Haluan eston Telian Omien Sivujen Vapaisiin Tilausoikeuksiin

  • 26 March 2017
  • 1 kommentti
  • 9 katselukertaa

Haluan että estätte Telian Omien Sivujen kautta  kaikki tilattavien maksullisiin palveluihin pysyvän eston.


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@MIKKOHAAJAMO kirjoitti:

Haluan että estätte Telian Omien Sivujen kautta  kaikki tilattavien maksullisiin palveluihin pysyvän eston.




Hei @MIKKOHAAJAMO! :)


 


Voit rajoittaa tietyn liittymän tilausoikeuksia Omilla Sivuilla "Omat tietoni ja asetukset" > "Tilausoikeudet"


 


Käytettävissäsi on 3 vaihtoehtoa liittymälle:


 



  • Ei mitään:


Liittymän käyttäjä ei voi tilata eikä poistaa liittymän lisäpalveluita, eli tällä on niin sanotut katseluoikeudet liittymäänsä. Käyttäjä voi tarvittaessa sulkea käytössään olevan liittymän tilapäisesti ja muokata poissaolotiedotetta sekä puhelunohjausta, jos nämä ovat käytössä. Tämä oikeustaso sopii esimerkiksi tilanteeseen, jossa liittymän käyttäjänä on lapsi.


 



  • Vain maksuttomat lisäpalvelut:


Liittymän käyttäjä voi tilata maksuttomia lisäpalveluja käytössään olevaan liittymään. Näitä ovat esim. Vastaaja, Matkaetu ja Poissaolotiedote. Käyttäjä voi myös sulkea liittymän tilapäisesti. Käyttäjä ei kuitenkaan voi poistaa liittymään asetettuja estoja tai rajoituksia ja Saldosopimus-palvelua. Tämä oikeustaso sopii esimerkiksi tilanteeseen, jossa liittymän käyttäjänä on nuori henkilö.


 



  • Vapaat tilausoikeudet:


Liittymän käyttäjä voi tilata käytössään olevaan liittymään maksuttomia ja maksullisia lisäpalveluja samalla tavalla kuin liittymän omistaja. Tämä oikeustaso sopii esimerkiksi tilanteeseen, jossa itse olet liittymän käyttäjä tai luotat siihen, että käyttäjä osaa toimia vastuullisesti. Liittymän omistajana vastaat liittymän kustannuksista.


 


Mikäli haluat estää tietystä liittymästäsi esimerkiksi maksulliset palvelu- ja viihdenumerot tai rajata puhelimen käyttöä ulkomailla liikkuessa, niin se tapahtuu "Liittymäni ja palveluni"-sivulla ja kyseisen liittymän "Lisäpalvelut"-välilehdellä löytyy "Estot ja rajoitukset"-lisäpalvelu ja jonka voit myös tilata maksutta.


 


Jos sinulla esiintyy vieläkin ongelmia, niin voit olla yhteydessä Telian asiakaspalveluun tai Omien sivujen 24/7 chat-asiakaspalvelijaan. Voitte katsoa yhdessä estoja ja rajoituksia, koska asiasi vaatii tunnistautumista jota ei voi täällä yhteisössä tehdä. Toivottavasti pääset näillä tiedoilla alkuun! :)


 


PS. Minun Telia -sovellus on nyt saatavilla iOS- ja Android (6.0 ja sitä uudemman version) käyttöjärjestelmille ja ne löydät puhelimen Kaupasta. Voit helposti vaikkapa tarkistaa tämän hetkisen saldon tai hallinnoida liittymäsi lisäpalveluita!

Vastaa