Lasku 121748097

  • 14 October 2016
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Moi.
Laitan viesti sen takia kun mulle oli tullut heti lasku mut mää ilmoitan että se lasku tule kyl maksuu nyt viikkonloppuna eli näkyy ensi viikko alussa että se on hoidettu eli ei tarvi laitaa ulosotto kun se tule kyl maksuu oli unohtanut laitaa sen vaan maksuu mut on kyl tulossa kyl ?

3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

@Bassohullu kirjoitti:
Moi.
Laitan viesti sen takia kun mulle oli tullut heti lasku mut mää ilmoitan että se lasku tule kyl maksuu nyt viikkonloppuna eli näkyy ensi viikko alussa että se on hoidettu eli ei tarvi laitaa ulosotto kun se tule kyl maksuu oli unohtanut laitaa sen vaan maksuu mut on kyl tulossa kyl ?

Laskutusasioissa ole yhteydessä puhelimitse asiakaspalveluun. Täälä ei voida tunnistua vaikka laskutusnumerolla toki voidaan selvittää mutta se ei ole silti oikea tapa.


 


Vaikka tulisi ulosotto kirje niin kyllä se maksu on mennyt ja saat sen myöhästymismaksun mikä on määritetty mutta et ulosottoa jos se on maksettu ajallaan...


@Bassohullu kirjoitti:
Moi.
Laitan viesti sen takia kun mulle oli tullut heti lasku mut mää ilmoitan että se lasku tule kyl maksuu nyt viikkonloppuna eli näkyy ensi viikko alussa että se on hoidettu eli ei tarvi laitaa ulosotto kun se tule kyl maksuu oli unohtanut laitaa sen vaan maksuu mut on kyl tulossa kyl ?

jos kyse on normi laskusta eikä maksukehotuksesta  vielä niin laskulla ei ole vaaraa mennä ulosottoon 


@Bassohullu kirjoitti:
Moi.
Laitan viesti sen takia kun mulle oli tullut heti lasku mut mää ilmoitan että se lasku tule kyl maksuu nyt viikkonloppuna eli näkyy ensi viikko alussa että se on hoidettu eli ei tarvi laitaa ulosotto kun se tule kyl maksuu oli unohtanut laitaa sen vaan maksuu mut on kyl tulossa kyl ?

Tervehdys @Bassohullu ja tervetuloa Klaaniin!


Täällä ei päästä yksittäisiä caseja tarkistelemaan, mutta kuten tuossa jo muut ovatkin maininneet, ei lähde samantien lasku perintään, vaikka joskus vähän myöhässä maksaisikin. Että lepo vaan ja mukavaa viikonloppua :smileyhappy:

Vastaa