Lasku verkkopankkiin

  • 15 October 2021
  • 3 kommenttia
  • 11 katselukertaa

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

Otsikko livahti ensin. Vaihdoin laskut yhteislaskutukseksi, ja sen jälkeen tuli lasku tänne/viestit ja laskut, Kuka muuttaa entiseen käytäntöön eli verkkopankkiin, missä laskuttajana Telia on ollut jo monta vuotta. Kun tästä kyselin, niin vastaus oli, että muutoksen johdosta lasku oli minun teliassa, mutta jäi epäselväksi, tuleeko seuraavat "vanhalla systeemillä" eli verkkopankkiin.

Edit MinnaLN: lisätty viesti aloitukseen.


3 kommenttia


@seppojupi  kirjoitti:

Vaihdoin laskut yhteislaskutukseksi, ja sen jälkeen tuli lasku tänne/viestit ja laskut, Kuka muuttaa entiseen käytäntöön eli verkkopankkiin, missä laskuttajana Telia on ollut jo monta vuotta. Kun tästä kyselin, niin vastaus oli, että muutoksen johdosta lasku oli minun teliassa, mutta jäi epäselväksi, tuleeko seuraavat "vanhalla systeemillä" eli verkkopankkiin.




Nyt, kun erilliset laskut laitettiin nippuun yhteislaskuksi, muuttuu laskussa joitain laskutustietoja jonka vuoksi e-lasku täytyy kykteä uudelleen. E-laskun saat tilattua nykyisin kätevästi Minun Teliastasi. Asiakastukisisuvston e-lasku ohjeita seuraamalla tuo onnistuu.


 


 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

Kiitti neuvosta, tein, ja jään odottamaan laskua, hyväksynja muutan "maksa automaattisesti". 83-vuotiaskin osaa, kun kysyy välillä.


@seppojupi  kirjoitti:

Kiitti neuvosta, tein, ja jään odottamaan laskua, hyväksynja muutan "maksa automaattisesti". 83-vuotiaskin osaa, kun kysyy välillä.




Hieno kuulla, että onnistui! Kysyvä ei tieltä eksy 😁>

Vastaa