Olen ollut Telia/Sonera asiakkaana jo nmt-ajoista lähtien. Nykyään minulla on kaikki laiteet keskitetty Telialle myös kaikki urheilu lisäkanavat sekä mokkula mökille, elikkä olen mielestäni Telialle hyvä asiakas.
Olisin tilannut uuden laitteen Telialta, mutta Telia rahoitus hylkäsi hakemuksen maksuhäriö merkinnän vuoksi.
Mielestäni tämä on jo loukaavaa kohtaani, koska olen AINA hoitanut asiani/lasuni Telialle !!
Tarkistaako luotonvalvonta asiakkaan maksu historian, vai konekko tekee päätökset kylmästi ilman harkintaa?
Voiko pikavippi merkintä rikkoa hyvän asiakas suhteen ?
Kilpailevilta firmoilta asiat oonnistuu 100 euron takuu maksulla, mutta vieläkin haluaisin olla Telia uskollinen...
Ps. Mielestäni ennen Telia rahoitusta tilaukset sisällytettiin puhelin laskuihin sekä tilauksia hyväksyttiin harkinnan mukaan...