Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 62899
Kirjoituksia 171903

Dimoco Europe Gmbh



Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎08-12-2015
Kirjoituksia: 26
411/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

No niin.

 

 

Tänään sitten tulu CloudCoverin korvaus. 12.40 e.

Vaikka kaikki maksut eli 30 e oli luvattu maksaa.

 

Koska valitusprosessi kestää noin kuukauden, niin lienee lopulta ainoa vaihtoehto viedä asia poliisille. Vai onko jollain joku parempi idea.

 

Minkäänlaista viestiä Dimocolta tai CloudCoverilta en siis ole missään vaiheessa saanut, että kaikkia rahoja ei korvattaisi. Eikä nytkään asiaa selitetty millään tavalla.

 

17.60 euroa siis minulta on edelleen huijattu. Poliisi tutkikoon että millä perusteella.

0 tykkäystä
Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎08-12-2015
Kirjoituksia: 26
412/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Ja viimeistään torstaina kun liittymäsopimus pitäisi "uusia" lopetamme perheemme kaikki kolme Sonera-liittymää (joista yksi on yritysliittymä).

 

Asiakkaiden kohtelu on ollut törkeää, mitään muuta en osaa nyt sanoa.

Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎08-12-2015
Kirjoituksia: 26
413/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Laittakaa muuten vinkkiä puhelinyhtiöstä, joka ei ole sotkeutunut Dimocoon ym. Kiitos!

0 tykkäystä
Highlighted
Kunniajäsen
Rekisteröitynyt: ‎08-08-2012
Kirjoituksia: 1 279
414/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh


@HarryBelafonte kirjoitti:

Laittakaa muuten vinkkiä puhelinyhtiöstä, joka ei ole sotkeutunut Dimocoon ym. Kiitos!


 

Sitten ainoa vaihtoehtosi taitaa olla Globetel.

Mobiilimaksussa ovat mukana Sonera/TeleFinland, Elisa/Saunalahti, sekä DNA.

 

Globetel on palveluoperaattori joka toimii Soneran verkossa, heillä ei taida tuota palvelua olla käytössään... Tosin en mene varmaksi sanomaan sitäkään.

0 tykkäystä
Highlighted
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎11-09-2012
Kirjoituksia: 1 234
415/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh


@kjns kirjoitti:

@HarryBelafonte kirjoitti:

Laittakaa muuten vinkkiä puhelinyhtiöstä, joka ei ole sotkeutunut Dimocoon ym. Kiitos!


 

Sitten ainoa vaihtoehtosi taitaa olla Globetel.

Mobiilimaksussa ovat mukana Sonera/TeleFinland, Elisa/Saunalahti, sekä DNA.

 

Globetel on palveluoperaattori joka toimii Soneran verkossa, heillä ei taida tuota palvelua olla käytössään... Tosin en mene varmaksi sanomaan sitäkään.


Globetelin netin nopeus on sitten 3G-verkossa 1 Mbit/s. Kysyin, kun nopeutta ei nettisivulla kerrottu. Palvelut muutenkin "hieman" karsittu.

0 tykkäystä
Highlighted
Kunniajäsen
Rekisteröitynyt: ‎08-08-2012
Kirjoituksia: 1 279
416/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh


PasiS kirjoitti

Globetelin netin nopeus on sitten 3G-verkossa 1 Mbit/s. Kysyin, kun nopeutta ei nettisivulla kerrottu. Palvelut muutenkin "hieman" karsittu.


 

Ai ne on nostanu sen 512 kbitistä Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Highlighted
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 918
417/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh


@HarryBelafonte kirjoitti:

No niin.

 

 

Tänään sitten tulu CloudCoverin korvaus. 12.40 e.

Vaikka kaikki maksut eli 30 e oli luvattu maksaa.

 

Koska valitusprosessi kestää noin kuukauden, niin lienee lopulta ainoa vaihtoehto viedä asia poliisille. Vai onko jollain joku parempi idea.


Kyllä, ota meihin vielä kertaalleen yhteys Hymiö Onnellinen Me tutkitaan homma.

0 tykkäystä
Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎08-12-2015
Kirjoituksia: 26
418/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

No, kirjoitin jälleen kerran asiakaspalveluun (en enää soita, koska en jaksa jankata ihmisten kanssa, jotka kaikki kertovat eri tarinaa), mutta tuskin ehdin saada vastausta ennen torstaita, jolloin liittymäsopimus pitäisi uudistaa (muuten ilmeisesti hinta nousee).

 

Olisin alunperin  ollut ihan tyytyväinen, jos 30 euroa olisi korvattu asiallisesti. Olisin jopa uskonut suojauksiin, jotka nyt on kaikki mahdolliset asennettu. Mutta tämä viimeinen käänne eli että korvattiin vain 12,40 e ilman selitystä oli kyllä liikaa.

 

-Aiemmin väitettiin, että 2.11. jälkeen ei olisi pitänyt "enää" ongelmia olla.

-No ongelmia on ollut tuon päivämäärän jälkeen ja paljon, kuten tästä keskusteluketjusta voi lukea.

-Sitten kerrottiin, että se että minua laskutettiin 20 e yhden (1) minuutin aikana ("piti" kuulemma olla "vain" kymppi vuorokaudessa, vaikka en edelleenkään ole tilannut mitään) olisi jonkinlainen "harvinainen virhe".......................

-Lukuisten reklamaatioiden ja korvauslupausten jälkeen tililleni maksoi CloudCover vain 12.40 e!! Ilman mitään perusteluja

 

Miten kukaan enää voi uskoa näitä selityksiä ja niellä kaiken kakistelematta???

Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎08-12-2015
Kirjoituksia: 26
419/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Kappas, verenpaineen nousua...

 

Seuraavalta laskultani löytyi JÄLLEEN lisää huijauksia: 18.11. tekstiviesti NTH ag 6.99,-

 

Poliisin puheille tästä on tosiaan lähdettävä, vaikka heilläkin olisi varman muuta tekemistä.

Ja nyt jos en päivitä huomenna liittymääni (en löytänyt omilta sivuilta missä se pitäisi tehdä) tulee varmaan Soneralta "laillinen" jättilasku, kun tarjousaika on loppunut. Kuaan vain ei ole kertonut että millainen jättilasku, mikä sopii loistavasti Soneran palvelupolitiikkaan: kiva yllätys jälleen tiedossa.

 

Operaattorin vaihtohan ei käy hetkessä, eli Sonera voi kusettaa minua vielä laillisesti monta viikkoa?

 

Voisitteko edes kertoa miten liittymän voi nopeasti eli mielellään heti nyt katkaista ja voiko???

 

 

Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎08-12-2015
Kirjoituksia: 26
420/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Rikosilmoitus tehty. Lieventävänä asianhaarana alati paisuvassa petosjutussa poliisi ehkä pitäisi sitä, että myös Sonera vihdoin hoitaisi tätä asiaa asiakkaan puolesta, vai mitä arvelette?

 

Löysin ensimmäisen laskuttajani CloudCoverin tiedot, suoraan Romaniasta:

 

<https://www.myip.ms/view/ip_owners/413439/Cloudcover_Srl.html>

 

Toisen laskuttajani NTH ag:n laskutukset ainakin muut puhelinyhtiöt (kuten DNA) ovat luvanneet korvata automaattisesti  jo syksyllä. Miten käynee minun tapauksessani? Summa siis 6,99, "tekstiviesti".

 

DNA:n vastaavasta keskusteluketjusta paljastuu jälleen kerran toistuvasti myös se, että Dimocon "asiakaspalvelu"  on pelkkä robotti. Viestit ovat täysin identtisiä niiden kanssa, joita minäkin olen saanut. Samoin reklamaation läpimenotaktiikka (vasta toisella reklamaatiolla hyväksytään ja luvataan korvata).

 

Dimoco-robotti myös sotkee iloisesti ns. palveluntarjoajien nimet, toisena päivänä laskuttaja on toinen kuin kolmantena.

 

Tämä selittäisi myös sen, että minulle on korvattu 12,40 euroa 30 euron sijasta. 12,40 e on nimittäin hyvin yleinen laskutusumma, joita asiakkailta on mielivaltaisesti laskuteltu. Ovat sotkeneet minun tapaukseni ja jonkun muun. Ja ihmekös tuo: käsittelijänähän on robotti.

 

Jotenkin noloa sotkea ylityöllistetty poliisi asiaan,jonka Sonera olisi voinut helposti itsekin hoitaa jo kuukausia sitten.