Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1883 custom-general.kudos
  • 2881 custom-general.replies
  • 128 custom-general.solutions

Kuuluvuuspalautteen antaminen ei onnistu

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olen kokeillut uusimmalla Microsoft Edgellä, Google Chromella sekä Firefoxilla jättää kuuluvuuspalautetta, mutta jostain syystä sivusto ei anna tehdä sitä. Viimeistään kohdassa, jossa pitää kartassa osoittaa sijainti, "jatka" nappi aiheuttaa virhesivulle joutumisen. Sivusto vain sanoo "palvelussa tapahtui virhe". Ongelma on jatkunut ainakin pari viikkoa. Olen kokeillut parilla eri tietokoneella ja tosiaan noilla eri selaimilla. Kaikilla sama juttu. Ei voi olla evästeistä tms. kiinni, koska Firefoxin juuri asensin kummallekin koneelle. Onko joku muu törmännyt samaan ongelmaan?


edit katjane: muokattu otsikkoa

13 vastausta
AsiakasY
Vakiokalustoa ☆☆
  • 103 custom-general.kudos
  • 404 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Älä ole huolissasi, ei ne sitä kuuluvuuspalautetta Telialla mitenkään muutenkaan huomioi. Jos nopeus on vain vähänkin päälle miniminopeuden, ei verkossa ole mitään vikaa ja palautetta ei kirjata. 

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 132 custom-general.kudos
  • 706 custom-general.replies
  • 64 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Purnipsi@  kirjoitti:

Olen kokeillut uusimmalla Microsoft Edgellä, Google Chromella sekä Firefoxilla jättää kuuluvuuspalautetta, mutta jostain syystä sivusto ei anna tehdä sitä. Viimeistään kohdassa, jossa pitää kartassa osoittaa sijainti, "jatka" nappi aiheuttaa virhesivulle joutumisen. Sivusto vain sanoo "palvelussa tapahtui virhe". Ongelma on jatkunut ainakin pari viikkoa. Olen kokeillut parilla eri tietokoneella ja tosiaan noilla eri selaimilla. Kaikilla sama juttu. Ei voi olla evästeistä tms. kiinni, koska Firefoxin juuri asensin kummallekin koneelle. Onko joku muu törmännyt samaan ongelmaan?


Testasimme tämän itse ja häiriö toistui. Häiriö saatiin korjaantumaan selaimen välimuistin tyhjennyksellä, eli sen jälkeen palautteen anto toimi. Testasimme tätä Mozilla Firefox selaimella, versio: 78.9.0esr.

Häiriö voi kuitenkin toistua sivulla ja välitämme tästä kyllä viestiä eteenpäin, että tälläistä sivuilla tapahtuu. Pahoitteluni tästä häiriöstä, kuuluvuuspalautteet on meille tärkeitä tietoja, joilla pystymme ohjaamaan verkon suunnittelua. On tärkeää saada palautekanava toimivaksi, jotta sen vuoksi ei jäisi palautteita saapumatta.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1883 custom-general.kudos
  • 2881 custom-general.replies
  • 128 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@AsiakasY@  kirjoitti:

Älä ole huolissasi, ei ne sitä kuuluvuuspalautetta Telialla mitenkään muutenkaan huomioi. Jos nopeus on vain vähänkin päälle miniminopeuden, ei verkossa ole mitään vikaa ja palautetta ei kirjata. 


Itse en yhtä fatalistisesti ajattele, sillä kun noita on tullut rustattua, on verkkopäivityksiä myös tullut.

 

@HenriLie Ok, minulla ei välimuistin tyhjennys auttanut, eikä myöskään incognito / vastaava tila. Toivotaan, että sivu saadaan kuntoon.

Kuukkelinpuu
Vakiokalustoa ☆
  • 77 custom-general.kudos
  • 172 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Aamulla yritin jättää häiriöilmoitusta puhelimen selaimella kun Minun Telia sovelluksella se ei onnistu. Samantien kun sain auki häiriöilmoituksen lomakkeen, sain ilmoituksen "sinut palautettiin alkuun, istunto vanhentunut". iPhone ja Safari käytössä.

 

Näin ollen häiriöilmoitus jäi tekemättä. Tein sen jälleen kerran koneella kun minulta pyydettiin päiväkirjaa katkenneista puheluista kellonaikoineen ja numeroineen unohtamatta sijaintia.

 

Oma hommansa työn ohessa pitää päiväkirjaa toimimattomasta liittymästä. Sikäli harmillista, että Minun Telia sovellus ei tue häiriöilmoituksen jättöä.

 

Nyt sitten odotellaan tapahtuuko mitään ja päästäänkö liittymän toimimattomuuteen kiinni.

 

Yhtään "oletko tehnyt sitä tai tätä kysymystä en enää kaipaa" 🙂

MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 110 custom-general.kudos
  • 500 custom-general.replies
  • 42 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Kuukkelinpuu@  kirjoitti:

Oma hommansa työn ohessa pitää päiväkirjaa toimimattomasta liittymästä. Sikäli harmillista, että Minun Telia sovellus ei tue häiriöilmoituksen jättöä.

 

Nyt sitten odotellaan tapahtuuko mitään ja päästäänkö liittymän toimimattomuuteen kiinni.

 

Yhtään "oletko tehnyt sitä tai tätä kysymystä en enää kaipaa" 🙂


Toivottavasti saataisiin piakkoin tuo häiriöilmoitusten jättö myös tuonne Minun Telia -sovellukseen. Tarkoilla esimerkeillä päästään varmasti tarkemmin kiinni mikä liittymällä voisi olla. Jätetään "oletko tenhyt sitä tai tätä" -kysymykset nyt pois 🙂

Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1883 custom-general.kudos
  • 2881 custom-general.replies
  • 128 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Yritin kokeilla kuuluvuuspalautteen jättämistä uudelleen, mutta se ei onnistunut. Homma tyssää karttaikkunaan. Kokeiltu incognito-tilassa, joten ei mitkään evästeetkään taikka myöskään estot/lisäosat pitäisi vaikuttaa. Sen sijaan sivusto jotenkin onnistui tekemään tyhjän häiriöilmoituksen ja tänään tuli tekstiviesti, että se on käsitelty. Tosiaan en tiedä, miten se edes lähti, kun en mitään kenttää edes ollut täyttänyt.

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2484 custom-general.kudos
  • 3842 custom-general.replies
  • 333 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Purnipsi@  kirjoitti:

Yritin kokeilla kuuluvuuspalautteen jättämistä uudelleen, mutta se ei onnistunut. Homma tyssää karttaikkunaan. Kokeiltu incognito-tilassa, joten ei mitkään evästeetkään taikka myöskään estot/lisäosat pitäisi vaikuttaa. Sen sijaan sivusto jotenkin onnistui tekemään tyhjän häiriöilmoituksen ja tänään tuli tekstiviesti, että se on käsitelty. Tosiaan en tiedä, miten se edes lähti, kun en mitään kenttää edes ollut täyttänyt.


Onnistuuko kuuluvuuspalautteen jättäminen puhelimella @Purnipsi ? Ainakin minulla toimi puhelimella jokunen viikko sitten 🤔

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1883 custom-general.kudos
  • 2881 custom-general.replies
  • 128 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kiisseli67@  kirjoitti:

@Purnipsi@  kirjoitti:

Yritin kokeilla kuuluvuuspalautteen jättämistä uudelleen, mutta se ei onnistunut. Homma tyssää karttaikkunaan. Kokeiltu incognito-tilassa, joten ei mitkään evästeetkään taikka myöskään estot/lisäosat pitäisi vaikuttaa. Sen sijaan sivusto jotenkin onnistui tekemään tyhjän häiriöilmoituksen ja tänään tuli tekstiviesti, että se on käsitelty. Tosiaan en tiedä, miten se edes lähti, kun en mitään kenttää edes ollut täyttänyt.


Onnistuuko kuuluvuuspalautteen jättäminen puhelimella @Purnipsi ? Ainakin minulla toimi puhelimella jokunen viikko sitten 🤔


Tuota en nyt ole vielä kokeillut.

HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 137 custom-general.kudos
  • 547 custom-general.replies
  • 17 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Purnipsi@  kirjoitti:

Yritin kokeilla kuuluvuuspalautteen jättämistä uudelleen, mutta se ei onnistunut. Homma tyssää karttaikkunaan. Kokeiltu incognito-tilassa, joten ei mitkään evästeetkään taikka myöskään estot/lisäosat pitäisi vaikuttaa. Sen sijaan sivusto jotenkin onnistui tekemään tyhjän häiriöilmoituksen ja tänään tuli tekstiviesti, että se on käsitelty. Tosiaan en tiedä, miten se edes lähti, kun en mitään kenttää edes ollut täyttänyt.


Tässä voisi kokeilla vielä selaimen välimuistin tyhjennystä, jos se auttaisi ongelmaan. 

| Telia Yhteisön moderaattori |