custom-general.kudos
  • 1082 custom-general.replies
  • 73 custom-general.solutions

Laitoimme tästä selvityspyyntöä eteenpäin ja palataan heti kun saadaan tarkempaa infoa.

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
jarkko35
Konkari
  • 300 custom-general.kudos
  • 525 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Onkohan tässä 3 päivän aikana jo selvinnyt yhtään mitään? Eli miksi chatissa käydyt keskustelut eivät enää tallennu omien sivujen laskut ja viestit-osioon? Sieltä näkisi selvästi mistä on sovittu! Viimeisin viestini mikä siellä näkyy on 23.8.2018. Ja sen jälkeen olen ollut useasti yhteydessä chatin kautta, mutta mitään dokumenttia näistä keskusteluista ei ole tallessa. Miksi?

Osku
Vakiokalustoa ☆☆
  • 40 custom-general.kudos
  • 312 custom-general.replies
  • 4 custom-general.solutions

Onko tämä nyt rikki vai miten? 🙂

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 260 custom-general.kudos
  • 571 custom-general.replies
  • 33 custom-general.solutions

Chat-keskusteluiden tallentumista Omille sivuille tutkitaan vikatiketillä meidän päässä. Eli ongelmaa on niiden suhteen tällä hetkellä, mutta korjataan mahdollisimman pian!

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*

Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1745 custom-general.kudos
  • 2225 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

@JoonasLam  kirjoitti:

Chat-keskusteluiden tallentumista Omille sivuille tutkitaan vikatiketillä meidän päässä. Eli ongelmaa on niiden suhteen tällä hetkellä, mutta korjataan mahdollisimman pian!


Heippa,

 

onko tämä vika korjattu? Huomasin, ettei eilisen 31.10.2018 klo 11-12 välisen ajan chat-keskustelu ole tallentunut Omien Sivujen Tuki-sivustolle. En tiedä sekoittiko laajakaistan tunnuksista uloskirjautuminen ja takaisin sisäänkirjautuminen mobiilivarmenteella, jotta asiakaspalvelija Kirsi pääsi tietoihini käsiksi Hymiö Onnellinen

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1745 custom-general.kudos
  • 2225 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Mielenkiintoista ettei tästä ole häiriöilmoitusta Telian sivuilla 🧐

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 206 custom-general.kudos
  • 840 custom-general.replies
  • 67 custom-general.solutions

@Sekunti  Hyvä pointti, laitoin asian eteenpäin niin saataisiin se näkymään Häiriötiedotteissa. Vika on yhä tosiaan tutkinnassa.