Huonosti toimiva Telia

  • 12 February 2020
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Täällä ei toimi mikään. Sit pitää maksaa euroja et sais vastauksen kysymyksiinsä. Liittymä lähtee vaihtoon.


3 kommenttia

Moi @Ritvanne ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Voitko hieman tarkentaa mikä tässä on taustalla? Onko ongelma siis Yhteisössä vai mitä on tapahtunut?

Ensinnäkin mulla on ikuisesti ollut salainen numero, jonka mainitsin kun otin liittymänne. Nyt se oli julkisena, kun aloin ihmetteleen puhelimeen tulevia mainostuksia.

Sit piti tosissaan repii, että sain puhelinvastaajan pois.

Emailiin tulee kaikkee tarpeetonta, mutta eka laskusta ei sinne saanut tietoo, joka olis ollu tärkee. Nyt sitten maksoin 2viikkoo myöhässä, kun huomasin sen jälkikäteen sivuiltanne. Tästä tietty tulee kuluja.

Vaikka olen kirjautuneena sivuillenne, en voi mitään tietojani muuttaa, pyytää pankkitunnuksia, ja kun ne laitan, pyytää salasanaa, sen kun laitan, ilmoittaa että väärä, pyydän uutta, ilmoittaa että väärä numero,vaikka se on teiltä saama. 

Väsyttävää.


@Ritvanne@  kirjoitti:

Ensinnäkin mulla on ikuisesti ollut salainen numero, jonka mainitsin kun otin liittymänne. Nyt se oli julkisena, kun aloin ihmetteleen puhelimeen tulevia mainostuksia.


Sit piti tosissaan repii, että sain puhelinvastaajan pois.


Emailiin tulee kaikkee tarpeetonta, mutta eka laskusta ei sinne saanut tietoo, joka olis ollu tärkee. Nyt sitten maksoin 2viikkoo myöhässä, kun huomasin sen jälkikäteen sivuiltanne. Tästä tietty tulee kuluja.


Vaikka olen kirjautuneena sivuillenne, en voi mitään tietojani muuttaa, pyytää pankkitunnuksia, ja kun ne laitan, pyytää salasanaa, sen kun laitan, ilmoittaa että väärä, pyydän uutta, ilmoittaa että väärä numero,vaikka se on teiltä saama. 


Väsyttävää.




Homma ei ole mennyt lainkaan putkeen ja ymmärrän hyvin, että tilanne turhauttaa.

Pahoittelut ensinnäkin omasta puolestani, että liittymää ei laitettu salaiseksi, kuten oli sovittu. Joko sait sen hoidettua vai vieläkö asia on kesken? Tämä hoituu näppärästi itsepalveluna, kun kirjaudut telia.fi:hin täällä, klikkaat nimeäsi ja valitset Liittymäni ja palveluni > klikkaa liittymänumeroasi > Omat tietosi > Tiedot numeropalveluissa. Tarvittaessa voit pyytää apua chatissa, jonka löydät kirjautumisen jälkeen sivun oikeasta reunasta.

Markkinointieston voit laittaa päälle kohdasta Omat tiedot ja asetukset > Asiakastiedot. Myös tämä voidaan hoitaa chatin kautta. Entä tarkistitko löytyykö alkuperäinen lasku roskapostikansiosta? Joskus sähköpostiohjelma voi tulkita laskumme roskapostiksi.

Mitä kirjautumiseen tulee, niin pystyt hallinnoimaan asiakkuuttasi ja kaikkia nimelläsi olevia liittymiä, kun kirjaudut sivulle Telia-tunnuksella, verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Jos kirjaudut puhelinnumerollasi, niin pääset hallinnoimaan ainoastaan kyseisen liittymän tietoja.

Sivuiltamme löytyy tarkemmat ohjeet kirjautumiseen. Olisiko noista apua?



Vastaa