Tässä vielä muutama screenshotti lisää chat-keskustelusta Telian Marjaanan kanssa
5
5
6
7
8
9
10
11
12
"Marjaana, Telia
se tunnus mikä sulla nyt on luotu niin se on se mitä voit nyt käyttää mutta me emme poista telitunusta mitenkään koska se on sun luoma verkkopankkisi kautta jonne me emme edes pääse käsiksi.
Mutta mihin järjestelmään se uusi tunnus on tallentunut?
Marjaana, Telia
en osaa vastata tähän tyhjentävästi. mutta emme joka tapauksessa poista millään muotoa täällä näitä tunnuksia taikka kirjautumisa. tämän asian vänkääminen ei johda minnekään toimenpiteisiin. Jos halaut asiaa jollain mutoa jatkoselvittää ja kysyä lisää niin helppi palvelumme jatkaa mielellään kanssasi, ovat huomennna taas auki. Saat yhteyden Helppiin soittamalla 0600 10100 (2,25€/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm), käymällä Telia Kaupan palvelupisteellä tai tilaamalla Helppi-asiantuntijan luoksesi www.telia.fi/Helppi Mukavaa päivää :)"
Eli ilmeisesti ainoa tapa saada tietää omat GDPR-oikeutensa, on soittaa Helppiin ja maksaa isoja summia siitä? Eikö omat tiedot pitäisi saada miltä tahansa firmalta ilmaiseksi, pelkästään pyytämällä?
Tässä tapauksessa en saanut omia tietojani pyytämällä ja lisäksi epäkohteliasta vinoilua päälle.