Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64836
Kirjoituksia 176342

Kommentoi ja vaikuta! Miten sinä kehittäisit Minun Telia sovellusta?



Highlighted

Kommentoi ja vaikuta! Miten sinä kehittäisit Minun Telia sovellusta?

Yhteisömanageri
Viestejä 466 kpl

Kommentoi ja vaikuta! Miten sinä kehittäisit Minun Telia sovellusta?

1/14

Minun Telia sovellus.JPG

 

On taas aika teidän Yhteisöläisten päästä vaikuttamaan! Kaipaamme sinun palautettasi Minun Telia sovelluksesta. 

 

Mieti ainakin kysymyksiä:

  • Miten sinä kehittäisit sovellusta?
  • Mitä hyvää Minun Telia sovelluksessa on?
  • Mitä uutta toivot sovellukseen?
  • Mitä toivot sovelluksessa muuttuvan?
  • Puuttuuko sovelluksesta jotain?
  • Mitä muuta mieleesi tulee?

 

Kiitos jo etukäteen Robotti Onnellinen

Vastaa
13 vastausta
Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 068 kpl

2/14

1. Miten sinä kehittäisit sovellusta?


Pääasia, että sovellus on helppokäyttöinen ja vastaa lähelle kuluttaja-asiakkaan tarpeita nykyaikana.

 

2. Mitä hyvää Minun Telia sovelluksessa on?


  • Maksuton sovellus
  • Omien liittymien ja palveluiden muokkaaminen ja tilaaminen
  • Laskujen tarkastelu ja maksaminen
  • Chat on tarvittaessa käden ulottuvilla
  • Häiriötiedoteasetukset (sovelluksen versiossa 7.4.3)

 

3. Mitä uutta toivot sovellukseen?


  • Tumma tila -ominaisuus

 


4. Mitä toivot sovelluksessa muuttuvan?

Henkilökohtaisesti pidän pehmeämmästä fontin sävystä ja elementtien sijoittamisesta esteettisesti

 


5. Puuttuuko sovelluksesta jotain?
  • Automaattisen näytön kierron tuki
  • Ajankohtaiset häiriötiedotteet
  • Päävalikon kuvakkeiden alle esimerkiksi:

Etusivu, Liittymät, Laskut, Asiakaskaspalvelu ja Asetukset

 

  • Valikon selaaminen sipaisemalla vasemmalle ja oikealle.
  • Näytön lukitus avaaminen pääsykoodilla, sormenjäljellä tai kasvojentunnistuksella
  • Ilmoitukset esim. laskulla lähestyy eräpäivä tai uusi tilausvahvistus saapunut viestiarkistoon (kuvitteellinen)
  • "Tuotteet ja palvelut" sekä "Tuki" (sama kuin Laskut ja viestit -osio Omilla Sivuilla)

 


6. Mitä muuta mieleesi tulee?

Ei tällä hetkellä sillä kaikki tarvittava on saatavilla kuluttajaliittymän asioissani sovelluksessa Hymiö Erittäin onnellinen

Vastaa
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 444 kpl

3/14

Kirjautuminen sovellukseen pitäisi toimia aina useammalla tavalla. Esim. nyt ei onnistu mobiilivarmenteella :Screenshot_20200128-160349.png

 

 

Koska se on aina mukana, niin se on hyvä.

Tumma tila olisi mukava.

Uloskirjautuminen voisi olla ehkä ennemmin ylempänä 🤔

Etusivulla voisi olla jokin henkilökohtainen etu, jonka voi tilata/saada.

Ei tule nyt muuta mieleen 😉

 

Edit. Mobiilivarmenteella kirjautuminen onnistui iPhonella, kun syötin tunnusluvun Nokia 6.1 puhelimeen jossa eID sim-kortti on. Mutta Nokiassa ei onnistunut vaikka muihin palveluihin onnistuu 🤔

Vastaa
Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 068 kpl

4/14

@kiisseli67  kirjoitti:

Kirjautuminen sovellukseen pitäisi toimia aina useammalla tavalla. Esim. nyt ei onnistu mobiilivarmenteella :Screenshot_20200128-160349.png

 

 

Koska se on aina mukana, niin se on hyvä.

Tumma tila olisi mukava.

Uloskirjautuminen voisi olla ehkä ennemmin ylempänä 🤔

Etusivulla voisi olla jokin henkilökohtainen etu, jonka voi tilata/saada.

Ei tule nyt muuta mieleen 😉

 

Edit. Mobiilivarmenteella kirjautuminen onnistui iPhonella, kun syötin tunnusluvun Nokia 6.1 puhelimeen jossa eID sim-kortti on. Mutta Nokiassa ei onnistunut vaikka muihin palveluihin onnistuu 🤔


@kiisseli67, onko sinulla sovelluksen versio 7.4.3? Huomasin tuon päivityksen yhteydessä, mutta sen sijaan kirjauduin sisään Telia-tunnuksellani. Testasin äskettäin uudelleen ja sama virheilmoitusta antaa. Käytän Honor Play (Android 9) - puhelinta. 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 444 kpl

5/14

@Sekunti  kirjoitti:

@kiisseli67  kirjoitti:

Kirjautuminen sovellukseen pitäisi toimia aina useammalla tavalla. Esim. nyt ei onnistu mobiilivarmenteella :Screenshot_20200128-160349.png

 

 

Koska se on aina mukana, niin se on hyvä.

Tumma tila olisi mukava.

Uloskirjautuminen voisi olla ehkä ennemmin ylempänä 🤔

Etusivulla voisi olla jokin henkilökohtainen etu, jonka voi tilata/saada.

Ei tule nyt muuta mieleen 😉

 

Edit. Mobiilivarmenteella kirjautuminen onnistui iPhonella, kun syötin tunnusluvun Nokia 6.1 puhelimeen jossa eID sim-kortti on. Mutta Nokiassa ei onnistunut vaikka muihin palveluihin onnistuu 🤔


@kiisseli67, onko sinulla sovelluksen versio 7.4.3? Huomasin tuon päivityksen yhteydessä, mutta sen sijaan kirjauduin sisään Telia-tunnuksellani. Testasin äskettäin uudelleen ja sama virheilmoitusta antaa. Käytän Honor Play (Android 9) - puhelinta. 


Kyllä sama versio sovelluksesta Nokia 6.1 (Android 10).

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 068 kpl

6/14
kiisseli67  kirjoitti:
Kyllä sama versio sovelluksesta Nokia 6.1 (Android 10).

@kiisseli67 uudelleenasennus tepsi Vaivaantunut-hymiö

Vastaa
Highlighted

Telialainen
Viestejä 2 kpl

7/14

Hei,

 

Kiitos tähän mennessä tulleista palautteista, on hienoa saada hyviä ehdotuksia Yhteisön jäseniltä. Käymme palautteita säännöllisesti läpi ja pyrimme toteuttamaan niitä mahdollisuuksien mukaan. Tällä hetkellä työstämme kasvo- ja sormenjälkitunnistusta.

 

Löysittekin jo kirjautumisongelmaan ratkaisun, ongelma ratkeaa toistaiseksi asentamalla sovelluksen uudelleen. Selvitämme mistä ongelma johtuu.

 

- Riku

Vastaa
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

8/14

Kehittäisin siten, että olisi mahdollista meilailla asiakaspalvelun kanssa, kuten kaupassa luvattiin.

Ei näköjään muuta keinoa kuin tämä reklamaatioon. Eli loka/marras 2019 vaihteessa otin firmalta taas oman liittymäni. Puhelimessa uusia palvelupaketteja ottaessa irtisanoin selkeästi multi-SIMmin. Silti 1. laskussani no 11948309401 oli multi-SIM veloitus 6,89 € sekä sen siirtomaksu 5,00 € eli yht. 11,89 € aiheetonta veloitusta. Pyytäisin korjaamaan asian eli hyvittämään liikaa veloitetun ! Kokemuksen "asiakaspalvelun" etsimisestä perusteella sanoisin, että Telialla kuluttajan kannalta surkeat sivut....

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 233 kpl

9/14

@SPTellus  kirjoitti:

Kehittäisin siten, että olisi mahdollista meilailla asiakaspalvelun kanssa, kuten kaupassa luvattiin.

Ei näköjään muuta keinoa kuin tämä reklamaatioon. Eli loka/marras 2019 vaihteessa otin firmalta taas oman liittymäni. Puhelimessa uusia palvelupaketteja ottaessa irtisanoin selkeästi multi-SIMmin. Silti 1. laskussani no 11948309401 oli multi-SIM veloitus 6,89 € sekä sen siirtomaksu 5,00 € eli yht. 11,89 € aiheetonta veloitusta. Pyytäisin korjaamaan asian eli hyvittämään liikaa veloitetun ! Kokemuksen "asiakaspalvelun" etsimisestä perusteella sanoisin, että Telialla kuluttajan kannalta surkeat sivut....


Hei @SPTellus  ja tervetuloa Yhteisöön!

Minun Telia sovelluksen kautta sinulla on mahdollisuus lähettää asiakaspalveluun Palvelupyyntö, johon sitten asiakaspalvelu voi sinulle sähköpostilla vastata. Kätevin tapa on kuitenkin chat-palvelu, joka myös sovelluksesta löytyy. Chatissa saat apua missä ja milloin vain, siellä on asiakasneuvojia paikalla 24h/vrk. Liittymän maksut voidaan ilman muuta tarkistaa ja jos jokin on virheellisesti laskutettu niin asia korjataan, Kaikki asiakaspalvelun yhteydenottokanavat löydät täältä

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

10/14

Minun Telian ulkoasu on vanhanaikaisen näköinen, siihen toivoisi uudistusta. Tänään etsin siitä Palaute-painiketta, jota ei ollut. Ohjauduin tänne Yhteisöön. Alun perin olisin halunnut kysyä ja ed. antaa palautetta liittymän yhdestä ominaisuudesta, nimittäin siitä että en voi vaikuttaa puhelimen soitto(hälytys)äänen pituuteen vaan se on operaattori määräämänä 30 sekuntia, mikä liian lyhyt. Hoksasin toki, miksi näin, kyseessähän on myyntiä lisäävä ratkaisu: kun ei ehdi vastata, soittaa itse perään. 

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.