Laitoin hyvin asiallisesti asiani esille enkä saanut rakentavaa vastausta.

  • 26 July 2022
  • 1 kommentti
  • 21 katselukertaa

Täällä kyllä jaksaa ihmiset päteä, ihan järjettömistä asioista....en tiedä kuinka tyhminä ihmiset toisiaan pitävät mutta huhhuh kuitenkin, yllätyin. Minä kun en mikään tyhmä ole, kaikkea muuta(nyt sen sanoin, ai että kohta joku tulee pätemään). Minua ärsyttää tämä kulttuuri täällä, kuinka toimitaan. Kirjaimellisesti *******lun voimalla niin kuin tämä olisi joku Suomi24 vai mikä se nyt olikaan...hävettää teidän puolesta, jotka eivät osaa esittää asioita niin kuin aikuiselle ihmiselle puhuisi. Nimenomaan älykkäälle ihmiselle. Koeta edes, en pure!


 


---


Muokkaus SonjaNii: Muokattu otsikkoa


1 kommentti

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +10

@Mirppu  kirjoitti:

Täällä kyllä jaksaa ihmiset päteä, ihan järjettömistä asioista....en tiedä kuinka tyhminä ihmiset toisiaan pitävät mutta huhhuh kuitenkin, yllätyin. Minä kun en mikään tyhmä ole, kaikkea muuta(nyt sen sanoin, ai että kohta joku tulee pätemään). Minua ärsyttää tämä kulttuuri täällä, kuinka toimitaan. Kirjaimellisesti *******lun voimalla niin kuin tämä olisi joku Suomi24 vai mikä se nyt olikaan...hävettää teidän puolesta, jotka eivät osaa esittää asioita niin kuin aikuiselle ihmiselle puhuisi. Nimenomaan älykkäälle ihmiselle. Koeta edes, en pure!


 




Tarkoitatko tätä keskustelua? Sinne vastasinkin hetki sitten sinulle. Yhteisön säännöissä kerrommekin, että täällä ollaan kaikille ystävällisiä sekä keskustellaan kohteliaasti toisillemme. Ei kiroilla, kiusata eikä haukuta ketään vaikka toisella olisikin asioista mahdollisesti erilainen näkemys. 


 


Me moderaattorit pidämme keskusteluja aina silmällä, vaikka emme niihin välttämättä aktiivisesti osallistuttaisikaan ja huomaan, että täällä ollaan koitettu olla avuksesi.

Vastaa