Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
ReOlivia
Moderaattori
Moderaattori
  • 329 custom-general.kudos
  • 583 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Kommentoi ja vaikuta! Miten sinä kehittäisit Minun Telia sovellusta?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minun Telia sovellus.JPG

 

On taas aika teidän Yhteisöläisten päästä vaikuttamaan! Kaipaamme sinun palautettasi Minun Telia sovelluksesta. 

 

Mieti ainakin kysymyksiä:

  • Miten sinä kehittäisit sovellusta?
  • Mitä hyvää Minun Telia sovelluksessa on?
  • Mitä uutta toivot sovellukseen?
  • Mitä toivot sovelluksessa muuttuvan?
  • Puuttuuko sovelluksesta jotain?
  • Mitä muuta mieleesi tulee?

 

Kiitos jo etukäteen Robotti Onnellinen


| Telia Yhteisön moderaattori | Käytössä Apple iPhone 12 | Kiinnostunut sarjoista ja elokuvista |
16 vastausta
Sekunti
Kunniajäsen
  • 1773 custom-general.kudos
  • 2325 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

1. Miten sinä kehittäisit sovellusta?


Pääasia, että sovellus on helppokäyttöinen ja vastaa lähelle kuluttaja-asiakkaan tarpeita nykyaikana.

 

2. Mitä hyvää Minun Telia sovelluksessa on?


  • Maksuton sovellus
  • Omien liittymien ja palveluiden muokkaaminen ja tilaaminen
  • Laskujen tarkastelu ja maksaminen
  • Chat on tarvittaessa käden ulottuvilla
  • Häiriötiedoteasetukset (sovelluksen versiossa 7.4.3)

 

3. Mitä uutta toivot sovellukseen?


  • Tumma tila -ominaisuus

 


4. Mitä toivot sovelluksessa muuttuvan?

Henkilökohtaisesti pidän pehmeämmästä fontin sävystä ja elementtien sijoittamisesta esteettisesti

 


5. Puuttuuko sovelluksesta jotain?
  • Automaattisen näytön kierron tuki
  • Ajankohtaiset häiriötiedotteet
  • Päävalikon kuvakkeiden alle esimerkiksi:

Etusivu, Liittymät, Laskut, Asiakaskaspalvelu ja Asetukset

 

  • Valikon selaaminen sipaisemalla vasemmalle ja oikealle.
  • Näytön lukitus avaaminen pääsykoodilla, sormenjäljellä tai kasvojentunnistuksella
  • Ilmoitukset esim. laskulla lähestyy eräpäivä tai uusi tilausvahvistus saapunut viestiarkistoon (kuvitteellinen)
  • "Tuotteet ja palvelut" sekä "Tuki" (sama kuin Laskut ja viestit -osio Omilla Sivuilla)

 


6. Mitä muuta mieleesi tulee?

Ei tällä hetkellä sillä kaikki tarvittava on saatavilla kuluttajaliittymän asioissani sovelluksessa Hymiö Erittäin onnellinen

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2604 custom-general.kudos
  • 4135 custom-general.replies
  • 340 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kirjautuminen sovellukseen pitäisi toimia aina useammalla tavalla. Esim. nyt ei onnistu mobiilivarmenteella :Screenshot_20200128-160349.png

 

 

Koska se on aina mukana, niin se on hyvä.

Tumma tila olisi mukava.

Uloskirjautuminen voisi olla ehkä ennemmin ylempänä 🤔

Etusivulla voisi olla jokin henkilökohtainen etu, jonka voi tilata/saada.

Ei tule nyt muuta mieleen 😉

 

Edit. Mobiilivarmenteella kirjautuminen onnistui iPhonella, kun syötin tunnusluvun Nokia 6.1 puhelimeen jossa eID sim-kortti on. Mutta Nokiassa ei onnistunut vaikka muihin palveluihin onnistuu 🤔

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Sekunti
Kunniajäsen
  • 1773 custom-general.kudos
  • 2325 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kiisseli67@  kirjoitti:

Kirjautuminen sovellukseen pitäisi toimia aina useammalla tavalla. Esim. nyt ei onnistu mobiilivarmenteella :Screenshot_20200128-160349.png

 

 

Koska se on aina mukana, niin se on hyvä.

Tumma tila olisi mukava.

Uloskirjautuminen voisi olla ehkä ennemmin ylempänä 🤔

Etusivulla voisi olla jokin henkilökohtainen etu, jonka voi tilata/saada.

Ei tule nyt muuta mieleen 😉

 

Edit. Mobiilivarmenteella kirjautuminen onnistui iPhonella, kun syötin tunnusluvun Nokia 6.1 puhelimeen jossa eID sim-kortti on. Mutta Nokiassa ei onnistunut vaikka muihin palveluihin onnistuu 🤔


@kiisseli67, onko sinulla sovelluksen versio 7.4.3? Huomasin tuon päivityksen yhteydessä, mutta sen sijaan kirjauduin sisään Telia-tunnuksellani. Testasin äskettäin uudelleen ja sama virheilmoitusta antaa. Käytän Honor Play (Android 9) - puhelinta. 

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2604 custom-general.kudos
  • 4135 custom-general.replies
  • 340 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Sekunti@  kirjoitti:

@kiisseli67@  kirjoitti:

Kirjautuminen sovellukseen pitäisi toimia aina useammalla tavalla. Esim. nyt ei onnistu mobiilivarmenteella :Screenshot_20200128-160349.png

 

 

Koska se on aina mukana, niin se on hyvä.

Tumma tila olisi mukava.

Uloskirjautuminen voisi olla ehkä ennemmin ylempänä 🤔

Etusivulla voisi olla jokin henkilökohtainen etu, jonka voi tilata/saada.

Ei tule nyt muuta mieleen 😉

 

Edit. Mobiilivarmenteella kirjautuminen onnistui iPhonella, kun syötin tunnusluvun Nokia 6.1 puhelimeen jossa eID sim-kortti on. Mutta Nokiassa ei onnistunut vaikka muihin palveluihin onnistuu 🤔


@kiisseli67, onko sinulla sovelluksen versio 7.4.3? Huomasin tuon päivityksen yhteydessä, mutta sen sijaan kirjauduin sisään Telia-tunnuksellani. Testasin äskettäin uudelleen ja sama virheilmoitusta antaa. Käytän Honor Play (Android 9) - puhelinta. 


Kyllä sama versio sovelluksesta Nokia 6.1 (Android 10).

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Sekunti
Kunniajäsen
  • 1773 custom-general.kudos
  • 2325 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
@kiisseli67  kirjoitti:
Kyllä sama versio sovelluksesta Nokia 6.1 (Android 10).

@kiisseli67 uudelleenasennus tepsi Vaivaantunut-hymiö

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
RikkeS
Telialainen
Telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei,

 

Kiitos tähän mennessä tulleista palautteista, on hienoa saada hyviä ehdotuksia Yhteisön jäseniltä. Käymme palautteita säännöllisesti läpi ja pyrimme toteuttamaan niitä mahdollisuuksien mukaan. Tällä hetkellä työstämme kasvo- ja sormenjälkitunnistusta.

 

Löysittekin jo kirjautumisongelmaan ratkaisun, ongelma ratkeaa toistaiseksi asentamalla sovelluksen uudelleen. Selvitämme mistä ongelma johtuu.

 

- Riku

SPTellus
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kehittäisin siten, että olisi mahdollista meilailla asiakaspalvelun kanssa, kuten kaupassa luvattiin.

Ei näköjään muuta keinoa kuin tämä reklamaatioon. Eli loka/marras 2019 vaihteessa otin firmalta taas oman liittymäni. Puhelimessa uusia palvelupaketteja ottaessa irtisanoin selkeästi multi-SIMmin. Silti 1. laskussani no 11948309401 oli multi-SIM veloitus 6,89 € sekä sen siirtomaksu 5,00 € eli yht. 11,89 € aiheetonta veloitusta. Pyytäisin korjaamaan asian eli hyvittämään liikaa veloitetun ! Kokemuksen "asiakaspalvelun" etsimisestä perusteella sanoisin, että Telialla kuluttajan kannalta surkeat sivut....

Katjane
Moderaattori
Moderaattori
  • 221 custom-general.kudos
  • 513 custom-general.replies
  • 30 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@SPTellus@  kirjoitti:

Kehittäisin siten, että olisi mahdollista meilailla asiakaspalvelun kanssa, kuten kaupassa luvattiin.

Ei näköjään muuta keinoa kuin tämä reklamaatioon. Eli loka/marras 2019 vaihteessa otin firmalta taas oman liittymäni. Puhelimessa uusia palvelupaketteja ottaessa irtisanoin selkeästi multi-SIMmin. Silti 1. laskussani no 11948309401 oli multi-SIM veloitus 6,89 € sekä sen siirtomaksu 5,00 € eli yht. 11,89 € aiheetonta veloitusta. Pyytäisin korjaamaan asian eli hyvittämään liikaa veloitetun ! Kokemuksen "asiakaspalvelun" etsimisestä perusteella sanoisin, että Telialla kuluttajan kannalta surkeat sivut....


Hei @SPTellus  ja tervetuloa Yhteisöön!

Minun Telia sovelluksen kautta sinulla on mahdollisuus lähettää asiakaspalveluun Palvelupyyntö, johon sitten asiakaspalvelu voi sinulle sähköpostilla vastata. Kätevin tapa on kuitenkin chat-palvelu, joka myös sovelluksesta löytyy. Chatissa saat apua missä ja milloin vain, siellä on asiakasneuvojia paikalla 24h/vrk. Liittymän maksut voidaan ilman muuta tarkistaa ja jos jokin on virheellisesti laskutettu niin asia korjataan, Kaikki asiakaspalvelun yhteydenottokanavat löydät täältä

Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 11 | Sarjat ja elokuvat |
YhteisollinenX
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minun Telian ulkoasu on vanhanaikaisen näköinen, siihen toivoisi uudistusta. Tänään etsin siitä Palaute-painiketta, jota ei ollut. Ohjauduin tänne Yhteisöön. Alun perin olisin halunnut kysyä ja ed. antaa palautetta liittymän yhdestä ominaisuudesta, nimittäin siitä että en voi vaikuttaa puhelimen soitto(hälytys)äänen pituuteen vaan se on operaattori määräämänä 30 sekuntia, mikä liian lyhyt. Hoksasin toki, miksi näin, kyseessähän on myyntiä lisäävä ratkaisu: kun ei ehdi vastata, soittaa itse perään.