16-02-2022 12:58
Hei !
On alkanut jo aikaa sitten ärsyttää aivan suunnattomasti tämä, että CHAT on nykyään lähes kokoajan ruuhkautunut. Nytkin (16.2 klo 12.53 jono oli täynnä ainakin 5min, sitten lopetin yrittämisen). Aiotteko lisätä resursseja tähän vai jatkuuko samanlaisena jatkossakin ? Määräaikaisuus umpeutumassa, niin tiedän vaihtaa muualle.
16-02-2022 17:55
Käytännössä KOKO prkl päivän ollut chatin jonot täynnä. Viimeksi yritin äsken , klo 1750 !!!!!!!! Aivan uskomatonta "asiakaspalvelua". Ja PLEASE, älkää selitelkö mitään vaan sanokaa suoraan, onko asiantilaan tulossa parannusta ? Minä en nimittäin tällaista "palvelua" hyväksy
16-02-2022 18:13
@Soirija kirjoitti:
Käytännössä KOKO prkl päivän ollut chatin jonot täynnä. Viimeksi yritin äsken , klo 1750 !!!!!!!! Aivan uskomatonta "asiakaspalvelua". Ja PLEASE, älkää selitelkö mitään vaan sanokaa suoraan, onko asiantilaan tulossa parannusta ? Minä en nimittäin tällaista "palvelua" hyväksy
Kiitos palautteestasi ja pahoittelen kovasti tähän alkuun chatin jonotilannetta. Asiakaspalvelussa on tällä hetkellä hankala tilanne kun iso määrä ammattilaisia on sairaspedissä. Ruuhkaa on kertynyt ja huhkimme tilanteen kanssa kaikin voimin. Verkkosivuillamme onkin tästä tiedote sekä myös ohjeistusta yhteydenottoon.
Voisimmeko me täällä olla sinulle avuksi? Yleisiä neuvoja voimme antaa, mutta asikakastietoja emme tätä kautta pääse tutkimaan.