Huonoa asiakaspalvelua

  • 7 January 2016
  • 4 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Muuton yhteydessä tuli tilausvahvistus jossa määräaikaninen sopimus uusittiin, soitin asiakaspalveluun että pitäisi olla vaan siirto ja sieltä sanottiin että se saattaa vaan näkyä jostain syystä väärin. Siinä samalla tuli joitain muuta muutoksia ja uusi tilausvahvisuts tuli sähköpostiin jossa edelleen näkyi sopimus päättyvän kahden vuoden päästä mutta en tähän kuitenkaan mitenkään reagoinut koska juuri oli puhelimessa sanottu että ei tarvitse. Nyt kun tarkistin omilta sivuilta niin sopimus päättyy parin vuoden päästä ja sitä ei voi enää perua ku kaksi viikkoa kulunut. Nyt täytyy tuota sitten maksaa 2-vuotta mutta kaikki muut sopimukset voi onneksi lopettaa.


4 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Ei tässä ole aihetta paniikkiin sentään. Epäilen , että tässä ei ole sinun tarjousta saatu muuten jatkettua uudessa osoitteessa joten siitä syystä määräaikainen sopimus jouduttu uusimaan. Tällaisissa tilanteissa vaan kirjataan meidän järjestelmään aina lisätiedoksi, että asiakkaan määräaikaisuus on voimassa alkuperäisen sopimuksen mukaisesti. Asiakasneuvojan olisi ollut hyvä lähettää tästä viesti tai soittaa vielä perään, jotta tiedät kuvion.

Tämä olisi hyvä toki varmistaa, että onko asia näin kuten epäilen ja tokihan puhelut meillä nauhoitetaan myös, jolloin tilanne voidaan sieltäkin varmistaa. Laittaisitko meille tämän selvitykseen Twitterin tai Facebookin kautta privaviestinä, niin voidaan vielä tarkistaa miten asia on? Täällä Klaanissa kun ei voida asiakastietoja käsitellä tarkemmin, niin siitä syystä selvitellään toisen kanavan kautta :)

En käytä facebookia/twitteriä mutta soitin aamulla asiakaspalveluun asiasta ja siellä sanottiin suurin piirtein "voi voi ei voi mitään, olisi pitänyt sen kahden viikon aikana vaitttaa asiasta".

Kunniamerkki +14

@ahmat kirjoitti:

En käytä facebookia/twitteriä mutta soitin aamulla asiakaspalveluun asiasta ja siellä sanottiin suurin piirtein "voi voi ei voi mitään, olisi pitänyt sen kahden viikon aikana vaitttaa asiasta".




 


Siellä on nyt ollut joku joka ei ole tajunnu mistä on kysymys.


Kannattaa laittaa omien sivujen kautta kirjallinen yhteydenotto, jossa selität yksityiskohtaisesti mistä on kyse (eli ns. väännät rautalankaa) niin solmun pitäisi alkaa aueta.


 


Millään muotoahan se ei voi mennä niin, että asiakkaalle tehdään uusi kahden vuoden määris muuton yhteydessä, ellei siitä ole nimenomaisesti sovittu. Kuten Niko tuossa sanoikin, aspan puhelut nauhoitetaan ja se oikea asianlaita saadaan kyllä sieltä viimeistään selville.

Muistaakseni laitoin yhteydeottopyynnön jo jouluna ja uudelleen viikonloppuna mutta mitään ei kuulu. Voi että kun olisi tuon tiennyt että sitä edellistä sopimusta ei voinutkaan siirtää uuteen osoitteeseen niin olisi osannut vaihtaa operaattoria mutta niin sitä vaan taas huijattiin hölmöä. Saas nähdä kuinka kauan menee että taas kiinnostuvat minun asioista kun puhelimen operaattori on menossa vaihtoon

Vastaa