Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63187
Kirjoituksia 172477

Dimoco Europe Gmbh

Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎08-12-2015
Kirjoituksia: 26
431/439

Vs: Dimoco Europe Gmbh

Mitä haluatte, että teen seuraavaksi?

Jatkan tätä palvelupyyntö- ja reklamaatiopelleilyä, vai?

Hamaan maailmanloppuun asti?

Voisiko joku teistä ystävällisesti ottaa tästä asiasta ihan henkilökohtaisen vastuun?

Highlighted
Kommentaattori
432/439

Esim SeleneR,

mitä sinä tekisit minun asemassani?

Kuten näet, jokainen soneralainen ohjeistaa täysin eri tavalla.

Tässä ketjussa asia on nähtävillä mustaa valkoisella.

Miten siis saan asian loppuun käsiteltyä? Vastaa!

Highlighted
Kommentaattori
433/439

Selene siis käski ottamaan yhteyttä Soneraan, jossa asiani tutkitaan hänen mukaansa "huolellisesti".

Samoin teki TeroRe:

"Kyllä, ota meihin vielä kertaalleen yhteys Hymiö OnnellinenMe tutkitaan homma."

Lopputulos: Vastaukseksi lukuisiin reklamaatioihin ja palvelupyyntöihin olen saanut ainakin kymmenen kertaa, että "palveluntarjoaja on Dimoco, sinne siis yhteys".

Dimoco ei vastaa.

Juu. Tästä ketjusta saadaan kyllä poliisille ja käräjäoikeuteen ihan hyvää materiaalia.

Highlighted
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 925
434/439

@HarryBelafonte kirjoitti:

Selene siis käski ottamaan yhteyttä Soneraan, jossa asiani tutkitaan hänen mukaansa "huolellisesti".

Samoin teki TeroRe:

"Kyllä, ota meihin vielä kertaalleen yhteys Hymiö OnnellinenMe tutkitaan homma."

Lopputulos: Vastaukseksi lukuisiin reklamaatioihin ja palvelupyyntöihin olen saanut ainakin kymmenen kertaa, että "palveluntarjoaja on Dimoco, sinne siis yhteys".

Dimoco ei vastaa.

Juu. Tästä ketjusta saadaan kyllä poliisille ja käräjäoikeuteen ihan hyvää materiaalia.

HarryBelafonte hey, tässä on kieltämättä ollut kohdallasi hässäkkää. Pyydän nyt kuitenkin vähän rauhoittumaan, olet lähettänyt meille monta rekkulaa ja olet saanut niihin näköjään vanhan/väärän toimintamallin mukaisen vastauksen. Viestit ovat menneet tosiaan ristiin ja tämä hässäkkä johtuu siitä.

Tiedän henkilökohtaisesti, että tänään Facebookin kautta tekemäsi reklamaatio on lähtenyt etenemään kuten sen olisi pitänyt edetä jo aikaisemmin. Korostan, tiedän tämän asian koska työskentelen läheisessä yhteistyössä meidän Facebookissa toimivan asiakaspalvelun kanssa. Tänään saamasi vastaus ei ole siis tämänpäiväisen reklamaatiosi vastaus.

Asia on siis hoidossa, jää odottamaan hetkeksi. Ymmärrän että olet suutuksissasi ja ihmeissäsi, näin olisin itsekin vastaavassa tilanteessa. Pyydän silti että luotat minuun, ok?

0 tykkäystä
Highlighted
Kommentaattori
435/439

Kiitos.

Ymmärrät varmaan, että kun jättää näin monta reklamaatiota ja vastaus on joka ikinen kerta ristiriidassa edellisen ohjeen kanssa, niin homma muuttuu painajaismaiseksi. Olen kuitenkin selvitellyt tätä asiaa jo melkein kuukauden. Välillä pidin taukoakin kun luvattiin, että Dimoco maksaa asiallisesti.

Kun palasin, niin tulikin vielä lisää sotkua: Tuo uusi firma laskulla ja liian pieni korvaus Dimocolta.

Olen myös jättänyt useita palvelupyyntöjä ja reklamaatioita siksi, että minua on toistuvasti täällä kehotettu niin tekemään. Mutta kuten huomaat, itse asia ei ole selvinnyt, päin vastoin.

Hienoa jos homma on hoidossa.

Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎22-11-2015
Kirjoituksia: 25
436/439

Älä Harry noita kiittele . Soneralla niitä kiittelevät ,,, varmaankin kun oovat jättäneet hommasa tekemättä . Kysyit tuolla aiemmin että miten kehtaatte olla töissä tuollasessa firmassa . Ei ne kehtaakka ,, mutta karenssia pukkaa jos irtisanoutuu . Mulla loppu laskutukset operaattoria vaihtaessa . Jotenkin luulin aiemmin soneran tarjoavan parempaa palvelua . Tökkivä laajakaista pätkivällä soneraviihteellä vaihtui DNA - kotimokkulaan . Tää toimii ja DNA-tv ei pätki . Siis wtf , matka soneran keskukseen alle sata metriä ,, eikä yhteys lukuisista vikailmoituksista huolimatta koskaan toiminut näin hyvin .. Tulukaa soneralaiset pois neuvostoliitosta nykyaikaan .
Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎22-11-2015
Kirjoituksia: 25
437/439

Jäähyväiset ! Soneralta eilen tekstiviesti ,,, missä luvataan hyvittää Dimonin ja sen toisen varkaan vryrellä hamuamat veloitukset . Olkoon viimoinen kerta kun kaltaistenne huijjareiden kanssa asioin . F Y
Highlighted
Kommentaattori
438/439

Minun käskettiin "rauhoittua". Siksi en ole täällä vähään aikaan vieraillut.

Edelleen Dimocolta saamatta 17.60 e eikä minkäänlaista vastausta ole tullut saati selitystä miksi maksoivat vain 12,40 e kolmenkympin virhelaskutuksesta.

Uudela laskulla edelleen NTH ag:n 6,99 e.

Reklamaatioiden on JÄLLEEN luvattu menneen eteenpäin, mutta mitään korjausta tilanteeseen ei ole tullut.

Poliisi tutkii. Vaikka mielestäni on edelleen törkeää, että asiakkaan on pakko viedä poliisille asti tällaiset huijaukset (heillä on takuulla muutakin tekemistä), jotka olisi puhelinyhtiön helppo estää ja korvata. 

0 tykkäystä
Highlighted
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 925
439/439

@HarryBelafonte kirjoitti:

Reklamaatioiden on JÄLLEEN luvattu menneen eteenpäin, mutta mitään korjausta tilanteeseen ei ole tullut.

Hmm. Tänä aamuna varmistin reklamaatiosi tilanteen ja sain kuulla että se on käsitelty ja sinulle on lähetetty tekstiviesti aiheeseen liittyen?

0 tykkäystä