Lähetysten seuranta ei toimi

  • 31 July 2018
  • 4 kommenttia
  • 82 katselukertaa

Ei toimi läetysten seuranta. Vahvistuksessa tuli 6 numeroinen koodi, mikä ei stemmaa. Mikä avuksi?


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Jusa96!


Luulen että kestää hieman ennenkuin lähetyksen seuranta näkyy oikein. Sitten kun tulee postin seurantakoodi niin pitäisi näkyä jo paremmin lähetyksen eri vaiheet ;)


Telian sivuilla kerrotaan seuraavaa : Telian tilausten seurannalla seuraat kätevästi tilauksesi etenemistä. Saat sähköpostitse tilausvahvistuksen mukana koodin, jolla voit seurata tilausta jo ennen kuin toimitus on Postin seurantatunnuksen piirissä. Kun paketti on lähetetty, saat sähköpostitse vielä Postin seurantatunnuksen. Tunnuksen avulla voit seurata paketin kulkua Postin verkkosivuilla.

Kunniamerkki +14

Lisäksi Telian oman sisäisen tilausseurannan koodi on 32 merkkiä pitkä ja se löytyy tilausvahvistuksesta joka toimitetaan sähköpostilla tilauksen jälkeen. https://www.telia.fi/asiakastuki/tilauksen-seuranta


 


Mahdollinen postin rahtikirjannumero on 21 merkkiä pitkä JJFI alkuinen ja se toimitetaan erillisenä viestinä kun tilaus on lähetetty varastolta. https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/seuranta/#/

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Jos tilausvahvistuksessa on lyhyt 6-numeroinen Telian sisäinen seurantakoodi, lähetys tulee tavallisena kirjeenä. Sen kulkua ei voi seurata.

 

Kirjeenä lähetetään esimerkiksi pelkkä sim-kortti.

Kunniamerkki +14

Useimmissa tapauksissa myös uudet liittymät toimitetaan tavallisena kirjeenä, ja niissä on tuo 32 merkkiä pitkä Telian sisäinen seurantakoodi. Uuden sim kortin tilauksesta omilta sivuilta liittymään en ainakaan itse saanut mitään vahvistusta sähköpostiin.

Vastaa