Kiireellistä!


Hei!

Olen sulkemassa sähköpostiosoitteen, jonne nyt yhteisö lähettää ilmoitukset viesteistä jne.

 

Missä saan vaihdettua tilalle toisen meiliosoitteen?

 

Kiitos!


7 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@mitenmodeemiauki kirjoitti:

Hei!


Olen sulkemassa sähköpostiosoitteen, jonne nyt yhteisö lähettää ilmoitukset viesteistä jne.


 


Missä saan vaihdettua tilalle toisen meiliosoitteen?


 


Kiitos!




Hyvää huomenta @mitenmodeemiauki! :smileyhappy:


 


Käytätkö Telia-tunnusta vai onko sinulla pelkkä käyttäjätili Telia Yhteisöön?


Mikäli käytät Telia-tunnusta, niin voit käydä päivittämässä sen Omilla Sivuilla täällä:


https://www.telia.fi/OmatSivut/customerInfo.do?action=CUSTOMERINFO (Omat tietoni ja asetukset -sivu)


 


Tietääkseni käyttäjätilin sähköpostiosoitetta ei pääse asetuksista vaihtamaan, mutta Yhteisön päällikkö @TeroRe pystyy vaihdon tekemään kyllä. Laita hänelle yksityisviestiä niin homma on kutakuinkin hetkessä valmis. Voila! Hymiö Onnellinen


 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Sen verran tarkennan @Sekunti kirjoitusta, että sähköpostia, jonne Yhteisö lähettää ilmoitukset, käyttäjä ei pysty sitä itse muuttamaan. Mutta mulle privaa niin hoidamme muutoksen, tosin nyt lomakauden aikana muutos saadaan tehtyä elokuun alussa lomien jälkeen mutta teemme sen kyllä :)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@TeroRe kirjoitti:

Sen verran tarkennan @Sekunti kirjoitusta, että sähköpostia, jonne Yhteisö lähettää ilmoitukset, käyttäjä ei pysty sitä itse muuttamaan. Mutta mulle privaa niin hoidamme muutoksen, tosin nyt lomakauden aikana muutos saadaan tehtyä elokuun alussa lomien jälkeen mutta teemme sen kyllä :)




@TeroRe, eikö (Telia-tunnuksen) asiakastiedon sähköpostiosoite ole ns. linkitetty tähän Telia Yhteisöön? Hmm... olisi hienoa, jos täällä Yhteisössä voisi itse sen vaihtaa tuolta asetuksista tulevaisuudessa mikäli tuon joutuu tekemään manuaalisesti :smileyvery-happy:

Kiitos vastauksistanne! :)

Laitoin nyt Merjalle yksityisviestillä uuden meilin, hän on ymmärtääkseni tällä hetkellä töissä. Hyvää lomaa TeroRe! :)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@mitenmodeemiauki kirjoitti:

Kiitos vastauksistanne! :)


Laitoin nyt Merjalle yksityisviestillä uuden meilin, hän on ymmärtääkseni tällä hetkellä töissä. Hyvää lomaa TeroRe! :)




Hienoa, näin se homma hoituu @mitenmodeemiauki! Kannattaa lopuksi hyväksyä ratkaisuksi vastaus/vastaukset niin ei jää kummittelemaan ketju :smileywink:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Sekunti kirjoitti:


@TeroRe kirjoitti:

Sen verran tarkennan @Sekunti kirjoitusta, että sähköpostia, jonne Yhteisö lähettää ilmoitukset, käyttäjä ei pysty sitä itse muuttamaan. Mutta mulle privaa niin hoidamme muutoksen, tosin nyt lomakauden aikana muutos saadaan tehtyä elokuun alussa lomien jälkeen mutta teemme sen kyllä :)




@TeroRe, eikö (Telia-tunnuksen) asiakastiedon sähköpostiosoite ole ns. linkitetty tähän Telia Yhteisöön? Hmm... olisi hienoa, jos täällä Yhteisössä voisi itse sen vaihtaa tuolta asetuksista tulevaisuudessa mikäli tuon joutuu tekemään manuaalisesti :smileyvery-happy:




Muutos ei käsittääkseni valu myös tänne Yhteisön puolen "kantaan", jonne se tehdään tehdään ylläpidon toimesta.


 


Tässä on kieltämättä kehityksen paikka, tosin en pysty lupaamaan tulisiko tämä tulevaisuudessa mahdolliseksi tehdä käyttäjän itsensä toimesta. Tilanne liittyy juurikin Omien sivujen sekä Yhteisön linkitykseen jonka ansiosta jäsen pääsee Telia-tunnuksen avulla molempiin paikkoihin samoilla tunnareilla.

Hei! Merja onkin vastannut, mutta hänen oikeutensa eivät riitäkään muutoksen tekemiseen.

On meilannut tiedoksi saitin isännälle! Jätän siksi vielä tämän auki odottamaan. :)

Vastaa