Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
aikuishuvitus
Vakiokalustoa
  • 22 custom-general.kudos
  • 76 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Lasku muuttunut paperilaskuksi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

ei ihme etten nähnyt laskua. posti varmaan hukannut kun oon muuttanut. karhu tuli tekstarina. alkup.laskussa lukee

että paperilasku. koko ajan jonotan prepaidilla.......puhelu katkaistiin äsken. turhaan jonotin 20 minuuttia.

mittani alkaa olla täysi. ei oo ainakaan kymmeneen vuoteen tullu paperilaskuja. tämä telian virhe aiheutti

lisäkuluja ja mitä jos liittymä menee kiinni. sain kyllä laitettua uuden eräpäivän, mutta kyllä *******ttaa tällainen.

samalla kuulla siis heinäkuulla tuli kuitenkin toinen lasku verkkopankkiin. minkähän *******in takia tämä on paperilasku

Edit SalliJf: muutettu otsikkoa hieman osuvammaksi

4 vastausta
SalliJf
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 25 custom-general.kudos
  • 129 custom-general.replies
  • 8 custom-general.solutions

@aikuishuvitus  kirjoitti:

ei ihme etten nähnyt laskua. posti varmaan hukannut kun oon muuttanut. karhu tuli tekstarina. alkup.laskussa lukee

että paperilasku. koko ajan jonotan prepaidilla.......puhelu katkaistiin äsken. turhaan jonotin 20 minuuttia.

mittani alkaa olla täysi. ei oo ainakaan kymmeneen vuoteen tullu paperilaskuja. tämä telian virhe aiheutti

lisäkuluja ja mitä jos liittymä menee kiinni. sain kyllä laitettua uuden eräpäivän, mutta kyllä *******ttaa tällainen.

samalla kuulla siis heinäkuulla tuli kuitenkin toinen lasku verkkopankkiin. minkähän *******in takia tämä on paperilasku

Edit SalliJf: muutettu otsikkoa hieman osuvammaksi

Onko tuo varmasti ollut paperilasku? Kuulostaa kummalta, että yhtäkkiä olisi tullut paperilasku. Minkä palvelun lasku tuo oli? Telia Financella ensimmäinen lasku tulee aina paperisena. Voi olla myös, että laskusi on mennyt Minun Teliaan, mutta tuo kannattaa tosiaan tarkistaa asiakaspalvelun kautta. Puhelusi katkesi, koska meidän puhelinasiakaspalvelu loppuu kuudelta. Chatista ja sosiaalisessa mediassa Facebookin ja Twitterin yksityisviestien puolella sinua kuitenkin voidaan palvella tämänkin jälkeen, chatissa vieläpä 24/7. Ei muuta kuin sinne vain viestiä! Eiköhän tuo selviä!

Nintendo Switch | Asus | Samsung | pelihiiri ja kissaihminen
aikuishuvitus
Vakiokalustoa

no joooo, seisoin ulkona sateessa aataminpuvussa viis minuuttia. oon jäähtyny. virheitä sattuu

aikuishuvitus
Vakiokalustoa

siinä luki: tyyppi: paperilasku. katsoin asetuksia ja huomasin ettei kuitenkaan ollu lähetetty paperilaskua, vaan 

se näkyi omilla sivuilla. aina aikaisemmin, vaikka olin muuttanut ja aloittanut uuden sopimuksen, oli e-lasku

pysynyt voimassa. silloin kun ei vastattu, sai jättää takaisinsoittopyynnön, mutten jättänyt. seuraavana aamuna

soitin ja keskustelin. Laskutusjärjestelmä nykyään toimii näin. Mutta jos olisi tullut paperilasku, se olisi väärin,

koska se maksaa tosi paljon. Mutta asiat on ok, hyväksyn ratkaisuksi.

AaTanja
Moderaattori
Moderaattori
  • 172 custom-general.kudos
  • 379 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

@aikuishuvitus  kirjoitti:

siinä luki: tyyppi: paperilasku. katsoin asetuksia ja huomasin ettei kuitenkaan ollu lähetetty paperilaskua, vaan 

se näkyi omilla sivuilla. aina aikaisemmin, vaikka olin muuttanut ja aloittanut uuden sopimuksen, oli e-lasku

pysynyt voimassa. silloin kun ei vastattu, sai jättää takaisinsoittopyynnön, mutten jättänyt. seuraavana aamuna

soitin ja keskustelin. Laskutusjärjestelmä nykyään toimii näin. Mutta jos olisi tullut paperilasku, se olisi väärin,

koska se maksaa tosi paljon. Mutta asiat on ok, hyväksyn ratkaisuksi.

No mutta hyvä, että asiat nyt kunnossa. Ja toivottavasti et vilustunut sateessa! 

Yhteisön moderaattori | TV & dekkarit | Samsung |