En saa luotua omia tunnuksia.

  • 30 January 2017
  • 2 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Viime viikolla laajakaistasopimukseni uusittiin, ja samalla minusta tuli liittymän omistaja/haltija. Isäni, joka oli viimeksi liittymän omistaja, kävi tekemässä Soneran palvelupisteellä muutokset (en ollut siis paikalla, myyjä tosin oli puhelimen päässä hetken aikaa kun sopimus uusittiin).

 

Nyt vanhat tunnukset ei enää toimi, ja en saa luotua uusia tunnuksiakaan. Jos yritän tunnistautua verkkopankkitunnuksilla, niin ruutuun ilmestyy vain '' Sonera Tunnuksen voi luoda ainoastaan liittymän omistaja eli henkilö, jonka nimissä liittymäsopimus on. Lue ohjeista, kuinka liittymän käyttäjä voi kirjautua Omille Sivuille ''.

 

Mutta kun minä OLEN liittymän omistaja...? Miten tästä pitäisi jatkaa eteenpäin? Nyt kun katson palvelusopimusta jonka isä lähetti minulle, puuttuu siitä minun puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Johtuisiko tästä syy, miksi en pysty luomaan tunnuksia?


Hjelppiä, kiitos.


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Manumant kirjoitti:

Viime viikolla laajakaistasopimukseni uusittiin, ja samalla minusta tuli liittymän omistaja/haltija. Isäni, joka oli viimeksi liittymän omistaja, kävi tekemässä Soneran palvelupisteellä muutokset (en ollut siis paikalla, myyjä tosin oli puhelimen päässä hetken aikaa kun sopimus uusittiin).


 


Nyt vanhat tunnukset ei enää toimi, ja en saa luotua uusia tunnuksiakaan. Jos yritän tunnistautua verkkopankkitunnuksilla, niin ruutuun ilmestyy vain '' Sonera Tunnuksen voi luoda ainoastaan liittymän omistaja eli henkilö, jonka nimissä liittymäsopimus on. Lue ohjeista, kuinka liittymän käyttäjä voi kirjautua Omille Sivuille ''.


 


Mutta kun minä OLEN liittymän omistaja...? Miten tästä pitäisi jatkaa eteenpäin? Nyt kun katson palvelusopimusta jonka isä lähetti minulle, puuttuu siitä minun puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Johtuisiko tästä syy, miksi en pysty luomaan tunnuksia?



Hjelppiä, kiitos.




Hei!


 


Parhaiten ja nopeiten tuossa kinkkisessä tilanteessa osaa varmasti auttaa puhelinaspa, taikka sitten käväiset siellä Sonera Kaupassa, jossa tuota muutosta tehtiin. Täällä Klaanissa ei valitettavasti voida asiakkaan tunnistamista vaativia operaatioita tehdä. Aspan kautta asia varmasti selkenee!


 


Yhteystiedot löytyvät täältä. https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta


 


 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@Manumant kirjoitti:

Viime viikolla laajakaistasopimukseni uusittiin, ja samalla minusta tuli liittymän omistaja/haltija. Isäni, joka oli viimeksi liittymän omistaja, kävi tekemässä Soneran palvelupisteellä muutokset (en ollut siis paikalla, myyjä tosin oli puhelimen päässä hetken aikaa kun sopimus uusittiin).


 


Nyt vanhat tunnukset ei enää toimi, ja en saa luotua uusia tunnuksiakaan. Jos yritän tunnistautua verkkopankkitunnuksilla, niin ruutuun ilmestyy vain '' Sonera Tunnuksen voi luoda ainoastaan liittymän omistaja eli henkilö, jonka nimissä liittymäsopimus on. Lue ohjeista, kuinka liittymän käyttäjä voi kirjautua Omille Sivuille ''.


 


Mutta kun minä OLEN liittymän omistaja...? Miten tästä pitäisi jatkaa eteenpäin? Nyt kun katson palvelusopimusta jonka isä lähetti minulle, puuttuu siitä minun puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Johtuisiko tästä syy, miksi en pysty luomaan tunnuksia?



Hjelppiä, kiitos.




Kuinkas homma etenee? Oletko saanut jo tunnukset luotua? Tällaisessa omistajan muutos tilanteessa voi toki olla että asiakastunnuksen päivittyminen kestää hetken ja samana päivänä kun omistajuus on vaihtunut, ei tunnusten luonti vielä onnistu. Uskon että tällä viikolla homman pitäisi kyllä natsata!

Vastaa