Ilmoitus uudesta laskusta sähköpostiin, kiitos.

  • 20 August 2020
  • 7 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Sähköpostilaskut siis poistuvat. 

Voisiko Telia ystävällisesti lähettää pelkän tietoturvallisen ilmoituksen uudesta laskusta?

Jos tämä ei käy, täytynee tilata maksumuistutus jokaisesta laskusta, jolloin maksu siis viivästyy viikon eräpäivästä. Tämä on Telialle ok?

Esim. Pankkini lähettää aina sekä sähköposti- että tekstiviestin saapuneesta korttilaskusta.

Tämä on maksuton palvelu ja varmistaa, että laskun maksaminen ei jää sen saamisesta kiinni.

E-lasku ja taas joku uusi sovelluspostilaatikko - ei kiitos!

 

 


7 kommenttia

Käyttäjätaso 7

@Exhaustio@  kirjoitti:

Sähköpostilaskut siis poistuvat. 

Voisiko Telia ystävällisesti lähettää pelkän tietoturvallisen ilmoituksen uudesta laskusta?

Jos tämä ei käy, täytynee tilata maksumuistutus jokaisesta laskusta, jolloin maksu siis viivästyy viikon eräpäivästä. Tämä on Telialle ok?

Esim. Pankkini lähettää aina sekä sähköposti- että tekstiviestin saapuneesta korttilaskusta.

Tämä on maksuton palvelu ja varmistaa, että laskun maksaminen ei jää sen saamisesta kiinni.

E-lasku ja taas joku uusi sovelluspostilaatikko - ei kiitos!

 

 


Jos haluaa maksaa laskunsa Telian palvelussa , niin tuo ilmoitus saapuneesta laskusta on ihan paikallaan.

 

Ei e-laskussa mitään sovelluspostilaatikkoa tarvita ja pankki ilmoittaa saapuneesta laskusta. Toimii kuten se korttilaskukin.

 

Nimimerkillä 10v kokemus.

Tarkkaa aikataulua tälle muutokselle ei vielä ole. Laskusta saadaan toki kuitenkin esimerkiksi tekstiviesti-ilmoitus päälle.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Tekstiviesti-ilmoitus? No ainakaan tällä hetkellä se ei onnistu, kun Omat Sivut vaativat tekstiviestimuistukseen Telian matkapuhelinnumeron.

 

Mielestäni tällainen vaatimus on kohtuuton sopimusehto.


@irritus@  kirjoitti:

Tekstiviesti-ilmoitus? No ainakaan tällä hetkellä se ei onnistu, kun Omat Sivut vaativat tekstiviestimuistukseen Telian matkapuhelinnumeron.


 


Mielestäni tällainen vaatimus on kohtuuton sopimusehto.




Aivan, kiitos huomiosta @irritus! Omilta sivuilta tämä tekstiviestilaskun kytkentä ei tosiaan onnistu muuhun, kuin meidän liittymään. Asiakaspalvelun kautta saadaan tekstiviestilasku muidenkin operaattoreiden numeroihin lähes kaikkien tuotteidemme kohdalla. Tässä meillä on varmasti parantamisen varaa ja veinkin asiasta palautteen eteenpäin.

Käyttäjätaso 7

@irritus@  kirjoitti:

Tekstiviesti-ilmoitus? No ainakaan tällä hetkellä se ei onnistu, kun Omat Sivut vaativat tekstiviestimuistukseen Telian matkapuhelinnumeron.

 

Mielestäni tällainen vaatimus on kohtuuton sopimusehto.


Ohhoh , onko näin? No se on vähän outoa ja pitäisi korjata viipymättä. Toki ei se haittaa niitä , joilla laskutus koskee juurikin Telian puhelinliittymää. Niitäkin asiakkaita on , joilla ei ole Telian puhelinliittymää , mutta on muita Telian laskutuksia.

 

No tässä taas yksi syy siirtyä e-laskutukseen.


@MinnaLN@  kirjoitti:

Tarkkaa aikataulua tälle muutokselle ei vielä ole. Laskusta saadaan toki kuitenkin esimerkiksi tekstiviesti-ilmoitus päälle.


Sähköpostilaskusta haluatte eroon, tekstarilla tulee mulle muistutus MUTTA:

 

nyt näkyy lasku sähköpostissa ja tekstarissa mutta:

EI NÄY lainkaan Minun Teliassa.

 

Juu, vanha nokia 2310 puhelin ja Telian vanha 2G liittymä.

 

Luulis nyt näkyvän Minun Teliassa jos kerta siihen ollaan siirtymässä. EP. on 9.10 mut ihminen ei maksa laskua mikä ei näy yrityksen oman palvelun sovelluksessa. maksetut laskut näkyvät, miksei siis AVONAINEN laskuni näy Netissä täällä Minun Teliassa?

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

@JKPairo@  kirjoitti:


@MinnaLN@  kirjoitti:

Tarkkaa aikataulua tälle muutokselle ei vielä ole. Laskusta saadaan toki kuitenkin esimerkiksi tekstiviesti-ilmoitus päälle.




Sähköpostilaskusta haluatte eroon, tekstarilla tulee mulle muistutus MUTTA:


 


nyt näkyy lasku sähköpostissa ja tekstarissa mutta:


EI NÄY lainkaan Minun Teliassa.


 


Juu, vanha nokia 2310 puhelin ja Telian vanha 2G liittymä.


 


Luulis nyt näkyvän Minun Teliassa jos kerta siihen ollaan siirtymässä. EP. on 9.10 mut ihminen ei maksa laskua mikä ei näy yrityksen oman palvelun sovelluksessa. maksetut laskut näkyvät, miksei siis AVONAINEN laskuni näy Netissä täällä Minun Teliassa?




Telia.fi Minun Telian laskunäkymässä on tilapäinen häiriö laskujen näkymisen kanssa, joka on korjauksen alla. Normaalitilanteessa laskut ovat siellä näkyvissä ja sitä kautta voi myös laskun laittaa maksuun. Pahoittelut häiriöstä!

Vastaa