Lasku maksettu, mutta näkyy yhä avoimena

  • 14 October 2021
  • 3 kommenttia
  • 157 katselukertaa

Moi. Maksoin eile kaikki laskut. Mutta se näytä että minulla on edeleen avoimet laskut. En ymmärtää. Se on aina näytänyt kun lasku on maksttu, Mutta nyt ei. Maksoin S-pankista ja siidä on nähdää mõs mun tililta että raha on mennyt teile.


Olis kiva kun saisin  selväksi sen asija.


Kiitos Anzella


 


Edit SannaMKoo: Otsikkoa hieman tarkennettu ja siirretty toiseen keskusteluosioon


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Kullakene ja tervetuloa Telian yhteisöön!

Laskut kun on maksettu niin saattaa mennä pari päivää ennenkuin ne näkyvät maksettuina omilla sivuilla. Jos laskut näkyy vielä viikon päästä avoimina niin kannattaa sitten ottaa yhteyttä Telian asiakaspalveluun :

https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot?intcmp=footer-yhteystiedot 

Maksoin myös Minun Telia sovelluksen kautta laskun eilen ja rahat kyllä lähtivät tililtä, mutta lasku näkyy edelleen avoimena, kun ennen on poistunut sieltä heti.


Minun Telia sovelluksessa näyttäisi myös nyt olevan jotakin häikkää, kun jos painaa "maksa lasku" nappia, niin pankkien kuvakkeiden tilalla on vain "rikkinäisiä" kuvakkeita.


Tämän tyylinen siellä näkyy.

 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

@Hulkamania  kirjoitti:

Maksoin myös Minun Telia sovelluksen kautta laskun eilen ja rahat kyllä lähtivät tililtä, mutta lasku näkyy edelleen avoimena, kun ennen on poistunut sieltä heti.



Minun Telia sovelluksessa näyttäisi myös nyt olevan jotakin häikkää, kun jos painaa "maksa lasku" nappia, niin pankkien kuvakkeiden tilalla on vain "rikkinäisiä" kuvakkeita.



Tämän tyylinen siellä näkyy.


 






Hyvä huomio! Minun Telia -sovelluksessa on nyt tosiaan havaittu häiriötä laskun maksun yhteydessä. Täällä vielä asiasta häiriötiedote. 


Laskut kuittaantuvat kyllä varmasti vielä maksetuiksi kun sitä kautta ne laitoitte. Niissä voi nyt olla vain pieni viive!


Jos häiriön aikana täytyy nyt vielä maksella laskuja, onnistuu se kirjautumalla nettiselaimella asiakassivuille ja sieltä sitten laskuarkiston kautta. 

Vastaa