Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Kuukkelinpuu
Vakiokalustoa
  • 94 custom-general.kudos
  • 200 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Joulun tarjoukset.

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Näin pitkäaikaisena Telian asiakkaana mietin näitä tarjouksia. 

50€ S-lahjakortti ja loppuvuoden kovin tarjous liittymän vaihtajalle! Rajaton puheliittymä 200 M netillä hintaan 19,90 €/kk 24 kk ajan - mukaan 50 € S-lahjakortti. Hyödynnä ainutkertainen etu 21.12.

Elisa muistaa näin joulun alla lähettää kiinnostavia tarjouksia. 

Dna lähetti myös jonkun tarjouksen. 

Muistaako Telia vanhoja asiakkaita näin joulun alla?  

Hyvää ja rauhallista joulua. 

21 vastausta
HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 100 custom-general.kudos
  • 401 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

@Kuukkelinpuu  kirjoitti:

Liittymä asia saatiin maaliin tänään.

Tein numeronsiirron Elisalle ja kohta tuli puhelimeen Telialta tekstiviesti, että voimmeko soittaa. Annoin luvan... Ehdin käydä lounaalla ja kohta soi puhelin.

Kerroin syyn ja nämä eri käänteet miksi olen päättänyt siirtää numeron toisaalle. Hetken hiljaisuuden jälkeen sain hinnan, jolla olin valmis pitämään liittymän Telialla. Kerroin vielä, että en tarvitse 200M nettiä kun sitä en saa edes "kirkonkylällä". Sain uuden halvemman tarjouksen 150M netillä,  jonka kesto on operaattorin puolelta 24kk ilman sitovaa määräaikaisuutta. Lisäksi vielä lahjakortti, jonka saan jouluun mennessä. Uusi kuukausihinta on edullisempi kuin päättynyt tarjous. Kuukausihinta on sellainen, että kilpailevat tarjoukset voin unohtaa hyvällä omallatunnolla.

Näin ollen olen tyytyväinen saamaani palveluun tässä loppusuoralla. Ainoat miinukset olivat maksullinen asiakaspalvelun numero, asian etenemättömyys chatissa ja Minun Telia palvelussa. Periaatteesta en soittanut asiakaspalveluun. Tekstiviestissä jonka sain oli ilmainen Telian myyntipalvelun numero, mutta itselleni sopi paremmin että asiakaspalvelusta soitetaan minulle.

Minulta tämä vaati nyt hiukan "motivoitumista", mutta onneksi minulle soittanut asiakaspalvelija oli alansa ammattilainen. Hän ymmärsi tarpeeni ja syyt päätökseen numeronsiirron osalta. Minulle ei onneksi tarjottu mitään CMorea yms, millä en tee mitään.

Tämä meni nyt näin. Win to Win tilanteessa voi olla vain tyytyväinen.

Mukava kuulla, että lopulta sait sellaisen liittymäpaketin, joka palvelee juuri sinun tarpeitasi. Kiva myös kuulla, että jatkat edelleen meidän asiakkaana ja olet tyytyväinen. 🙂 Asioilla on yleensä tapana järjestyä ja onneksi tämäkin asia kääntyi parhain päin, vaikka pieniä pomppuja matkalla oli!

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

irritus
Konkari ☆
  • 580 custom-general.kudos
  • 1073 custom-general.replies
  • 85 custom-general.solutions

@Merja_J  kirjoitti:

Puhelu on normaalihintainen, mutta ei mene puhepaketista. 

010-, 020-, 029-, 030-, 039-, 071-, 073- ja 075-numeroissa ei edelleenkään ole mitään normaalia. Näillä puheluilla on pääsääntöisesti ikiomat epänormaalit hintansa. Esimerkiksi:

liittymätyyppinormaalit kotimaanpuhelutTelian ja Elisan asiakaspalvelut
Telia Yhteys Rajaton 20 M – 1000 M0,09 €/min
Telia Yhteys Rajaton Lite0,07 €/min0,07 €/min
Telia Prepaid0,066 €/min0,08 €/min
Telia Kotinumero0,1166 €/puhelu + 0,0243 €/min¹0,1166 €/puhelu + 0,0243 €/min
Saunalahti Tarkka Perus0,069 €/min0,129 €/min
Saunalahti Huoleton0,129 €/min
Saunalahti Prepaid0,066 €/min0,109 €/min
Saunalahti Latausliittymä²0,066 €/min0,109 €/min
Saunalahti Kotipuhelin0,1008 €/puhelu + 0,0101 €/min³0,129 €/min
Elisa Lankapuhelin0,06 €/min0,06 €/min
Dna Rajaton0,09 €/min
Dna Super Prepaid0,066 €/min0,09 €/min
Dna Kotiluuri0,07 €/min0,09 €/min​

― sisältyy perusmaksuun
¹ Kotimaan normaalit lankapuhelut. Kotimaan normaalit matkapuhelut Telia Kotinumerolla maksavat 0,1006 €/min.

² 1.11.2021 alkaen
³ Kotimaan normaalit lankapuhelut. Kotimaan normaalit matkapuhelut Saunalahti Kotipuhelimella maksavat 0,069 €/min.