Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Ersholmmen
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Lahjakortin toimitus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Telia lupaa lahjakortin liittymästä. Nyt on kulunut 5 kk eikä lahjakorttia ole näkynyt. Vaihdoin mm tästä syystä operaattoria. Seuraava vaihe kuluttaja-asiamies. Ihan vaan periaatteessa kun lupauksista ei pidetä kiinni.

 

 

EDIT katjane: muokattu otsikkoa

JoonasLam: Siirretty toiseen osioon

15 vastausta
Katjane
Moderaattori
Moderaattori
  • 195 custom-general.kudos
  • 432 custom-general.replies
  • 30 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Ersholmmen  kirjoitti:

Telia lupaa lahjakortin liittymästä. Nyt on kulunut 5 kk eikä lahjakorttia ole näkynyt. Vaihdoin mm tästä syystä operaattoria. Seuraava vaihe kuluttaja-asiamies. Ihan vaan periaatteessa kun lupauksista ei pidetä kiinni.

 


Moikka @Ersholmmen ja tervetuloa Yhteisöön! 

Nyt on kulunut kyllä tavallista pidempi aika lahjakortin toimittamiseen. Lahjakortit lähetetään sähköisenä, olethan siis tarkistanut sähköpostisi ettei kortti olisi siellä livahtanut esim. roskapostikansioon? Lahjakortti lähetetään myös Minun Telian Laskut ja Viestit -osioon, josta sen löydät kirjautumalla Minun Telia -tunnuksella, pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. 

 

Jos lahjakorttia ei löydy sähköpostista tai Minun Teliasta, ohjaisin sinut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun, jossa voidaan lahjakortin tilanne tarkistaa. 

Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 11 | Sarjat ja elokuvat |
Ersholmmen
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @Katjane ,

tämä on, sorry vain, sitä samaa bull*******tiä mitä Telian toimesta on minulle vastattu. Kaikki paikat on tarkistettu moneen kertaan, roskapostit, Minun Telia etc. Ei ole lähetetty...

Ensi viikolla iso hihna päälle niin muukin Suomi saa  tietää teidän "erikoistarjouksista" ja etunenässä Korelinin Krista. Onneksi on tuttuja iltapäivälehdissä; ottavat mielellään esille tämänkaltaisia juttuja. Korostan että kyseessä ei ole minkäänlainen uhkaus vaan itse aiheuttamanne tilanne.

Asiakaspalvelunne on jo muutaman kerran luvannut "tutkia" asia -höpö höpö. Kellään ei minkäänlaista vastuunkantoa.

Parasta
Edit JoonasLam: muokattu tägäys ja poistettu allekirjoitus

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 277 custom-general.kudos
  • 665 custom-general.replies
  • 35 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Ersholmmen  kirjoitti:

Hei @Katjane ,

tämä on, sorry vain, sitä samaa bull*******tiä mitä Telian toimesta on minulle vastattu. Kaikki paikat on tarkistettu moneen kertaan, roskapostit, Minun Telia etc. Ei ole lähetetty...

Ensi viikolla iso hihna päälle niin muukin Suomi saa  tietää teidän "erikoistarjouksista" ja etunenässä Korelinin Krista. Onneksi on tuttuja iltapäivälehdissä; ottavat mielellään esille tämänkaltaisia juttuja. Korostan että kyseessä ei ole minkäänlainen uhkaus vaan itse aiheuttamanne tilanne.

Asiakaspalvelunne on jo muutaman kerran luvannut "tutkia" asia -höpö höpö. Kellään ei minkäänlaista vastuunkantoa.

Parasta
Edit JoonasLam: muokattu tägäys ja poistettu allekirjoitus


Kaikki paikat on selvästi siis tarkistettu. Tilanteen taustoja tietämättä näitä kysellään ja varmistellaan. Lahjakorttikampanjassa on tietyt ehdot ja ne kun täyttyvät niin lahjakortin kuuluu lähteä matkaan. Oletan, että tässä sinun tilanteessasi on meidän päässä tapahtunut jokin virhe, jonka vuoksi lahjakortti ei ole saapunut perille. Tämä on kuitenkin korjattavissa ja selvitettävissä asiakaspalvelumme kautta, josta päästään asiakastietojesi kanssa tilannetta selvittämään tarkemmin. Se on tässä tapauksessa paras väylä asian hoitamiseksi, mutta toki kuluttaja-asiamiehen kanssa voit käydä keskustelua asiasta. Siitä pahoittelen, että aiemmalla yhteydenotollasi asia ei ollut tullut kuntoon, sillä siihen ehdottomasti pyritään.

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*

Ersholmmen
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

"Siitä pahoittelen, että aiemmalla yhteydenotollasi asia ei ollut tullut kuntoon, sillä siihen ehdottomasti pyritään."

Siis aiemmilla yhteydenOTOILLA, huom monikko-muoto! Koko prosessin ajan on kehoitettu ottamaan yhteys asiakaspalveluun. Sitä on nyt tehty kolmisen kertaa  mutta taitoa/tahtoa ei tunnu löytyvän. Ensi viikolla taas kolme liittymää taholtani tulee jättämään Telian. Onneksi on muita jotka pitävän sen mitä lupaavat!

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 277 custom-general.kudos
  • 665 custom-general.replies
  • 35 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Ersholmmen  kirjoitti:

"Siitä pahoittelen, että aiemmalla yhteydenotollasi asia ei ollut tullut kuntoon, sillä siihen ehdottomasti pyritään."

Siis aiemmilla yhteydenOTOILLA, huom monikko-muoto! Koko prosessin ajan on kehoitettu ottamaan yhteys asiakaspalveluun. Sitä on nyt tehty kolmisen kertaa  mutta taitoa/tahtoa ei tunnu löytyvän. Ensi viikolla taas kolme liittymää taholtani tulee jättämään Telian. Onneksi on muita jotka pitävän sen mitä lupaavat!


Juuri näin eli useammasta yhteydenotosta olikin tosiaan kyse. Ymmärrän, että tilanne on turhauttava ja pahoittelen tilannetta sinulle kertaalleen, ettei se ole ratkennut. Valitettavasti en pysty täällä Yhteisön puolella asiaa selvittämään tämän pidemmälle ilman asiakastietoja, jonka vuoksi pyysin sinua vielä kertaalleen asioimaan asiakaspalvelumme suuntaan jutun selvittämiseksi. Ymmärrän myös sen, jos et tätä tahdo enää tehdä, mutta toiveissani silti on asiakkuuden jatkuminen meillä ja tämän lahjakortin kuvion selvitys asiakaspalvelumme kanssa.

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*

Ersholmmen
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiitos Joonas "kärsivällisyydestäsi"!

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 277 custom-general.kudos
  • 665 custom-general.replies
  • 35 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Ersholmmen  kirjoitti:

Kiitos Joonas "kärsivällisyydestäsi"!


Mitä tarkemmin asiakaspalvelustamme aiemmin sinulle kerrottiin, kun olit aiheesta yhteyksissä meihin? Menikö tämä lahjakortin tapaus jonnekin eteenpäin siis selvitykseen ja luvattiinko sinulle palata asiasta? Joskus tämän selvittämisessä voi vierähtää tovin aikaa. Onko tästä kuinka pitkä aika kulunut viime kerrasta?

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*

Ersholmmen
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei,

7.10. kirjoitin asiakaspalveluun, vastaus: Olisi kyllä pitänyt jo tulla, tutkimme asiaa, seuraa Minun Telia-sivua....

19.10. sama sisältö eri sanoin,..... 

Hoh hoijaa!

AaTanja
Moderaattori
Moderaattori
  • 181 custom-general.kudos
  • 445 custom-general.replies
  • 22 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Ersholmmen  kirjoitti:

Hei,

7.10. kirjoitin asiakaspalveluun, vastaus: Olisi kyllä pitänyt jo tulla, tutkimme asiaa, seuraa Minun Telia-sivua....

19.10. sama sisältö eri sanoin,..... 

Hoh hoijaa!


Ja 19.10. jälkeen ollut hiljaista puolin ja toisin? Onhan se nyt tosiaan kumma! Mitä toivoisit minun ja meidän Yhteisön moderaattoreiden tekevän? Itselläni tuli sellainen tehokeino mieleen, että jos vaan vielä mitenkään viitsisit olla meihin päin yhteydessä (koska me täältä foorumilta käsin emme kykene olemaan sinuun yhteydessä emmekä näe asiakastietojasi) chatin kautta JA jakaisit sinne tämän keskusteluketjun linkin. Et joutuisi aloittamaan taas alusta koko tarinaa, ja sinua auttava henkilö näkisi, että tällä jutulla on aika suuri painoarvo jo, kun sitä käsitellään näin julkisesti. 

Yhteisön moderaattori | TV & dekkarit | Samsung |