Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63272
Kirjoituksia 172651

Jatkuva soittelu aspasta



Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎31-01-2017
Kirjoituksia: 2
1/5

Jatkuva soittelu aspasta

Moikka! Telian kahdesta asian numerosta on soiteltu viime aikoina aika usein, mutten vastaa puheluihin koska olen kuuro. Tiedoissani on soittokielto, mutta näemmä nämä soittelijat eivät osaa lukea. Olen yrittänyt selvittää soiton sisältöä chatin kautta onnistumatta siinä.

 

Joten, miten ihmeessä saan selville näiden soittojen sisällön/tarkoituksen?

 

Telia voi olla yhteydessä tekstiviestillä tai sähköpostilla, tiedoistani löytyy tähän yhteystiedot.

0 tykkäystä
4 vastausta
Highlighted
Velho
Velho
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 2 331
Kirjautuneena
2/5

Vs: Jatkuva soittelu aspasta


@Redemew  kirjoitti:

Moikka! Telian kahdesta asian numerosta on soiteltu viime aikoina aika usein, mutten vastaa puheluihin koska olen kuuro. Tiedoissani on soittokielto, mutta näemmä nämä soittelijat eivät osaa lukea. Olen yrittänyt selvittää soiton sisältöä chatin kautta onnistumatta siinä.

 

Joten, miten ihmeessä saan selville näiden soittojen sisällön/tarkoituksen?

 

Telia voi olla yhteydessä tekstiviestillä tai sähköpostilla, tiedoistani löytyy tähän yhteystiedot.


Hei,

Tuo on kyllä harmillista, ettei tieto sinulle soveltuvista yhteydenottotavoista ole tavoittanut Teliaa. Y0eensähän nuo soittelut ovat "asiakkuuden hoitoa", eli jos on Telialle tullut annettua markkinointilupa, niin voivat soitella vaikka TV-palvelun osalta kanavapakettien tarjouksista. Lisäksi jos jossain liittymässä on tarjous umpeutumassa, niin voivat soitella uutta tarjousta liittyen niihin. Chatin kautta asioiden pitäisi kyllä edistyä. Ping vaikka @ReOlivia , jospa pystyisi kartoittamaan miten esteettömyys on asiakasviestinnässä huomioitu.

Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎31-01-2017
Kirjoituksia: 2
3/5

Vs: Jatkuva soittelu aspasta

Se juuri tässä mietityttää, ettei koskaan aiemmin ole soiteltu. Vasta nyt viime viikosta lähtien päivittäin kahdesta numerosta. Markkinointilupa ei ole edes päällä tietääkseni. Minulla on kaksi numeroa käytössä Telialla, vain toiseen soitellaan.

 

Omasta mielestäni tämä lähentelee jo häiriköintiä, sillä tekstiviestit menee perille muttei niihin vastata tiedustellessani soiton syytä.

 

Jospa tämän kanavan kautta asia selviäisi, kun aspa-chat ei osaa vastata asiaan.

Highlighted
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 2 052
4/5

Vs: Jatkuva soittelu aspasta

Hyvää huomenta @Redemew!

 

Tässä tilanteessa laittaisin tarkan selvityspyynnön Telialle tämän sivun kautta:

https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto?&path=2

 

Lomakkeessa voi lisäksi mainita tämän Yhteisön ketjun linkin asian käsittelemiseksi nopeammin. Täällä Telia Yhteisön keskustelufoorumilla ei voi käsitellä asioita, jotka vaativat asiakkaan tunnistautumista. Luulen, että soitot liittyvät samaan asiaan mistä @Purnipsi tuossa mainitsi. Telia Yhteisön moderaattorit osaavat vastata paremmin kuinka esteettömyys on huomioitu asiakasviestinnässä, kun minulla ei ole henkilökohtaisesti kokemusta tästä että voisin auttaa paremmin Hymiö Onnellinen 

Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎29-05-2020
Kirjoituksia: 54
5/5

Vs: Jatkuva soittelu aspasta

Moikka @Redemew!

 

On voinut päästä käymään niin, että Robinsonin kielto (jos se sinulla on ollut käytössä) on umpeutunut, sillä se on päällä vain 3 vuotta kerrallaan, tai sitten sinulla on ollut soittojen aikaan soittolupa Telialle päällä syystä tai toisesta. Oletko käynyt katsomassa Robinsonin tilanteen?

Telian soittoluvan voit käydä katsomassa Omilla Sivuilla

Täältä Yhteisöstä käsin ei päästä katsomaan tarkemmin, siihen vaadittaisiin yhteydenottoa meidän asiakaspalveluun, chat, palvelupyyntölomake sekä sosiaalisen median yksityisviestillä (facebook & twitter).