Kirjautunut omille sivuille. chat 24 ei kuitenkaan aukea

  • 21 March 2017
  • 1 kommentti
  • 4 katselukertaa

Kirjautuminen on hankalaa ja vaikeata. Koko ajan tulee hups, olet siirtymässä sivulle jolle sinula ei ole oikeutta. Vieressä "Kirjaudu" vaikka olen jo kirjautunut.

Yritän päästä laskutukseen ilmoittamaan että maksoin laskun soneran väärälle tilille. En pääse puhelimella enkä omilta sivuilta.

Laskussa oli tilinumero jolle maksoin mutta erillisessä tekstissä oli maininta että tilinumero on muuttunut. Maksa toiselle tilille.

Nää omat sivut on aivan peeeeeestä.


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Propocop kirjoitti:

Kirjautuminen on hankalaa ja vaikeata. Koko ajan tulee hups, olet siirtymässä sivulle jolle sinula ei ole oikeutta. Vieressä "Kirjaudu" vaikka olen jo kirjautunut.


Yritän päästä laskutukseen ilmoittamaan että maksoin laskun soneran väärälle tilille. En pääse puhelimella enkä omilta sivuilta.


Laskussa oli tilinumero jolle maksoin mutta erillisessä tekstissä oli maininta että tilinumero on muuttunut. Maksa toiselle tilille.


Nää omat sivut on aivan peeeeeestä.




Hyvää iltaa @Propocop!


 


Ei haittaa vaikka lasku meni vanhalle Soneran tilille, koska siirtymäaikana eli vuoden 2017 loppuun saakka Soneran laskut voi maksaa sekä uudelle että vanhalle tilille. Tuo uusi tilinumero kannattaa päivittää maksutietoihin heti kun se näkyy laskulla. Kyseisen asiakastiedotteen voit lukea täältä.


 


Jos Omat Sivut eivät toimi voi olla syynä...



  • Välimuisti => tyhjennä selaimen historia.

  • Internet-selain => vaihda selain toiseen.

  • Kirjanmerkki (jonka www-osoite on jokin sivu minne sinulla ei ole oikeuksia) => päivitä kirjanmerkin URL-osoite.

  • WWW-osoite => Varmista, että kirjaudut sisään osoitteessa www.sonera.fi tai www.sonera.fi/kirjaudu sekä Sonera-tunnuksilla (liittymän omistaja).

  • Chat-palkki (ei näkyvillä etusivun oikean puolen alareunassa) => Jos käytät mainosten esto -ohjelmistoa, niin lisää sivu valkoiselle listalle. Tyhjennä selaimen välimuisti tai tarvittaessa vaihda selainta. Varmista, että kirjaudu sisään Sonera-tunnuksilla etkä puhelinnumerolla.

  • Internet-selain => Onko selaimesi versio ajan tasalla? Näin päivität selaimesi: http://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/02/22/digitreenit-20-paivita-nettiselain-automaattisesti.


 


Jos vieläkin Omilla Sivuilla esiintyy virheitä, niin kannattaa olla yhteydessä Soneran asiakaspalveluun muiden kanavien kautta täältä esim. Facebook, Twitter, lomake tai suoraan puhelimitse niin voivat katsella tarkemmin missä tuo vika esiintyy :)

Vastaa