Ihmettelyä!!!

  • 4 July 2017
  • 1 kommentti
  • 11 katselukertaa

Hei, olen yli tunnin yrittänyt selvittää laskuani. Yritin koko ajan chattiin, mutta sinne tuli ilmoitus, että olen Botti ja miten  voin auttaa. Mitään mahdollisuutta kirjoittaa hänelle ei tullut enkä saanut mitään yhteyttä chatin avulla.

 

Sitten yritin sivuiltanne löytää sellaisen yhteystietokanavan, jonne voisin laittaa ärtymykseni. SITÄ EI OLE! Tarjotaan kaikkia muita vaihtoehtoja.

 

Lopulta löysin vastauksen ja tiedon asiaani. Oli maksanut Maksukehoituksen mukaisen laskun kesäkuussa vahingossa Telia Finans Finlandin tilille. Huomasin sen lopulta kun totetin, että tilinumero oli väärä.

 

Nyt haluan tietää miksi chattiyhteys ei toiminut! Lisäksi tiedustelen, että minne voi "tavallinen" mummeli kirjoittaa harmistumisensa ilman, että täytyy olla yhteisönne jäsen???

 

Ja pitääkö tämä sepustus julkaista??? Aivan käsittämätöntä!

 

Vastausta odottava ja edelleen kiukkuinen asiakkaanne!

 

Ilse Sjöberg


1 kommentti

Heippa @ilse43 ja Tervetuloa tänne Yhteisön puolelle.

 

 

Alkuunsakin pahoittelut omasta puolestani, ettei asiointi sivuillamme ole mennyt nappiin. Mutta lähdetäänpäs katsomaan tuota ja toivottavasti ensi kerralla meneepi kerralla purkkiin. :cathappy:

 

Chattipalvelu on käytössäsi kun olet kirjautunut Omille Sivuille vaikkapa osoitteessa telia.fi/kirjaudu, sen olitkin jo tehnyt.

Chattibotti kyselee alustavia kysymyksiä, mitä mahdollisesti asia voisi koskea, seuraavaa reittiä pitkin kuitenkin saat avattua yhteyden asiakaspalvelijalle ja pääset selvittämään ongelmaasi:

 

> Aloita Chat

> Ei mikään näistä. Lisää vaihtoehtoja.

> Avaa chat asiakaspalvelijalle

 

Tuon polun jälkeen kirjoitat vain kysymyksesi kenttään ja sinua palvellaan kun vuorosi koittaa. Chatin yläpalkissa näkyy sen hetkinen tilanne jonon suhteen.

Telian Youtubesta löytyi myös seuraavanlainen video chatin käyttöön, mikäli yllä olevilla ohjeilla ei löydy:

 

Palautetta meille voit jättää esimerkiksi yhteydenottopyyntö lomakkeen kautta: https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto?&path=1 . Kun sitä käsitellään niin sinuun varmasti ollaan yhteydessä ja kysellään tarkemmin, että mikäs meni metsään. Tuota kautta myös harmistuksen voi purkaa ilman, että sen tarvitsee olla julkisesti näkyvissä.

 

Toivotaan, että ylläolevista ohjeista oli sinulle hyötyä ja tuon laskutusasian kuntoon! :cathappy:

 

 

 

Vastaa