Lasku liittymän päivityksen jälkeen?

  • 6 July 2017
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Päivitin tänään liittymän. Minkä vuoksi minulta laskutetaan nyt koko kuukauden hinta ajalla 24.6.-6.7.2017. Aivan järjetöntä!!


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Emmi1111 kirjoitti:

Päivitin tänään liittymän. Minkä vuoksi minulta laskutetaan nyt koko kuukauden hinta ajalla 24.6.-6.7.2017. Aivan järjetöntä!!




Hei! Erittäin ikävää, että laskutuksessa on jotain mätää. Vaikken Teliaa edusta, veikkaisin, että tuo liittymän päivitys ei ole ehtinyt vielä tuohon nyt muodostuneeseen laskuun. Kannattaa varmistaa asian oikeellisuus ja toimintaohjeet Telian asiakaspalvelusta, jonka yhteystiedot löydät täältä:


 


https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

Vastaa