Kiinteä laajakaista ja kotisivut


Minulla ei ole enää Soneran nettiyhteyttä, mutta silti tyttärelleni väitettiin, että hän ei voi laittaa samannimistä kotisivuosoitetta, koska minulla on se osoite käytössä.

Mikä siinä mättää?


7 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Mahdollisesti ei ole vielä poistunut. Jos pitää kotisivua, suosittelen kolmannen osapuolen palveluja. Pari euroa paremmasta kotisivutilasta ei ole koskaan pahitteeksi ja saat parempaa asiakaspalvelua sieltä. Lisäksi omat domainit ja lisäpalveluiden mahdollisuudet ovat paljon paremmat.

Jaa, että kestää ihan kahdeksan (8) kuukautta poistua? :womanlol:

 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

@SalmeSanelma kirjoitti:

Jaa, että kestää ihan kahdeksan (8) kuukautta poistua? :womanlol:


 




Sitä ei ikinä tiedä... Erikoista toki mutta tästä asiasta kannatta ihan soittaa asiakaspalveluun tai laittaa palvelupyyntö Omilta sivuilta koska henkilötietoja ei voida kerätä julkisen palstan avulla. 


 


Uskon että Sonera aika haluton tekemään muutoksia kun ilmainen lisäpalvelu.


@SalmeSanelma kirjoitti:

Minulla ei ole enää Soneran nettiyhteyttä, mutta silti tyttärelleni väitettiin, että hän ei voi laittaa samannimistä kotisivuosoitetta, koska minulla on se osoite käytössä.

Mikä siinä mättää?


Löytyykö nämä nettisivut vielä verkosta? Joskus sivut voi jäädä roikkumaan liittymän irtisanomisenkin jälkeen. Jos ei löydy, pitäisi tuon kyllä onnistua Omien Sivujen kautta tyttäresi Sonera Tunnuksilla.

 

Jos sivut löytyy edelleen verkosta, voidaan ne poistaa tai saman tien siirtää toisen käyttäjätunnuksen alle.

 

Pyydä tytärtäsi jättämään vikailmoitus Omien Sivujen kautta, niin varmasti saadaan asia ratkaistua.

Sivuja ei löydy, mutta ei voi silti käyttää osoitetta. 

Ottakaa tyttären kanssa yhteyttä meille päin, Pekan viestissä olikin jo linkki tuonne Omille Sivuille. Osoite saadaan varmasti käyttöön vielä!

Lähetin jo n. tunti sitten. 

Vastausta odotellen!?

Vastaa