Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
OnniLuoranen
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Laitteen palautus

Ostin viikko sitten samsung galaxy j5 2017. Voiko sen palauttaa ja saada rahat taskasin kun en ole tyytyväinen

2 vastausta
Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1745 custom-general.kudos
  • 2225 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions


@OnniLuoranen kirjoitti:

Ostin viikko sitten samsung galaxy j5 2017. Voiko sen palauttaa ja saada rahat taskasin kun en ole tyytyväinen


Hyvää huomenta @OnniLuoranen ja tervetuloa Yhteisön foorumille! Täällä ovat ohjeet laitteen palauttamiseen Telialle, joka on ostettu verkkokaupasta tai itsepalveluiden (pl. Telian myymälät) kautta:

https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/tilaukset/palauttaminen

 

 

 

Huomio, huomio!

"Voit avata saamasi paketin, tutustua rauhassa sen sisältöön sekä tarkastaa laitteen ominaisuudet ja toimivuuden.

Mikäli kuitenkin otat laitteen käyttöön ja peruutat sen jälkeen tekemäsi sopimuksen peruutusajan puitteissa, on mahdollista, että perimme sinulta laitteen arvon alentumisen johdosta 30 % laitteen myyntihinnasta."

 

 

Oliko tämä mitä etsit? 🙂

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1745 custom-general.kudos
  • 2225 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Nyrkkisääntö on, että laitetta saa testata, mutta ei ottaa käyttöön. Jos laite on otettu käyttöön niin silloin voidaan veloittaa arvonalenema. Jos laite on niin käytetyn näköinen, ettei sitä voi enää myydä voidaan sen koko hinta veloittaa sinulta.

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich