Epäselvä yhteydenotto liittymien päivittämisestä

  • 9 February 2021
  • 1 kommentti
  • 6 katselukertaa

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

Mulle soitti nuori mieshenkilö ja ilmoitti, että katsotaan nämä Telian liittymät uusiksi nyt kun sopimus on päättymässä. Sanoin sille, että soppari katsottiin uusiksi jo syksyllä, että WTF? Ei täällä kyllä ole mainintaa, sanoi hän ja rupesi utelemaan kaikkia liittymiini liittyviä asioita. Tiesi kyllä mitä liittymiä mulla on, mutta kun uudelleen sanoin, että nämä on marraskuussa hoidettu, niin hänelle tulikin kiire lopettaa puhelu. Soperteli vain, että joo tuosta löytyikin oikea tieto, kiitos hei!


 Jäi vahva tunne, että tässä nyt yritettiin lypsää jotakin tietoa. Luulisi, että Telialla on ajantasaiset tiedot asiakkaidensa liittymistä?


 


Edit HannaSu: muokattu otsikkoa hieman.


1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@madass@  kirjoitti:

Mulle soitti nuori mieshenkilö ja ilmoitti, että katsotaan nämä Telian liittymät uusiksi nyt kun sopimus on päättymässä. Sanoin sille, että soppari katsottiin uusiksi jo syksyllä, että WTF? Ei täällä kyllä ole mainintaa, sanoi hän ja rupesi utelemaan kaikkia liittymiini liittyviä asioita. Tiesi kyllä mitä liittymiä mulla on, mutta kun uudelleen sanoin, että nämä on marraskuussa hoidettu, niin hänelle tulikin kiire lopettaa puhelu. Soperteli vain, että joo tuosta löytyikin oikea tieto, kiitos hei! Jäi vahva tunne, että tässä nyt yritettiin lypsää jotakin tietoa. Luulisi, että Telialla on ajantasaiset tiedot asiakkaidensa liittymistä?




Moikka! Paha tästä lähteä sanomaan, mistä soitto tarkalleen ottaen on tullut, kun täällä Yhteisön puolella en pääse katsomaan tietojasi. Meillä on toki myyjiä, jotka ovat yhteydessä asiakkaisiin tarjoten uusia sopimuksia ja erilaisia etuja, jos markkinointiluvan on antanut. Joskus soitto tulee ihan asiakaspalvelunumerosta 020 690 400, mutta se voi tulla myös muusta numerosta. Voimme selvittää tilannetta, jos laitat tarkempia tietoja meille esimerkiksi yhteydenottolomakkeella. Näemme kyllä käytössäsi olevat palvelut, mutta emme voi mennä katsomaan ajantasaisia tietoja ilman tunnistautumista.

Vastaa