Chattihistoria


Kunniamerkki +5

Soneran aikana chattikeskustelu tallettui automaattisesti "Laskut ja viestit" - osioon. Chattailin eilen, mutta historiaa ei ainakaan vielä näy. Asiakaspalvelija nimittäin lupasi liittymän pari euroa halvemmalla kuin mitä liittymän tiedoissa näkyy.

 


13 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Zachris kirjoitti:

Soneran aikana chattikeskustelu tallettui automaattisesti "Laskut ja viestit" - osioon. Chattailin eilen, mutta historiaa ei ainakaan vielä näy. Asiakaspalvelija nimittäin lupasi liittymän pari euroa halvemmalla kuin mitä liittymän tiedoissa näkyy.


 




Hei Zachris!


Kyllä se chattikeskustelu ilmestyy yleensä vuorokaudessa sinne Laskut ja viestit -osioon. Ja on luettavissa kun klikkaa kyseistä keskustelua, sitten voi vielä klikata siitä Näytä kaikki viestit (kpl määrä) jolloin koko keskustelu on nähtävissä.

Kunniamerkki +5

Eipä näy vielä chattihistoriaa...

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Zachris kirjoitti:

Eipä näy vielä chattihistoriaa...




Hei @Zachris! :)


 


Näkyykö nuo muut aiemmat keskustelut ja pääset katsomaan yksityiskohtaisemmin viestittelyt normaalisti?


 



 


Mikäli ei niin pyytäisin sinua vaihtamaan nettiselainta. Laitoin tuossa klo 14.10 testiviestin chattiin pöytätietokoneella, suljin chatin päättyneeksi, sain chat-palveluun ns. vahvistuviestin ja odotan tällä hetkellä keskustelun historiaa toimivuuden takaamiseksi.


 


Ahaa, nyt se saapui eli klo noin 14.23. Aikaa meni vain 10 minuuttia :)


 



 


 

Millasilla tunnuksilla olit kirjautuneena? Mikäli verkopankkitunnusten avulla, niin pitäs kyllä historian näkyä siellä, ja aika nopeastikkin keskustelun päättymisen jälkeen. 
Jos olit taasen puhelinnumerolla/laajakaistatunnuksella, niin ihan välttämättä ei tuo ketju tallennu. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@RaMaria kirjoitti:

Millasilla tunnuksilla olit kirjautuneena? Mikäli verkopankkitunnusten avulla, niin pitäs kyllä historian näkyä siellä, ja aika nopeastikkin keskustelun päättymisen jälkeen. 
Jos olit taasen puhelinnumerolla/laajakaistatunnuksella, niin ihan välttämättä ei tuo ketju tallennu. 




Niin, unohtui mainita aiemmassa että käytin Telia-tunnusta :)


 


@RaMaria, näkyykö chatti nykyisin myös puhelinnumerolla kirjautuneille?


@Sekunti kirjoitti:


@RaMaria kirjoitti:

Millasilla tunnuksilla olit kirjautuneena? Mikäli verkopankkitunnusten avulla, niin pitäs kyllä historian näkyä siellä, ja aika nopeastikkin keskustelun päättymisen jälkeen. 
Jos olit taasen puhelinnumerolla/laajakaistatunnuksella, niin ihan välttämättä ei tuo ketju tallennu. 




Niin, unohtui mainita aiemmassa että käytin Telia-tunnusta :)


 


@RaMaria, näkyykö chatti nykyisin myös puhelinnumerolla kirjautuneille?




Kyllä vain, näkyy. 
Testasin vielä varmuuden vuoksi ja kyllä. :) 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@RaMaria kirjoitti:


@Sekunti kirjoitti:


@RaMaria kirjoitti:

Millasilla tunnuksilla olit kirjautuneena? Mikäli verkopankkitunnusten avulla, niin pitäs kyllä historian näkyä siellä, ja aika nopeastikkin keskustelun päättymisen jälkeen. 
Jos olit taasen puhelinnumerolla/laajakaistatunnuksella, niin ihan välttämättä ei tuo ketju tallennu. 




Niin, unohtui mainita aiemmassa että käytin Telia-tunnusta :)


 


@RaMaria, näkyykö chatti nykyisin myös puhelinnumerolla kirjautuneille?




Kyllä vain, näkyy. 
Testasin vielä varmuuden vuoksi ja kyllä. :) 




Kiitos, tuo on hyvä tietää!

Kunniamerkki +5

Minäkin käytän Telia - tunnusta. Kaikki vanhat chatit näkyvä "Tuki" -osaston arkistossa. Samoin "Tässä kuussa" uusin lasku ja toimitusvahvistus 8.4.2017.

 

Käytössä Win10 ja Firefox. Kokeilin myös Chromella. Ei näy silläkään.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Zachris kirjoitti:

Minäkin käytän Telia - tunnusta. Kaikki vanhat chatit näkyvä "Tuki" -osaston arkistossa. Samoin "Tässä kuussa" uusin lasku ja toimitusvahvistus 8.4.2017.


 


Käytössä Win10 ja Firefox. Kokeilin myös Chromella. Ei näy silläkään.




Mielenkiintoista :)


 


Entä jos kysyisit chatistä tai jätät palvelupyynnön tuosta keskustelun historiasta @Zachris? Mielestäni sen pitäisi olla saatavilla jossakin Telian lokeissa vai mitä @RaMaria?


 


Huom.! Asiakaspalvelussa saattaa esiintyä ajoittain ruuhkaa vielä jonkin aikaa :)

Kunniamerkki +5

Kysäisin asiaa chatissa. Tässä vastaus:

"Valitettavasti nyt näyttää siltä, että keskustelu ei olisi tallentunut sinulle sinne. Pahoittelut, valitettavasti tekniikka ei aina tottele. "

 

Katsotaan näkykö tästä historiaa.

 

Voisikohan asiaan vaikuttaa, että minulla oli useampi Firefox - ikkuna auki Telian sivuille?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Zachris kirjoitti:

Kysäisin asiaa chatissa. Tässä vastaus:


"Valitettavasti nyt näyttää siltä, että keskustelu ei olisi tallentunut sinulle sinne. Pahoittelut, valitettavasti tekniikka ei aina tottele. "


 


Katsotaan näkykö tästä historiaa.


 


Voisikohan asiaan vaikuttaa, että minulla oli useampi Firefox - ikkuna auki Telian sivuille?




En ainakaan itse usko. Saitko kuitenkin tuon alkuperäisen asian ratkaistua aspan kanssa? Huomenna saat tarkemman vastauksen tähän, kun Telian modet palaavat takaisin linjoille :)

Kunniamerkki +5

Uusin chatti tallentui.

En saanut ratkaistua, kun ei ollut historiaa mihin vedota.

Vaikuttaa erikoiselta, jokin bugi tuossa taitaa nyt olla ollut, sillä kyllä ne historiat sinne automaattisesti normaalisti tosiaan tallentuvat ja varsin nopsaan näkyvätkin. 
Mitään yleistä ongelmaakaan ei ole tiedossa noiden chattien tallentumisenkaan suhteen. Palvelupyynnön tosiaan voit halutessasi aiheesta vielä jättää! 

Vastaa