Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Kuukkelinpuu
Vakiokalustoa
  • 94 custom-general.kudos
  • 200 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Joulun tarjoukset.

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Näin pitkäaikaisena Telian asiakkaana mietin näitä tarjouksia. 

50€ S-lahjakortti ja loppuvuoden kovin tarjous liittymän vaihtajalle! Rajaton puheliittymä 200 M netillä hintaan 19,90 €/kk 24 kk ajan - mukaan 50 € S-lahjakortti. Hyödynnä ainutkertainen etu 21.12.

 

Elisa muistaa näin joulun alla lähettää kiinnostavia tarjouksia. 

Dna lähetti myös jonkun tarjouksen. 

Muistaako Telia vanhoja asiakkaita näin joulun alla?  

Hyvää ja rauhallista joulua. 

21 vastausta
HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 100 custom-general.kudos
  • 401 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Kuukkelinpuu  kirjoitti:

Viestissä jonka lähetin, kerroin syyn miksi haluan yhteydenoton. Teillä olisi ollut mahdollisuus tehdä minulle tarjous liittymästä tuon kautta? Ainakin uskon niin. Sen mitä olen vakuutuksia joutunut kilpailuttamaan niin kaikki tarjoukset olen saanut joko mailiin tai yhtiön asiakaspalvelun kanavaan. Sieltä on sitten edetty tarjouksen hyväksyntään tai hylkäämiseen. Näin toimii myös pankit... En muista edes milloin olisin asioinut pankin tiskillä esimerkiksi laina-asioissa.


Toki viestikeskuksen kautta sinulle oltaisiin tarjous voitu laittaa. Sitä en osaa sanoa, miksi niin ei ole tehty. 

 


@Kuukkelinpuu  kirjoitti:

Tänään Telian markkinointi lähestyi mainosviestillä, jossa linkki salaiseen liittymätarjoukseen. Tämän linkin aukaisin mielenkiinnosta todeten, että minulle tarjotaan jotain sellaista mitä en todellakaan tarvitse. Liittymä oli 5G ja jotain CMore katseluoikeutta hintaan 29€/kk.

 

Miksi määräaikaisuutta ei kannata pelätä? En todellakaan aio sitoa numeroa esimerkiksi vuodeksi yhdelle operaattorille. Viimeksi liittymääni tehtiin "rescue" tarjous, jolla saitte pidettyä minut asiakkaana. Se tarjous oli teidän puolelta määräaikainen mutta minä olisin voinut siirtää numeron toisaalle. Kun sama numero on ollut käytössä pitkään, ei numeronvaihtokaan ole "mun juttu".


Monesti pystymme tarjoamaan edullisempaa hintaa, jos kyseessä on määräaikainen sopimus. Samalla voit olla varma siitä, että kyseinen liittymäpaketti ja hinta on voimassa vuoden ajan. Ymmärrän kyllä, että määräaikaisuus ei kaikille sovi ja sitä varten on sitten olemassa nuo toistaiseksi voimassa olevat hinnat.

 


@Kuukkelinpuu  kirjoitti:

Jotenkin tuntuu, että jätän soittamatta asiakaspalveluun ja laitan numeronsiirron päälle toiselle operaattorille. Samalla kyllä menee useampi liittymä eteenpäin, mutta olo on kuin oravalla, jolla on iso käpy muttei yhtään hammasta.


Harmi kuulla, jos olet nyt aikeissa vaihtaa toiselle operaattorille. Mielellään kyllä asiakaspalvelusta katsottaisiin sinun liittymäpakettisi kuntoon ja niin, että se on sinulle toimiva ja sopiva.

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

irritus
Konkari ☆
  • 580 custom-general.kudos
  • 1073 custom-general.replies
  • 85 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@HannaMarikaL  kirjoitti:

Määräaikaista sopimusta ei kuitenkaan kannata pelätä.

Kyllä kannattaa pelätä. Erityisesti nyt 1.2.2021 alkaen, kun Telia poisti sopimusehdoista asiakkaan oikeuden välittömään irtisanomiseen operaattorin muuttaessa sopimusehtoja.

AsiakasY
Vakiokalustoa ☆☆
  • 110 custom-general.kudos
  • 452 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ei missään tapauksessa näillä hinnoilla pidä mennä lankeamaan määräaikaiseen sopimukseen. Ero ei-määräaikaisiin liittymiin on liian pieni.

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 100 custom-general.kudos
  • 401 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@irritus  kirjoitti:

Kyllä kannattaa pelätä. Erityisesti nyt 1.2.2021 alkaen, kun Telia poisti sopimusehdoista asiakkaan oikeuden välittömään irtisanomiseen operaattorin muuttaessa sopimusehtoja.


Toimitusehdoissamme sanotaan, että määräaikaista sopimusta ei ole oikeutta purkaa, mikäli sopimusehtoja muutetaan lainsäädännön muutoksen tai viranomaispäätöksen perusteella. Täältä löytyy meidän yleiset toimitusehdot, josta löytyy lisätietoa.

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

Kuukkelinpuu
Vakiokalustoa
  • 94 custom-general.kudos
  • 200 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hiukan pitää selventää, että kirjoitetaan samasta asiasta... Näyttää menevän puurot ja vellit sekaisin. @HannaMarikaL 🙂

 

Minulle tarjottiin liittymää X hintaan vuoden määräaikaisella sopimuksella, jossa minulla ei ole oikeutta siirtää numeroa toisaalle. Tämän tyyppiseen sopimukseen en ole antamassa enää koskaan hyväksyntääni.


Aikaisempi sopimus, joka päättyy tällä viikolla oli sellainen, että operaattori sitoutuu tarjoamaan liittymän hintaan x tietyksi ajaksi ilman, että minulla on velvoitetta pitää numero Telialla.

 

En todellakaan halua herätä yöllä katsoakseni sängyn alle ja todeta, että siellä on...

 

Minun puolesta tämän viestiketjun voi toimittaa tietoon Telian markkinointiin. Minulle saa soittaa 🙂

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 100 custom-general.kudos
  • 401 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Kuukkelinpuu  kirjoitti:

Hiukan pitää selventää, että kirjoitetaan samasta asiasta... Näyttää menevän puurot ja vellit sekaisin. @HannaMarikaL 🙂

 

Minulle tarjottiin liittymää X hintaan vuoden määräaikaisella sopimuksella, jossa minulla ei ole oikeutta siirtää numeroa toisaalle. Tämän tyyppiseen sopimukseen en ole antamassa enää koskaan hyväksyntääni.


Aikaisempi sopimus, joka päättyy tällä viikolla oli sellainen, että operaattori sitoutuu tarjoamaan liittymän hintaan x tietyksi ajaksi ilman, että minulla on velvoitetta pitää numero Telialla.


Ymmärrän, tällä hetkellä sinulla siis ilmeisesti on toistaiseksi voimassa oleva liittymäsopimus, jossa etuhinta on tulossa päätökseen. Toistaiseksi voimassa oleva liittymäsopimus mahdollistaa sen, että liittymätyyppiä voi halutessaan vaihtaa toiseksi tai esimerkiksi siirtää numero toisaalle.

 


@Kuukkelinpuu  kirjoitti:

Minun puolesta tämän viestiketjun voi toimittaa tietoon Telian markkinointiin. Minulle saa soittaa 🙂


Tämän Yhteisön kautta emme pääse ollenkaan käsiksi asiakastietoihin, joten valitettavasti en pysty soittopyyntöä eteenpäin välittämään. Toivottavasti kuitenkin asiasi ratkeaa ja saat sinua parhaiten palvelevat ratkaisut liittymiesi osalta. 

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

Kuukkelinpuu
Vakiokalustoa
  • 94 custom-general.kudos
  • 200 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Elisa lähetti aamulla markkinointiviestin jonka mukana oli myös liittymätarjous. 150M netti, 24kk 19.90e sisältäen rajattomat puhelut + S ryhmän lahjakortti 50€. Eikä liittymä ole määräaikainen, joten sen puolesta voisi nukkua vähäisetkin unet rauhassa. 🙂

 

Kotona tuo 150M toteutuu kun aamulla kokeilin nopeustestin B818:lla. 

Kuukkelinpuu
Vakiokalustoa
  • 94 custom-general.kudos
  • 200 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Katselin erään toisen viestiketjun kautta yhteystietoja asiakaspalveluun. En muistanutkaan, että palvelunumero on maksullinen, myös jonotusajalta.

 

Yhteystiedot . 😞

 

Eilen kokeilin vielä chatissa asiaa viedä eteenpäin kirjautuneena asiakkaana, mutta ei tullut asia kuntoon. Annoin sitten keskustelun jälkeen suoran palautteen, johon liitin omat yhteystietoni. Minulle todettiin, parempaan emme pysty tätä kautta kun CMorekaan ei kiinnosta. Edelleen minulle tarjottiin määräaikaista liittymää vaikka kerroin heti alussa, että se ei ole vaihtoehto.

 

H u o k a u s.

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 833 custom-general.kudos
  • 1188 custom-general.replies
  • 77 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Kuukkelinpuu  kirjoitti:

Katselin erään toisen viestiketjun kautta yhteystietoja asiakaspalveluun. En muistanutkaan, että palvelunumero on maksullinen, myös jonotusajalta.

 

Yhteystiedot . 😞


Yritysnumerot ovat tosiaan maksullisia. Niitä ovat yleensä 0102-0109-0201-0203-0208-029- ja 0301-0309 -alkuiset numerot joihin meidän asiakaspalvelunumerommekin kuuluu. Puhelu on normaalihintainen, mutta ei mene puhepaketista. 

Eilen kokeilin vielä chatissa asiaa viedä eteenpäin kirjautuneena asiakkaana, mutta ei tullut asia kuntoon. Annoin sitten keskustelun jälkeen suoran palautteen, johon liitin omat yhteystietoni. Minulle todettiin, parempaan emme pysty tätä kautta kun CMorekaan ei kiinnosta. Edelleen minulle tarjottiin määräaikaista liittymää vaikka kerroin heti alussa, että se ei ole vaihtoehto.

 

H u o k a u s.


Edullisempi hinta on useimmiten mahdollinen määräaikaisissa sopimuksissa. Ja jos tuo määräaikaisuus on ehdoton ei, niin silloin vaihtoehtoja on vähemmän tarjolla. Ymmärrän toki että tämä harmittaa. Toivottavasti löydät nyt sinua miellyttävän ratkaisun ja asia hoituu parhain päin. 

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
Kuukkelinpuu
Vakiokalustoa
  • 94 custom-general.kudos
  • 200 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Liittymä asia saatiin maaliin tänään.

 

Tein numeronsiirron Elisalle ja kohta tuli puhelimeen Telialta tekstiviesti, että voimmeko soittaa. Annoin luvan... Ehdin käydä lounaalla ja kohta soi puhelin.

 

Kerroin syyn ja nämä eri käänteet miksi olen päättänyt siirtää numeron toisaalle. Hetken hiljaisuuden jälkeen sain hinnan, jolla olin valmis pitämään liittymän Telialla. Kerroin vielä, että en tarvitse 200M nettiä kun sitä en saa edes "kirkonkylällä". Sain uuden halvemman tarjouksen 150M netillä,  jonka kesto on operaattorin puolelta 24kk ilman sitovaa määräaikaisuutta. Lisäksi vielä lahjakortti, jonka saan jouluun mennessä. Uusi kuukausihinta on edullisempi kuin päättynyt tarjous. Kuukausihinta on sellainen, että kilpailevat tarjoukset voin unohtaa hyvällä omallatunnolla.

 

Näin ollen olen tyytyväinen saamaani palveluun tässä loppusuoralla. Ainoat miinukset olivat maksullinen asiakaspalvelun numero, asian etenemättömyys chatissa ja Minun Telia palvelussa. Periaatteesta en soittanut asiakaspalveluun. Tekstiviestissä jonka sain oli ilmainen Telian myyntipalvelun numero, mutta itselleni sopi paremmin että asiakaspalvelusta soitetaan minulle.

 

Minulta tämä vaati nyt hiukan "motivoitumista", mutta onneksi minulle soittanut asiakaspalvelija oli alansa ammattilainen. Hän ymmärsi tarpeeni ja syyt päätökseen numeronsiirron osalta. Minulle ei onneksi tarjottu mitään CMorea yms, millä en tee mitään.

 

Tämä meni nyt näin. Win to Win tilanteessa voi olla vain tyytyväinen.