Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Duijuli
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kaapeli-TV:n laskut Minun Teliaan

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Telian kaapelitv asiakaspalvelu on erittäin huonosti hoidettu. Ei saa laskuja minun Teliaan ja ei ole tietoa tuleeko ne sinne ollenkaan. Minulla on kaapelikortti tällä hetkellä käytössä. Voin toki lopettaa sen käytön, mutta loppuuko samalla digilähetykset osasta kanavia? Ohjeiden mukaan pitää olla kaapelikortti linkitettynä osaan kanavista. Vai onko ohjeet enää voimassa? Ei voi itse vaikuttaa tähän operaattorin valintaan ja lienee näitä kaapelitv:n käyttäjiä muitakin kuin muutama Suomessa.

Laittakaa nyt ihmeessä myös nämä kaapelitv-asiat näkymään minun Teliaan ja myös niiden muokkaaminen siellä. Näyttää tuo kaikki muu jo onnistuvan, joten mikä tässä asiassa mättää?

 

Edit HannaSu: täsmennetty otsikkoa hieman.

5 vastausta
ElinaSo
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 11 custom-general.kudos
  • 54 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Duijuli  kirjoitti:

Telian kaapelitv asiakaspalvelu on erittäin huonosti hoidettu. Ei saa laskuja minun Teliaan ja ei ole tietoa tuleeko ne sinne ollenkaan. Minulla on kaapelikortti tällä hetkellä käytössä. Voin toki lopettaa sen käytön, mutta loppuuko samalla digilähetykset osasta kanavia? Ohjeiden mukaan pitää olla kaapelikortti linkitettynä osaan kanavista. Vai onko ohjeet enää voimassa? Ei voi itse vaikuttaa tähän operaattorin valintaan ja lienee näitä kaapelitv:n käyttäjiä muitakin kuin muutama Suomessa.


Tuo kaapeli-tv:n laskutus ei tosiaan valitettavasti ole saatavilla Minun Telian kautta, eikä asian muuttumisesta ole ainakaan näillä näkymin tietoa. Mikäli päätät katkaista irtisanoa kaapelikorttisi, tippuvat muutamat kanavat pois näkyvistä. Peruskanavat jäävät kuitenkin näkyviin normaalisti, muutamaa HD-kanavaa lukuunottamatta.  Lisätietoa kaapelikorttin lisäkanavista ja peruskanavista löydät täältä.

 


Laittakaa nyt ihmeessä myös nämä kaapelitv-asiat näkymään minun Teliaan ja myös niiden muokkaaminen siellä. Näyttää tuo kaikki muu jo onnistuvan, joten mikä tässä asiassa mättää?


Millaisia muokkauksia tarkoitat, vai puhutko juurikin tuosta laskutuksesta? Kanavapakettien hallinnoinnin pitäisi kyllä onnistua Minun Telian kautta.

Duijuli
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tarkoitan laskutusta. Miten ihmeessä se on jätetty pois tuolta Minun Teliasta? Toisekseen siellä kyllä löytyy TeliaTV ja Cmore omilla sivuilla vaikka minulla ei niitä ole eikä tule. En kyllä äkkiä löytänyt sieltä kanavapakkettien hallintaakaan. Minkä mutkan takana lieneekään. Laskuista on huonoja kokemuksia aikaisemmin. Alusta asti oli laskutus sähköpostiin, vaan eipä se silloin heti toiminut. Tuli suoraan karhulasku ja oikeaa laskua ei ollenkaan. Siitä piti soittaa 2 kertaa, koska ensimmäisen soiton jälkeen karhuttiin vielä sitä huomautusmaksua. Ei tainnut tieto kulkea eteenpäin. 

Jos haluatte kaiken sinne nettiin ja muun asioinnin vaikeaksi, niin laittakkaa ne palvelut toimimaan tasapuolisesti. Miksi kaapelitv-asiakkaita sorretaan tässä tapauksessa?

HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 137 custom-general.kudos
  • 542 custom-general.replies
  • 17 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Duijuli  kirjoitti:

Tarkoitan laskutusta. Miten ihmeessä se on jätetty pois tuolta Minun Teliasta? Toisekseen siellä kyllä löytyy TeliaTV ja Cmore omilla sivuilla vaikka minulla ei niitä ole eikä tule. En kyllä äkkiä löytänyt sieltä kanavapakkettien hallintaakaan. Minkä mutkan takana lieneekään. Laskuista on huonoja kokemuksia aikaisemmin. Alusta asti oli laskutus sähköpostiin, vaan eipä se silloin heti toiminut. Tuli suoraan karhulasku ja oikeaa laskua ei ollenkaan. Siitä piti soittaa 2 kertaa, koska ensimmäisen soiton jälkeen karhuttiin vielä sitä huomautusmaksua. Ei tainnut tieto kulkea eteenpäin. 

Jos haluatte kaiken sinne nettiin ja muun asioinnin vaikeaksi, niin laittakkaa ne palvelut toimimaan tasapuolisesti. Miksi kaapelitv-asiakkaita sorretaan tässä tapauksessa?


Vielä tällä hetkellä kaapeli-tv tuotteista ei ole mahdollista valita laskutustavaksi laskua Minun Teliaan, mutta toive tästä on meillä tiedossa. Tämän myötä toivottavasti saadaan myös nuo kaapeli-tv:n laskut sinne mahdollisimman pian. 🙂

 

Näet kaapelikortille tilatut kanavapaketit Omilta sivuilta. Sieltä pääset niitä myös hallinnoimaan sekä tilaamaan uusia kanavapaketteja käytössä olevalle kaapelikortille.

| Telia Yhteisön moderaattori |
Duijuli
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ja mistähän sieltä löytää ne paketit mitkä on kortille tilattu? Ei ainkaan helposti tai sitten en vain osaa etsiä sieltä oikeasta paikasta.

HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 137 custom-general.kudos
  • 542 custom-general.replies
  • 17 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Duijuli  kirjoitti:

Ja mistähän sieltä löytää ne paketit mitkä on kortille tilattu? Ei ainkaan helposti tai sitten en vain osaa etsiä sieltä oikeasta paikasta.


Kaapelikortti tuotteet näkyvät Omilla Sivuilla Telia TV -osion alapuolella. Jos sinulla on käytössä MIX-kanavapaketti, pääset sitä myös tuota kautta muokkaamaan.

 

Tiesitkö muuten tuosta, että halutessasi saat kaapelikortille tilatut kanavapaketit lisämaksutta näkymään myös Telia TV -sovelluksessa, jossa käytössäsi on Vuokraamo sekä ohjelmakirjastot. 😊

| Telia Yhteisön moderaattori |