Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Elkuk
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Lahjakortti liittymästä vai asiakkuudesta?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Keväällä tilasin kolme liittymä ja tarjouksena oli lahjakortti 30€/liittymä. Telialta tuli vahingossa 4 lahjakorttia ja yhden piti perua mutta peruttiin kaksi. Nyt kun olisin ne kolme käyttänyt niin sanotaan että lahjakortti onkin asiakaskohtainen ja niitä on vain kaksi. Pyynnöstä huolimatta ei minulle sellaista tarjousta voitu näyttää ja minulla on nyt mennyt kohta kaksi viikkoa chattailussa kun ei asia hoituu ollenkaan. Viimeinen asiakaspalvelija lähti linjoilta pois kesken keskustelua.  Soittopyyntöihin kukaan ei vastaa, itse en soita sinne päin periaatteessa etten tuhlaa omaa rahaa, ainoastaan nyt on mennyt aikaa ja hermot kun päivittäin chatissa yritän asiani selvittää. Laitan liitteenä tarjouksesta otettu s

näyttökuva, mitä mieltä olette?

 

liittymäkampanja.jpg

 

Edit SannaMKoo: Upotettu kuva suoraan kommenttiin
JoonasLam: siirretty ketju toiseen osioon

16 vastausta
Elkuk
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jos siellä asiakaspalvelussa jokaisen ASIAKKAAN asia hoidettaisiin kerralla kunnolla niin ei niitä ruuhkia syntyisi, sinne ei olisi tarvinnut jonottaa tunti tolkulla ( meillä kaikilla on myös muuta kuin roikkua puhelimessa), tai sitten huomata että sun vuoro on mennyt kun ei juuri sillä hetkellä ehtinyt puhelinta tsekata. 

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 405 custom-general.kudos
  • 685 custom-general.replies
  • 79 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Elkuk  kirjoitti:

Jos siellä asiakaspalvelussa jokaisen ASIAKKAAN asia hoidettaisiin kerralla kunnolla niin ei niitä ruuhkia syntyisi, sinne ei olisi tarvinnut jonottaa tunti tolkulla ( meillä kaikilla on myös muuta kuin roikkua puhelimessa), tai sitten huomata että sun vuoro on mennyt kun ei juuri sillä hetkellä ehtinyt puhelinta tsekata. 


Olet ihan oikeassa siinä että ensimmäisellä yhteydenotolla asiakkaan asia olisi aina tärkeä saada kuntoon. Suurin osa yhteydenotoista näin hoituukin, mutta toki on myös poikkeuksia jotka syystä tai toisesta eivät ekalla kertaa selviäkään. Nämä ovat aina harmillisia tilanteita kun sattuu kohdalle, ja ymmärrän hyvin että kärsivällisyys alkaa tässä kohtaa loppumaan.  Pahoittelut vielä tosiaan näin tätä kautta että tämän lahjakorttiasian hoito on vienyt näin kauan aikaasi. Olisi nyt hyvä jos saat vielä sieltä chatista asiakaspalvelijan kiinni ja hän huomioisi tuon että liittymänsiirto on jouduttu käynnistämään uudelleen ja tästä syystä lahjakortti on jäänyt uupumaan. 

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

Elkuk
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Itse asiassa lahjakortti ei alunperin jäänyt uupumaan vaan niitä on laitettu vahingossa peräti 2 kpl sille viimeiselle liittymälle. Myöhemmin tuli viesti virheellisestä toisesta lahjakortista ja sen piti perua mutta jostain syystä niitä peruuntui kaksi eli molemmat. Asia selvisi minulle vasta kun laite ostosta rupesin tekemään.

Ihmettelen vaan että siellä chatissa näistä asioista ei voitu keskustella vaan jokainen asiakaspalvelija päätyy omaan tutkittuun asian ja päättää keskustelun pyytämättä lisätietoa/selvitystä.

Seuraavaksi varmaan taistelen siitä, siis jos tämä asia nyt jossain vaiheessa ratkea että kortti minulle kuuluu, että saisin se kortti jälkikäteen vähennettyä siitä minun laiteostoksesta. Siihen lahjakortti piti käyttää, se ei toiminut, mitään muuta en enää osta ja keväällä on operaattorin vaihto.

 

Elkuk
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ja niin kuin ehkä huomasit, olen aika nopeasti linjalla ja vastaan keskusteluun ja on valmis antamaan lisätietoa mutta ketään ei kiinnosta. On se jännä että työ kun työ, ala kun ala niin aina on niitä vastuullisia ja osaavia tyyppejä ja sitten taas niitä jotka "ovat vaan töissä" samasta palkasta.

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 405 custom-general.kudos
  • 685 custom-general.replies
  • 79 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Elkuk  kirjoitti:

Ja niin kuin ehkä huomasit, olen aika nopeasti linjalla ja vastaan keskusteluun ja on valmis antamaan lisätietoa mutta ketään ei kiinnosta. On se jännä että työ kun työ, ala kun ala niin aina on niitä vastuullisia ja osaavia tyyppejä ja sitten taas niitä jotka "ovat vaan töissä" samasta palkasta.


Harmi jos sinulle on jäänyt mielikuva ettei meitä kiinnostaisi. Pyrimme täällä Yhteisössä auttamaan niin hyvin kuin suinkin pystymme ja tavoitteemme on selvittää asiaa aina siihen saakka mitä näin julkisesti annettavilla tiedoilla ja yleisellä kertomisella on mahdollista. 

 

Toivon tosiaan että tämä tilanne ratkeaisi nyt chatissa, sillä asian hoito on kieltämättä venynyt nyt kohtuuttoman pitkäksi sinun kannaltasi. Asiakaspalvelussa on kuitenkin pääsy asiakastietoihisi ja he pystyvät niiden avulla asiaa ruveta selvittämään ja tarkistamaan vielä tuon tapahtuneen. Voit esimerkiksi laittaa sinne tähän ketjuun linkin, jotta asiakaspalvelija voi lukea suoraan mistä on tilanteessa kyse ja miten asiaa on aiemmin selvitelty. Mitään tiettyä lopputulosta tai muutakaan en toki voi tätä kautta luvata sillä asiakaspalvelussa on aina lopulta se ns. parempi tieto tapahtuneesta kun näkevät juurikin asiakastietosi. Mutta nyt toivotaan tosiaan että siellä vielä tarkastetaan tämä koko kokonaisuus jotta asia saadaan päätökseen.

 

Olitko sen verkko-ostoksesi jo maksanut? Lahjakorteissahan yleensä ei voi arvoa muuttaa rahaksi, eli toisin sanottuna rahanpalautuksia harvemmin näistä tehdään. Mutta kuten sanottu, asiakaspalvelussa voimme samalla katsoa mitä tällekin asialle olisi vielä tehtävissä.

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

Elkuk
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei.

Miten saan linkitettyä tämä keskustelu sinne chatissa jos sieltä yleensä vuoronumeroa saan. Nyt on ollut kaksi päivä peräkkäin tilanne sellainen ettei sinne läpi pääsee ollenkaan.

Katjane
Moderaattori
Moderaattori
  • 188 custom-general.kudos
  • 403 custom-general.replies
  • 28 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Elkuk  kirjoitti:

Hei.

Miten saan linkitettyä tämä keskustelu sinne chatissa jos sieltä yleensä vuoronumeroa saan. Nyt on ollut kaksi päivä peräkkäin tilanne sellainen ettei sinne läpi pääsee ollenkaan.


Voit kopioida esimerkiksi selaimen osoiterivillä näkyvän osoitteen, joka sitten johtaa tänne keskusteluun. Eli tämän: https://yhteiso.telia.fi/t5/Kayttokokemukset-vinkit-ja/Lahjakortti-liittymasta-vai-asiakkuudesta/m-p... 
Onpas ollut hurjasti asiakkaita linjoilla juuri samaan aikaan! Tällä hetkellä chatissa ei ole lainkaan jonoa, eli jos asia on vielä kesken niin nyt on hyvä hetki 🙂 

Telia Yhteisön moderaattori