Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 66574
Kirjoituksia 179898

Kommentoi ja vaikuta! Miten sinä kehittäisit Minun Telia sovellusta?



Kommentoi ja vaikuta! Miten sinä kehittäisit Minun Telia sovellusta?

ReOlivia
Yhteisömanageri
Viestejä 471 kpl

Kommentoi ja vaikuta! Miten sinä kehittäisit Minun Telia sovellusta?

1/14

Minun Telia sovellus.JPG

 

On taas aika teidän Yhteisöläisten päästä vaikuttamaan! Kaipaamme sinun palautettasi Minun Telia sovelluksesta. 

 

Mieti ainakin kysymyksiä:

  • Miten sinä kehittäisit sovellusta?
  • Mitä hyvää Minun Telia sovelluksessa on?
  • Mitä uutta toivot sovellukseen?
  • Mitä toivot sovelluksessa muuttuvan?
  • Puuttuuko sovelluksesta jotain?
  • Mitä muuta mieleesi tulee?

 

Kiitos jo etukäteen Robotti Onnellinen

Vastaa
13 vastausta

RikkeS
Telialainen
Viestejä 2 kpl

11/14

@YhteisollinenX  kirjoitti:

Minun Telian ulkoasu on vanhanaikaisen näköinen, siihen toivoisi uudistusta. Tänään etsin siitä Palaute-painiketta, jota ei ollut. Ohjauduin tänne Yhteisöön. Alun perin olisin halunnut kysyä ja ed. antaa palautetta liittymän yhdestä ominaisuudesta, nimittäin siitä että en voi vaikuttaa puhelimen soitto(hälytys)äänen pituuteen vaan se on operaattori määräämänä 30 sekuntia, mikä liian lyhyt. Hoksasin toki, miksi näin, kyseessähän on myyntiä lisäävä ratkaisu: kun ei ehdi vastata, soittaa itse perään. 


Moi,

 

Kiitos palautteestasi, otan tämän huomioon kun käymme asiakaspalautteita läpi.

 

 

Riku

Vastaa
0 tykkäystä

fin158oy
Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

12/14

Ainkin  telia tilin luominen saisi olla esimerkiksi pankkitunnuksilla paljon helpompaa.

Vastaa
0 tykkäystä

LeipuriLeipuri
Uusi keskustelija
Viestejä 7 kpl

13/14

-Miten kehittäisin sovellusta: Käyttäjä turvallisempi
-Mitä hyvää telia sovelluksessa: Valitettavsti tähän kysymykseen en voi vastata
-Mitä Uutta toivon sovellukseen: Toimivuus tulisi taata kaikilla alueilla
-Mitä toivot sovelluksessa muuttuvan: Piilo seuranta poistuvan
-Puuttuuko sovelluksesta jotain: Sovellus ei tarjonnut kuin hieman edullismmat paketti hinnan mutta mitään erityistä en ole kuullut että olisi tarjolla.
-Mitämuuta mieleesi tulee: Ikävämpi asia tuli mieleen. Asiakspalvelun toiminta sekä ikävä tapa vaatia koko henkilötunnus(joka menee nauhalle) on teleoperaattoreille suunnatuissa säännöissä jo kieletty.... henkilön yksityisiä tietoja
ei voida äänittää tai luovuttaa ilman henkilön suostumusta ja kieltäessään on asiakaspalvelun kyettävä tunnistamaan asiakas turvallisemmin joka myös on laissa ilmoitettu. EU direktiivi sallii tietojen myynnin(markkinointitarkoituksessa) vain asiakkaan suostumuksella.  Vaikka moni onkin tyhmä ja antaa koko henkilötunnuksensa  ,ei se poista aiheuttamaanne tietoturva riksiä ja markkinoititarkoituksessa käytettyjä henkilötietoja ilman henkilön antamaa lupaa..... ja vaikka te kirjoitatte pienellä jonnekkin että ruksilla suostumus annettu ei se pelasta teitä vastuun otosta. näin sanoo tuomarit....Jopa poliisin tulee ilmoittaa kun kuvataan ajoneuvoa luvatta ja muu äänittäminen hän on periaatteessa rike mutta se ollaan piilotettu asiaakspalvelun parantamiseen ym vaikka se on ns: tosite yritykselle kuka sanoi mitä..ja sen koen hyväksi mutta henkilötunnuksen käyttö avaa liikaa mahdollisuuksia tehdä rikos jonka takia en ollut suostuvainen mutta jos tunnistaudun pankin kautta jää siitä reksiteri että telia on sitä vaatinut joka kelpaa myös tositteena oikeudessa kun taas telian oma äänitys on laiton ja ei aina kelpaa oikedessa todisteena..... Kehittäkää tunnistautumisen turvallisemmaksi kuten toisilla liittymillä se jo on siinä vaaditaan lain mukaisesti vain toinen osa henkilötunnuksesta. ja sitten kun hakkeri saa tiedot käsiinsä ei vahinko ole kokonaan katastrooffin partaalla.....
Tämä oli yksin oma painava  syy irtisanoa kaikki liittymät ja toinen oli todella avikeata saada yhteyttä kuin puhelimitse josta en myöskään pidä siitä minulle ei jää tositetta..... valitettavasti yrityksiin ei aina voi luottaa jos eivät ole avoimia toiminnoissaan.... ja ette minua saanneet asiakkaaksenne. Halusitte tietoisesti kopioida tietoni ja käyttää niitä
mihin lie? Toki voitte valehdella kuluttajalle eihän kaikki ole tietoisia omista oikeuksistaankaan tietämättöminä vain jakelevat tiedot. suoraan nauhalenne..... EN Ymmärrä.....Telian toimintaa....Ei luoteta asiakkaaseen mutta asiakkaan tulisi luottaa asiakspalvelijaan että äänitämme turvallisuus syistä henkilötunnuksen ja tietosi? Anteksi mitä ??


Minun Telia sovellus.JPG

 

On taas aika teidän Yhteisöläisten päästä vaikuttamaan! Kaipaamme sinun palautettasi Minun Telia sovelluksesta. 

 

Mieti ainakin kysymyksiä:

  • Miten sinä kehittäisit sovellusta?
  • Mitä hyvää Minun Telia sovelluksessa on?
  • Mitä uutta toivot sovellukseen?
  • Mitä toivot sovelluksessa muuttuvan?
  • Puuttuuko sovelluksesta jotain?
  • Mitä muuta mieleesi tulee?

 

Kiitos jo etukäteen Robotti Onnellinen


 

Vastaa
0 tykkäystä

HannaMarikaL
Moderaattori
Viestejä 294 kpl

14/14

@LeipuriLeipuri  kirjoitti:
-Miten kehittäisin sovellusta: Käyttäjä turvallisempi
-Mitä hyvää telia sovelluksessa: Valitettavsti tähän kysymykseen en voi vastata
-Mitä Uutta toivon sovellukseen: Toimivuus tulisi taata kaikilla alueilla
-Mitä toivot sovelluksessa muuttuvan: Piilo seuranta poistuvan
-Puuttuuko sovelluksesta jotain: Sovellus ei tarjonnut kuin hieman edullismmat paketti hinnan mutta mitään erityistä en ole kuullut että olisi tarjolla.
-Mitämuuta mieleesi tulee: Ikävämpi asia tuli mieleen. Asiakspalvelun toiminta sekä ikävä tapa vaatia koko henkilötunnus(joka menee nauhalle) on teleoperaattoreille suunnatuissa säännöissä jo kieletty.... henkilön yksityisiä tietoja
ei voida äänittää tai luovuttaa ilman henkilön suostumusta ja kieltäessään on asiakaspalvelun kyettävä tunnistamaan asiakas turvallisemmin joka myös on laissa ilmoitettu. EU direktiivi sallii tietojen myynnin(markkinointitarkoituksessa) vain asiakkaan suostumuksella.  Vaikka moni onkin tyhmä ja antaa koko henkilötunnuksensa  ,ei se poista aiheuttamaanne tietoturva riksiä ja markkinoititarkoituksessa käytettyjä henkilötietoja ilman henkilön antamaa lupaa..... ja vaikka te kirjoitatte pienellä jonnekkin että ruksilla suostumus annettu ei se pelasta teitä vastuun otosta. näin sanoo tuomarit....Jopa poliisin tulee ilmoittaa kun kuvataan ajoneuvoa luvatta ja muu äänittäminen hän on periaatteessa rike mutta se ollaan piilotettu asiaakspalvelun parantamiseen ym vaikka se on ns: tosite yritykselle kuka sanoi mitä..ja sen koen hyväksi mutta henkilötunnuksen käyttö avaa liikaa mahdollisuuksia tehdä rikos jonka takia en ollut suostuvainen mutta jos tunnistaudun pankin kautta jää siitä reksiteri että telia on sitä vaatinut joka kelpaa myös tositteena oikeudessa kun taas telian oma äänitys on laiton ja ei aina kelpaa oikedessa todisteena..... Kehittäkää tunnistautumisen turvallisemmaksi kuten toisilla liittymillä se jo on siinä vaaditaan lain mukaisesti vain toinen osa henkilötunnuksesta. ja sitten kun hakkeri saa tiedot käsiinsä ei vahinko ole kokonaan katastrooffin partaalla.....
Tämä oli yksin oma painava  syy irtisanoa kaikki liittymät ja toinen oli todella avikeata saada yhteyttä kuin puhelimitse josta en myöskään pidä siitä minulle ei jää tositetta..... valitettavasti yrityksiin ei aina voi luottaa jos eivät ole avoimia toiminnoissaan.... ja ette minua saanneet asiakkaaksenne. Halusitte tietoisesti kopioida tietoni ja käyttää niitä
mihin lie? Toki voitte valehdella kuluttajalle eihän kaikki ole tietoisia omista oikeuksistaankaan tietämättöminä vain jakelevat tiedot. suoraan nauhalenne..... EN Ymmärrä.....Telian toimintaa....Ei luoteta asiakkaaseen mutta asiakkaan tulisi luottaa asiakspalvelijaan että äänitämme turvallisuus syistä henkilötunnuksen ja tietosi? Anteksi mitä ??

Kiitos näistä vastauksistasi. Meillä Telialla on velvollisuus tunnistaa ja yksilöidä asiakas sekä soittaessamme asiakkaalle, että asiakkaan soittaessa Telialle. Telia käyttää henkilötunnusta asiakkaan yksilöimiseen esimerkiksi sopimuksissa. Tämän yksilöintitiedon avulla asiakas voidaan myöhemmin luotettavasti tunnistaa esimerkiksi pankkitunnistuksella tai Telian tarjoaman, vahvan tunnistuksen mahdollistavan Mobiilivarmenteen avulla. Vaihtoehtona henkilötunnuksen antamiselle puhelimessa tarjoamme jokaiselle asiakkaalle mahdollisuuden hoitaa asiointi luotettavissa ja tietoturvallisissa itsepalvelukanavissamme tai Telia Kaupoissamme. Lisäksi sopimusten allekirjoitus ja asiakastietojen täyttö voidaan aina hoitaa myös postin kautta kirjallisesti.  Asiakkaiden tietosuojaan suhtaudutaan Telialla erittäin vakavasti ja Telia noudattaa myös henkilötunnusten käsittelyssä aina tietosuojalainsäädäntöä.

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.