Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 66691
Kirjoituksia 180068

Läppäri rikki heti pakasta



Läppäri rikki heti pakasta

tilasto
Kunniajäsen
Viestejä 1 363 kpl

Läppäri rikki heti pakasta

1/11

Eli tilasin Acer v5 läppärin, toimitus oli nopea ja kaikin puolin ok. Laite oli kuitenkin rikki heti pakasta vedettynä. Juu, ei ole suoraan soneran vika mutta fiksu kauppias olisi hoitanut asian niin että minulle olisi laitettu uusi läppäri tulemaan ja palautan viallisen. Eikä niin, että asiakkaan pitää uusi laite omalla kustannuksellaan toimittaa heti huoltoon ja maksaa kk maksut.

Ehdotin tällaista Soneralle chatissa, mutta eihän se tietenkään voinut käydä teille.

Verkkokauppa.com ainakin hoiti kuvaamallani tavalla vahdoin, kun uusi känny oli suoraan rikki. Se on sitä kuuluisaa asiakaspalvelua 🙂

Vastaa
10 vastausta

MinnaLN
Moderaattori
Viestejä 367 kpl

11/11

@alffa3  kirjoitti:

Sama juttu mulla! Tilasin Predator Helios 300 läppärin ja kun starttasin käynttiin, niin ei mitään elon merrkejä ja sitten resetoinnin jälkeen ( Your pc ran into a problem and needs to restart. We'll restart for you.) Eikä edes restartannut vaan jäi jumiin. Koneessa on selkeesti niin vakavia ongelmia, että jos se korjattaisikin ilman vaihtamatta osia siihen, niin jälki siitä kumminkin jää. Telian asiakaspalvelussa ohjeistettiin viemään lähimpään telia myymälään, joka oli kouvolassa ja kun itse asun kotkassa, niin  minulta meni meni 30€ maksaessani kaverin minut sinne viemään. Telia liikkeessä sanottiin, että minun ei olisi pitänyt tulla tänne vaan soittaa acerin huoltoon itse, joka minusta kuulosti vähän naurettavalta. Jokatapauksessa turha reissu ja soitin sitten lopulta acerin huoltoon ja hekin olivat sitä mieltä, että olisi parempi jos saisin koneen palautettua Telialle ja uuden koneen tilalle. Kestäisi vähemmän ja voisin iloita uudesta tuotteesta normaalisti sen sijaan, kun korjaamossa raiskatusta. Telian asiakaspalvelusta luvattiin ottaa yhteyttä ja kertoa mitä tämän risan koneen kanssa teen, mutta mitään ei ole kuulunut. Todennäköisesti viiminen kerta kun täältä tilaan ellen saa vähintään uutta konetta ja ihan hyvä olisi 30€ alennusta asiakaspalvelun virheestä, joka päätyi minun tappiokseni!


Todella harmi kuulla, tämmöistä ei kyllä kenellekään toivo. Tämä koneesi herja viittaa ongelmaan, joka vaatii sitä huoltoa ja huoltopolitiikkamme perusteella laite on toimitettava korjattavaksi, vaikka kyseessä on uusi laite. Huolto menee Acerin kautta niin kuin sitten Telia kaupassamme sinulle kerrottiin. Yhteystiedotkin varmasti sinulla oli, mutta tässäpä vielä uusiksi:

 

Acer asiakastuki
09 8763574 (ma–pe 9–17)

Odottelet varmaan yhä sitä sovittua yhteydenottoa meiltä? Jos asiasta on tehty reklamaatio, voi asian käsittelyssä mennä pidempään, mutta toki tästä on hyvä mainita. Suosittelenkin, että olisit vielä asiakaspalveluumme yhteydessä. Voit laittaa meille esimerkiksi yhteydenottopyynnön, johon voit jättää kirjallisen viestin. Nopeampaa viestintää varten meiltä löytyy chat-asiakaspalvelu Minun Teliasta. Kaikki chat-historia tallentuu Minun Teliaasi, jota asiakaspalvelu tai sinä itse voit koska vaan tarkastella. Asiakaspalvelumme kanssa on syytä keskustella myös tästä ylimääräisestä kustannuksesta joka jäi sinun kontollesi meidän antaman virheellisen tiedon vuoksi.

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.