Kuuluvuuspalautteen antaminen ei onnistu


Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Olen kokeillut uusimmalla Microsoft Edgellä, Google Chromella sekä Firefoxilla jättää kuuluvuuspalautetta, mutta jostain syystä sivusto ei anna tehdä sitä. Viimeistään kohdassa, jossa pitää kartassa osoittaa sijainti, "jatka" nappi aiheuttaa virhesivulle joutumisen. Sivusto vain sanoo "palvelussa tapahtui virhe". Ongelma on jatkunut ainakin pari viikkoa. Olen kokeillut parilla eri tietokoneella ja tosiaan noilla eri selaimilla. Kaikilla sama juttu. Ei voi olla evästeistä tms. kiinni, koska Firefoxin juuri asensin kummallekin koneelle. Onko joku muu törmännyt samaan ongelmaan?


edit katjane: muokattu otsikkoa


13 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +11

Älä ole huolissasi, ei ne sitä kuuluvuuspalautetta Telialla mitenkään muutenkaan huomioi. Jos nopeus on vain vähänkin päälle miniminopeuden, ei verkossa ole mitään vikaa ja palautetta ei kirjata. 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

@Purnipsi@  kirjoitti:

Olen kokeillut uusimmalla Microsoft Edgellä, Google Chromella sekä Firefoxilla jättää kuuluvuuspalautetta, mutta jostain syystä sivusto ei anna tehdä sitä. Viimeistään kohdassa, jossa pitää kartassa osoittaa sijainti, "jatka" nappi aiheuttaa virhesivulle joutumisen. Sivusto vain sanoo "palvelussa tapahtui virhe". Ongelma on jatkunut ainakin pari viikkoa. Olen kokeillut parilla eri tietokoneella ja tosiaan noilla eri selaimilla. Kaikilla sama juttu. Ei voi olla evästeistä tms. kiinni, koska Firefoxin juuri asensin kummallekin koneelle. Onko joku muu törmännyt samaan ongelmaan?




Testasimme tämän itse ja häiriö toistui. Häiriö saatiin korjaantumaan selaimen välimuistin tyhjennyksellä, eli sen jälkeen palautteen anto toimi. Testasimme tätä Mozilla Firefox selaimella, versio: 78.9.0esr.

Häiriö voi kuitenkin toistua sivulla ja välitämme tästä kyllä viestiä eteenpäin, että tälläistä sivuilla tapahtuu. Pahoitteluni tästä häiriöstä, kuuluvuuspalautteet on meille tärkeitä tietoja, joilla pystymme ohjaamaan verkon suunnittelua. On tärkeää saada palautekanava toimivaksi, jotta sen vuoksi ei jäisi palautteita saapumatta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@AsiakasY@  kirjoitti:

Älä ole huolissasi, ei ne sitä kuuluvuuspalautetta Telialla mitenkään muutenkaan huomioi. Jos nopeus on vain vähänkin päälle miniminopeuden, ei verkossa ole mitään vikaa ja palautetta ei kirjata. 


Itse en yhtä fatalistisesti ajattele, sillä kun noita on tullut rustattua, on verkkopäivityksiä myös tullut.

 

@HenriLie Ok, minulla ei välimuistin tyhjennys auttanut, eikä myöskään incognito / vastaava tila. Toivotaan, että sivu saadaan kuntoon.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +7

Aamulla yritin jättää häiriöilmoitusta puhelimen selaimella kun Minun Telia sovelluksella se ei onnistu. Samantien kun sain auki häiriöilmoituksen lomakkeen, sain ilmoituksen "sinut palautettiin alkuun, istunto vanhentunut". iPhone ja Safari käytössä.

 

Näin ollen häiriöilmoitus jäi tekemättä. Tein sen jälleen kerran koneella kun minulta pyydettiin päiväkirjaa katkenneista puheluista kellonaikoineen ja numeroineen unohtamatta sijaintia.

 

Oma hommansa työn ohessa pitää päiväkirjaa toimimattomasta liittymästä. Sikäli harmillista, että Minun Telia sovellus ei tue häiriöilmoituksen jättöä.

 

Nyt sitten odotellaan tapahtuuko mitään ja päästäänkö liittymän toimimattomuuteen kiinni.

 

Yhtään "oletko tehnyt sitä tai tätä kysymystä en enää kaipaa" 🙂>


@Kuukkelinpuu@  kirjoitti:

Oma hommansa työn ohessa pitää päiväkirjaa toimimattomasta liittymästä. Sikäli harmillista, että Minun Telia sovellus ei tue häiriöilmoituksen jättöä.


 


Nyt sitten odotellaan tapahtuuko mitään ja päästäänkö liittymän toimimattomuuteen kiinni.


 


Yhtään "oletko tehnyt sitä tai tätä kysymystä en enää kaipaa" 🙂>




Toivottavasti saataisiin piakkoin tuo häiriöilmoitusten jättö myös tuonne Minun Telia -sovellukseen. Tarkoilla esimerkeillä päästään varmasti tarkemmin kiinni mikä liittymällä voisi olla. Jätetään "oletko tenhyt sitä tai tätä" -kysymykset nyt pois 🙂>

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Yritin kokeilla kuuluvuuspalautteen jättämistä uudelleen, mutta se ei onnistunut. Homma tyssää karttaikkunaan. Kokeiltu incognito-tilassa, joten ei mitkään evästeetkään taikka myöskään estot/lisäosat pitäisi vaikuttaa. Sen sijaan sivusto jotenkin onnistui tekemään tyhjän häiriöilmoituksen ja tänään tuli tekstiviesti, että se on käsitelty. Tosiaan en tiedä, miten se edes lähti, kun en mitään kenttää edes ollut täyttänyt.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Purnipsi@  kirjoitti:

Yritin kokeilla kuuluvuuspalautteen jättämistä uudelleen, mutta se ei onnistunut. Homma tyssää karttaikkunaan. Kokeiltu incognito-tilassa, joten ei mitkään evästeetkään taikka myöskään estot/lisäosat pitäisi vaikuttaa. Sen sijaan sivusto jotenkin onnistui tekemään tyhjän häiriöilmoituksen ja tänään tuli tekstiviesti, että se on käsitelty. Tosiaan en tiedä, miten se edes lähti, kun en mitään kenttää edes ollut täyttänyt.


Onnistuuko kuuluvuuspalautteen jättäminen puhelimella @Purnipsi ? Ainakin minulla toimi puhelimella jokunen viikko sitten 🤔>

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@kiisseli67@  kirjoitti:

@Purnipsi@  kirjoitti:

Yritin kokeilla kuuluvuuspalautteen jättämistä uudelleen, mutta se ei onnistunut. Homma tyssää karttaikkunaan. Kokeiltu incognito-tilassa, joten ei mitkään evästeetkään taikka myöskään estot/lisäosat pitäisi vaikuttaa. Sen sijaan sivusto jotenkin onnistui tekemään tyhjän häiriöilmoituksen ja tänään tuli tekstiviesti, että se on käsitelty. Tosiaan en tiedä, miten se edes lähti, kun en mitään kenttää edes ollut täyttänyt.


Onnistuuko kuuluvuuspalautteen jättäminen puhelimella @Purnipsi ? Ainakin minulla toimi puhelimella jokunen viikko sitten 🤔>


Tuota en nyt ole vielä kokeillut.


@Purnipsi@  kirjoitti:

Yritin kokeilla kuuluvuuspalautteen jättämistä uudelleen, mutta se ei onnistunut. Homma tyssää karttaikkunaan. Kokeiltu incognito-tilassa, joten ei mitkään evästeetkään taikka myöskään estot/lisäosat pitäisi vaikuttaa. Sen sijaan sivusto jotenkin onnistui tekemään tyhjän häiriöilmoituksen ja tänään tuli tekstiviesti, että se on käsitelty. Tosiaan en tiedä, miten se edes lähti, kun en mitään kenttää edes ollut täyttänyt.




Tässä voisi kokeilla vielä selaimen välimuistin tyhjennystä, jos se auttaisi ongelmaan. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@HannaSu@  kirjoitti:

@Purnipsi@  kirjoitti:

Yritin kokeilla kuuluvuuspalautteen jättämistä uudelleen, mutta se ei onnistunut. Homma tyssää karttaikkunaan. Kokeiltu incognito-tilassa, joten ei mitkään evästeetkään taikka myöskään estot/lisäosat pitäisi vaikuttaa. Sen sijaan sivusto jotenkin onnistui tekemään tyhjän häiriöilmoituksen ja tänään tuli tekstiviesti, että se on käsitelty. Tosiaan en tiedä, miten se edes lähti, kun en mitään kenttää edes ollut täyttänyt.


Tässä voisi kokeilla vielä selaimen välimuistin tyhjennystä, jos se auttaisi ongelmaan. 


Juuri siksi testasin incognito-tilassa, koska se vastaa välimuistin tyhjennystä, koska sessio on täysin puhtaalta pöydältä aloitettu. Lisäksi kokeilin Firefoxilla, jolla ei oltu käyty asennuksen jälkeen missään muualla kuin Telian sivuilla.


@Purnipsi@  kirjoitti:


@HannaSu@  kirjoitti:


@Purnipsi@  kirjoitti:

Yritin kokeilla kuuluvuuspalautteen jättämistä uudelleen, mutta se ei onnistunut. Homma tyssää karttaikkunaan. Kokeiltu incognito-tilassa, joten ei mitkään evästeetkään taikka myöskään estot/lisäosat pitäisi vaikuttaa. Sen sijaan sivusto jotenkin onnistui tekemään tyhjän häiriöilmoituksen ja tänään tuli tekstiviesti, että se on käsitelty. Tosiaan en tiedä, miten se edes lähti, kun en mitään kenttää edes ollut täyttänyt.




Tässä voisi kokeilla vielä selaimen välimuistin tyhjennystä, jos se auttaisi ongelmaan. 




Juuri siksi testasin incognito-tilassa, koska se vastaa välimuistin tyhjennystä, koska sessio on täysin puhtaalta pöydältä aloitettu. Lisäksi kokeilin Firefoxilla, jolla ei oltu käyty asennuksen jälkeen missään muualla kuin Telian sivuilla.




Tuo sivustolla oleva häiriö saattaa harmillisesti esiintyä aina aika-ajoin. Asia on meillä tiedossa ja siitä on kyllä viety palautetta eteenpäin. Toivottavasti saadaan tuo mahdollisimman pian toimimaan, jottei tärkeä palaute jää sivuston häiriön vuoksi antamatta.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +11

On muuten ollut jo aika pitkään tuo virhe tuolla sivustolla... Varmaan kolme vuotta sitten olen törmännyt ekan kerran ja silloinkin taas vikaa yritettiin vaan laittaa käyttäjän laitteisiin. Ihme touhua


@AsiakasY@  kirjoitti:

On muuten ollut jo aika pitkään tuo virhe tuolla sivustolla... Varmaan kolme vuotta sitten olen törmännyt ekan kerran ja silloinkin taas vikaa yritettiin vaan laittaa käyttäjän laitteisiin. Ihme touhua




Tuo on kyllä harmillinen vika. Aiemmin sivustolla esiintyneet häiriöt saatiin korjattua, mutta osalla käyttäjistä häiriötä on vielä ilmennyt. 

Vastaa