Tietojen kysely chatissa


Olen aivan lopen kyllästynyt tähän tyyliinne kysellä JOKA ikisen chattisession alussa puhelinnumeroa, osoitetta, sähköpostia jne. 


 


Kyllähän minä ITSE ilmoittaisin, jos ne muuttuisivat. Ja EI, en todellakaan usko, että KUKAAN voisi tätä kyseistä palvelua käyttää minun lisäkseni, onhan mulla sormenjälkitunnistus käytössä puhelimessa ja lisäksi kaikenmaailman muutkin suojaukset. Ehkä SITTEN ymmärtäisin, jos kyselisin jotain tilauksiini liittyvää, henkilökohtaisista tiedoistani jne yms. Mutta jos aloitan chatin kysymällä , mikä Telia payssa mättää jo toista päivää (EI, en voi uskoa, että huollatte sitä useamman PÄIVÄN, useamman tunnin kyllä). En viitsi periaatteesta enää chatata ollenkaan. 


 


Edit HannaSu: muokattu otsikkoa hieman.


5 kommenttia


@Soirija@  kirjoitti:

Olen aivan lopen kyllästynyt tähän tyyliinne kysellä JOKA ikisen chattisession alussa puhelinnumeroa, osoitetta, sähköpostia jne.


 



Yhteystietoja, kuten sähköpostia ja puhelinnumeroa kehotetaan aika-ajoin varmistelemaan, että muun muassa tiedotteet tai vaikka tilausvahvistukset löytävät aina oikeaan paikkaan. Tuo että näitä tietoja kysellään jokaisessa yhteydenotossa on varmasti hieman jo raivostuttavaa. Kiitos palautteesta, laitan tästä viestiä eteenpäin.

Telia Pay on tosiaan yhä korjauksessa. En osaa tarkalleen sanoa minkälaisia korjaus- ja kunnossapitotöitä siellä tehdään, mutta ovat ilmoittaneet niiden olevan mittavia. Tällä välin pääset tarkastelemaan Rahoitus tiliäsi selaimen kautta Minun Teliastasi.


 

Mitä tarkoittanee tuo "ovat ilmoittaneet"...? Tämähän on teidän oma palvelunne ja sovelluksenne...eihän se nyt sentään vuonna 2021 niin voi olla (eihän!?!), Että aloitetaan "korjaamaan" jotain ilman mitään ennalta päätettyä korjauksen valmistumisen aikataulua ? Ja joo, näkee toki oma telian kautta nuo samat tiedot, mutta todella rasittavaa se on, kun pitää tietokoneversioksi vaihtaa kännykän selaimessa jne. Aikamoista touhuilua taas kerran...


@Soirija@  kirjoitti:

Mitä tarkoittanee tuo "ovat ilmoittaneet"...? Tämähän on teidän oma palvelunne ja sovelluksenne...eihän se nyt sentään vuonna 2021 niin voi olla (eihän!?!), Että aloitetaan "korjaamaan" jotain ilman mitään ennalta päätettyä korjauksen valmistumisen aikataulua ? Ja joo, näkee toki oma telian kautta nuo samat tiedot, mutta todella rasittavaa se on, kun pitää tietokoneversioksi vaihtaa kännykän selaimessa jne. Aikamoista touhuilua taas kerran...




Niin kuin tuossa aiemmin mainittiin, tehdään Telia Pay -sovellukseen laajempaa kunnossapitotyötä muun muassa sen käytön parantamiseksi. Tämä vaikuttaa siihen, että sovellus on nyt hetken pois käytöstä. Tarkempaa päivämäärää korjaustöiden päättymiselle ei ole valitettavasti vielä tässä vaiheessa antaa. 


 


Aiheeseen liittyvä häiriötiedote on nähtävillä Telia.fi sivustolla.

No, tätä kunnossapito/uudistustyötä on nyt tuon häiriöilmoituksen alkamisajankohdan perusteella tehty tasan 3 VIIKKOA ?!?!? Lienee jonkinsortin ennätys ?! Onko tämä mielestänne jotenkin "kohtuullinen aika" ja sitä kuuluisaa "hyvää asiakaspalvelua" ? Tekeekö tämä kuuluisa Kotidata tai joku intialainen alihankkija-nyrkkipaja tätä kenties tuntiveloituksella, vai miten ???? Aivan uskomatonta touhua taas kerran. Ja te ette edelleenkään omistajana tiedä Yhtään, kauanko tässä vielä menee...??? 😅>😅>😅>

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Tarkempaa tietoa korjausaikataulusta ei tosiaan ole tiedossa. Koska kyse on laajemmasta kunnossapitotyöstä, voi siinä vielä hetken kestää. Kuten @MinnaLN tuossa aiemmin mainitsikin niin selaimen kauttahan käyttö onnistuu sinä aikana kun sovellus ei ole käytössä. Toivotaan että homma saadaan kuosiin mahdollisimman pian. 

Vastaa