Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63263
Kirjoituksia 172635

Dimoco Europe Gmbh



Highlighted
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 396
421/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh


@HarryBelafonte kirjoitti:

Kappas, verenpaineen nousua...

 

Seuraavalta laskultani löytyi JÄLLEEN lisää huijauksia: 18.11. tekstiviesti NTH ag 6.99,-

 

Poliisin puheille tästä on tosiaan lähdettävä, vaikka heilläkin olisi varman muuta tekemistä.

Ja nyt jos en päivitä huomenna liittymääni (en löytänyt omilta sivuilta missä se pitäisi tehdä) tulee varmaan Soneralta "laillinen" jättilasku, kun tarjousaika on loppunut. Kuaan vain ei ole kertonut että millainen jättilasku, mikä sopii loistavasti Soneran palvelupolitiikkaan: kiva yllätys jälleen tiedossa.

 

Operaattorin vaihtohan ei käy hetkessä, eli Sonera voi kusettaa minua vielä laillisesti monta viikkoa?

 

Voisitteko edes kertoa miten liittymän voi nopeasti eli mielellään heti nyt katkaista ja voiko???

 

 


@HarryBelafonte Hei! Liittymän tilapäinen sulkeminen onnistuu omilta sivuilta : https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Puhelin-tai-SIM-kortti-kadonnut-tai-varastettu?id=1183

Mutta jos tarvitset liittymää ja et halua enää lisää noita epämääräisiä laskuja, voisit asettaa liittymälle estot omilta sivuilta. Eli omilta sivuilta kyseinen liittymä - lisäpalvelut - saatavilla ( tai käytössäsi ) - estot ja rajoitukset - palveluviesti rajoitukset ja palvelunumero rajoitukset niihin ruksi joko hyötyesto tai palveluesto ( vahvin, ei edes taksia voi tilata eikä soittaa yritysnumeroihin ). Hyötyesto estää kyllä noiden epämääräisten mobiilimaksujen onnistumisen.

Tee myös reklamointi Soneralle vaikka tuolla palvelupyyntö lomakkeella https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto niin tuon uuden laskun kiistelty osuus jäädytetään eikä sitä tarvitse silloin maksaa.

0 tykkäystä
Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎22-11-2015
Kirjoituksia: 25
422/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Moi Harry Oletko huomannut Soneran vastaavan huoleesi kouluttamalla tunteettomien aspojen armeijaa . Ei nää soneralaisten vastaukset poikkea yhtään robottien vastaavista. Minulle ensin kaksi lakua dimoconilta joista reklamoin Sen aspat perui . Nyt toi nth ag joku :-ttu on heidän kuninkaansa ja luotettavin yhteistyökumppani ikinä . Soneran aspat vaihtaneet allahinsa siihen . Ainakin sen nimiin vannovat . Minä läksin soneralta , vein mennessäni n, kymmenen liittymää sukuni tukiessa . Otin Sen riskin vaikka aspat vihjailikin minun vierailleen aikuisviihdesivustoilla . Aikuisikään ehtineet lapseni sanoivat vain olevansa ylpeitä mikäli tän ikäisellä miehellä mopo keulii . Vitsi Vitsi . Onnea vaan soneralaisille . Ei huijjattavat Minuun lopu . Nushimma niitä lishää .
Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎22-11-2015
Kirjoituksia: 25
423/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Vielä ! Toivottavasti kukaan ei luule huijjamisen loppuvan Dimoconiin , näitä huijjarifirmoja piisaa. Rikolliset löytää aina uuden reitin . Tämän takia Soneraan ei voi luottaa . Mutta ps,, Eräänlaista Soneraviihdettähän tää on .
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎08-12-2015
Kirjoituksia: 26
424/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Olen jättänyt neljän viikon aikana lukemattomia yhteydenottopyyntöjä, palvelupyyntöjä, reklamaatioita jne. 

Sen lisäksi tein rikosilmoituksen.

 

"Jäädyttämisestä" on puhuttu alusta asti mutta se ei ole missään vaiheessa toteutunut. Minun oli pakko maksaa edellinen lasku kokonaan, jotta säilyttäisin luottotietoni, näinhän tässäkin keskustelussa ovat Soneran edustajat uhkailleet. Hartaasti odotettu palautus Dimocolta oli siis virheellinen, robotin tekosia selvästi.

 

Yhdeltäkään asiakaspalvelijalta en ole saanut mitään konkreettisia takeita tuosta "jäädyttämisestä", sen sijaan minulle on kerrottu satuja "harvinaisista virheistä" (minuutin välein tapahtunut laskutus) ja "tapahtuneista ostoista".

 

Onko joku muuten kokeillut maksaa viitenumerolla laskua, jonka summasta on omatoimisesti miinustettu tuo huijausosus? Onnistuuko?

 

 

 

0 tykkäystä
Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎08-12-2015
Kirjoituksia: 26
425/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Tässä yksi esimerkki täysin ristiriitaisesta aspa-vastauksesta. Tässä keskustelussahan on väitetty, että SONERA hoitaa asiakkaiden puolesta sotkut:

 

Hei Harri!

Koska tässä tapauksessa palvelun laskuttajana toimii ainoastaan Sonera, tulee mahdollinen reklamaatio osoittaa suoraan palvelun tarjoajalle, mikäli kiistä palvelun käytön.

Kyseiset veloitukset ovat syntyneet mobiilimaksamisesta: http://mobiilimaksuinfo.fi/

Dimocoon voit ottaa yhteyttä sähköpostilla info-fi@mobileinfo.cc, Dimocon sivuilta löytyvän yhteydenottolomakkeen kautta tai puhelimitse, numero 010 309 3581 (me-pe 09:00-17:00).

Jatkon kannalta suosittelen matkapuhelinliittymälle estoja ja rajoituksia. Estoja ja rajoituksia voit muokata maksutta Soneran Omilta Sivuilta kun kirjaudut sisään Sonera Tunnuksilla Omille Sivuille.

Mikäli sinulla ei ole Sonera Tunnuksia Omille Sivuille, voit luoda ne verkkopankkitunnusten avulla osoitteessa: bit.ly/1NupNFO

Ystävällisin terveisin
*********
Sonera asiakaspalvelu
puh 0200 17000 ark 8-20 ja la 9-16.30
www.sonera.fi

 

EDIT: Poistettu nimi//SeleneR 

0 tykkäystä
Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎18-12-2014
Kirjoituksia: 51
426/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

@HarryBelafonte Otathan meihin viipymättä yhteyttä esim. soittamalla tai jättämällä palvelupyynnön kautta viestiä. Tämä on nyt ainut oikea tapa toimia tässä tilanteessa, sillä tahdomme tutkia jokaisen tällaisen erikseen tarkasti ja huolellisesti.

 

Kysyin sinun kanssasi asioineelta asiakasneuvojalta, milloin tuo viesti on lähetetty ja se on noin viikon vanha, ohjeistuksemme on viime perjantaina siis tarkentunut. Tuosta @TeroRe edellisellä sivulla mainitsikin. Nyt siis ainut oikea tapa edetä on tuo minun kertomani ylläoleva tapa.

0 tykkäystä
Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎08-12-2015
Kirjoituksia: 26
427/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Olen lähettänyt neljän viikon aikana niin monta palvelu- ja yhteydenottopyyntöä Dimocolle ja Soneralle, että en enää edes muista kuinka monta. Eilen jätin yhden yhteydenotto- ja yhden palvelupyynnön Soneralle.

 

Tänään reklamoin jälleen Soneraa myös FB:n kautta, kuten jossakin vaiheessa neuvottiin tekemään. Sieltä olen myös saanut viimeksi vastauksen "ole yhteydessä Dimocoon".

 

Dimoco ei enää vastaa reklamaatioihin. Aiemmin Dimocolta on tullut kopioituja "robottiviestejä", eli kaikille asiakkaille tulee täsmälleen samanlaiset viestit. Korvauslupaus vain ei pitänyt paikkaansa: neljän viikon odottelun jälkeen sain liian pienen  korvauksen.

 

NTH ag:n kanssa toimimiseen ja 6,99 euron perimiseen en ole saanut ohjeita, joten välitin tällekin firmalle kohdistamani reklamaation Dimocolle (jossain keskustelussa sanottiin, että NTH ag ja Dimoco olisi sama firma).

 

Tunnen itseni papukaijaksi. Vielä pitäisi jaksaa kopsata kaikki Soneran vasaukset poliisille todisteiksi.

Mobiilimaksuhuijaus on kuitenkin niin iso juttu, kun huijattuja asiakkaita on pelkästään Suomessa valtavasti, että taistelua täytyy jatkaa.

Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎08-12-2015
Kirjoituksia: 26
428/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Uusimmassa laskussani jonka eräpäivä on 4.1.2016 on siis jälleen epämääräisiä laskutuksia. Laskuttajana mm. tuo NTH ag. En edelleenkään ole tilannut mitään.

Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎08-12-2015
Kirjoituksia: 26
429/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Uusin reklamaationi lähti jälleen (olisko tuhannes kerta?) "eteenpäin", tällä kertaa FB-viestillä lähettämäni. Viime päivien omilta sivuilta lähettämiini palvelu- tai yhteydenottopyyntöihini ei ole vastattu, edelliset olivat ympäripyöreää pyörittelyä ja kehoituksia ottamaan yhteyttä Dimocoon.

 

Uskaltaisiko lyödä vetoa, että sieltä tulee taas samat litaniat kuin aiemminkin:

-"Tää minuutin välein laskutettu 10 euroa on kyllä HYVIN  harvinainen virhe"

-"Me näitä tutkittiin täällä ja nää on kyllä muuten ihan kunnossa..." (vaikka Dimoco jo kuukausi sitten lupasi korvata KAIKKI laskutukset)

 

Vaimoni lähetti myös jo monta viikkoa sitten myös reklamaation yrityspuolen kautta, koska palvelu yksityispuolella oli niin asiatonta (puhelimitse yritimme siis aluksi kuusi kertaa selvittää asiaa). Se reklamaatio meni aspan mukaan "reklamaatio-osastolle", eikä vastausta ole sen koommin kuulunut.

Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎08-12-2015
Kirjoituksia: 26
430/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Jälleen tuli vastaus johonkin reklamaatioistani.

 

Soneralaiset: olette jankuttaneet täällä päivästä toiseen, että "OTA YHTEYTTÄ VIIPYMÄTTÄ SONERAAN, ME HOIDAMME, EI DIMOCOON"

 

Ja millaisen vastauksen saan TAAS reklamaatiooni?

 

Hei ja kiitos yhteydenotostasi!

Ikävä kuulla että asiat Dimocon kanssa eivät ole sujuneet niinkuin he ovat luvanneet. Valitettavasti emme pysty puuttumaan tähän sen enempää, sillä nimenomaan Dimoco on tässä tapauksessa palveluntarjoaja -ei Sonera. Sonera siis toimii vain laskuttajana, rahat menevät aina palveluntarjoajalle eli Dimocolle.

Lisää tietoa tästä mobiilimaksusta löydät mm. osoitteesta http://www.mobiilimaksuinfo.fi/

Ystävällisin terveisin,
Sonera asiakaspalvelu

 Eikö teitä oikeasti hävetä olla tällaisessa firmassa töissä??